Τρεισήμισι Χρόνια μετά...
Ορόρα
Στεκόμουν μπροστά από την νιπτήρα για περίπου δέκα λεπτά. Είχα σκύψει το κεφάλι μου και βαριανάσαινα. Αισθανόμουν ότι αυτή ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής μου στην οποία δεν μπορούσα να αποτύχω. Και δεδομένου ότι αυτό είχε συμβεί ήδη πάνω από πέντε φορές τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η δυσαρέσκεια συσσωρευόταν μέσα μου μετατρέποντας με σε αντιδραστήρα πυρηνικού εργοστάσιου. Μια λάθος πράξη και η έκρηξη μου θα απέφερε μεγάλη καταστροφή.
Η μέση μου άρχισε να παραπονιέται από το σκύψιμο και αποφάσισα να σταματήσω να καθυστερώ το αναπόφευκτο. Ό,τι ήταν αυτό που αρνιούμουν να δω είχε ήδη αποτυπωθεί στο τεστ εγκυμοσύνης δίπλα μου. Με κλειστά τα μάτια το πήρα στα χέρια μου και μετά από δυο βαθιές ανάσες αποφάσισα να το κοιτάξω.
Ο Κάρτερ με περίμενε ξαπλωμένος στο κρεβάτι μας χωρίς ιδιαίτερη προσμονή. Η ιδέα για ένα παιδί τέθηκε πριν ενάμιση χρόνο σε μια απεγνωσμένη απόπειρα να καλοπιάσουμε τους γονείς μας. Οι πατεράδες μας δεν μας είχαν συγχωρέσει για τον κρυφό μας γάμο και για μήνες μάλιστα δεν μιλούσαν ούτε στην Μέλανη. Τα νέα της Αυλής τα μαθαίναμε από τις μητέρες μας ή τους υπόλοιπους που μπορούσαν μάλιστα να μας επισκεφτούν. Οι βασίλισσες είχαν λάβει σαφείς οδηγίες να μην βρεθούν στην Καλιφόρνια και ποιος ξέρει τι ψυχολογική πίεση τους ασκήθηκε για να υπακούσουν σε κάτι τόσο σκληρό.
Εντούτοις, παρά την βαθιά πικρία τους δεν μας παράτησαν στην μοίρα μας. Μια βδομάδα μετά την μετακόμιση μας στην Καλιφόρνια, κατέφτασε μια ομάδα είκοσι φρουρών για την προστασία μας στο νέο μας σπίτι. Επιπλέον, έβγαλαν δελτία τύπου για τον ανεξέλεγκτο έρωτα μας παρουσιάζοντας στον κόσμο τον θαυμασμό τους για το ότι δεν περιμέναμε την επίσημη τελετή. Στην πραγματικότητα, όμως παρέμεναν πικρόχολοι και για τρία χρόνια δεν επικοινώνησαν μαζί μας.
Στην αρχή, δεν δυσαρεστηθήκαμε με μια -ας είμαστε ειλικρινείς- αναμενόμενη αντίδραση. Επιπλέον, οι κάτοικοι της Καλιφόρνια μας υποδέχτηκαν με θέρμη, γιατί είχε γίνει γνωστό σε όλη την υφήλιο ότι διαφέραμε σημαντικά από τους ψυχρούς βασιλείς. Στην πορεία λάβαμε σημαντικές πρωτοβουλίες για τα νταμπίρ της Καλιφόρνια, όπως να καλέσουμε νταμπίρ με μαγεία ώστε να προστατέψουν την περιοχή που απασχολούσαν με μια μαγική ασπίδα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήσαμε μια δική μας Μόιρα και της δώσαμε το όνομα της προσθέτοντας το επίθετο Νέα. Με τον καιρό ο πληθυσμός της κοινότητας μας αυξήθηκε με άτομα πρόθυμα να χρηματοδοτήσουν με την σειρά τους καινοτομίες για να αυξηθεί η ασφάλεια μας και να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο. Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα ιδρύσαμε τοπική αστυνομία, τα μέλη της οποίας θα εκπαιδεύονταν από τους φρουρούς. Με άλλα λόγια είχαμε φτιάξει έναν δικό μας παράδεισο κι όλα θα έπρεπε να είναι ιδανικά. Σωστά; Λάθος...
YOU ARE READING
ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ VI
ParanormalΟ Ντέμιεν γύρισε τον χρόνο πίσω. Τα νταμπίρ ξαναζούν ένα διαφορετικό παρελθόν. Κανείς δεν θυμάται τον Κάτω Κόσμο ή τα δικαιώματα της Ορόρα σε αυτόν. Τα πάντα μοιάζουν φυσιολογικά. Ο Ντέμιεν γύρισε τον χρόνο πίσω. Τα νταμπίρ ζουν ένα μολυσμένο από τ...