16. ΟΛΑ ΣΤΑΧΤΗ

76 13 4
                                    

Κάρτερ

Δεν υπάρχει χειρότερο συναίσθημα από το να προσπαθείς να κερδίσεις την προσοχή κάποιου που αγαπάς και αυτό το πρόσωπο να σε αγνοεί επιδεικτικά. Μια βδομάδα τώρα πάλευα να φέρω σε πέρας τις οδηγίες της Μέλανη και να κερδίσω έστω ένα μη επικριτικό βλέμμα από την Ορόρα. Το αποτέλεσμα όμως ήταν πάντα το ακριβώς αντίθετο. Κάθε μου προσπάθεια να την εντυπωσιάσω της προξενούσε αρνητικά συναισθήματα χωρίς να μου το αιτιολογεί. Της αγόραζα λουλούδια ή μικρά δώρα για να την εκπλήσσω, της μαγείρευα με την Καταλίνα τα αγαπημένα της φαγητά, ήμουν επιτέλους ομιλητικός και μοιραζόμουν σκέψεις και συναισθήματα. Παρόλα αυτά η Ορόρα δεν ικανοποιούταν με την αλλαγή μου.

Πλέον η υποψία για τον Ενρίκε είχε γίνει βεβαιότητα. Δεν υπήρχε άλλη εξήγηση για την ενόχληση της προς το πρόσωπο μου, ούτε για τις αργοπορίες της τα βράδια. Οι ρόλοι είχαν αντιστραφεί με κάθε δυνατό τρόπο με την μόνη διαφορά ότι εγώ δεν απατούσα την Ορόρα. Εκείνη όμως αντιδρούσε ύποπτα σε κάθε μήνυμα, σε κάθε αποφυγή να αναλύσει την μέρα της στο τμήμα με την δικαιολογία ότι ήταν κουρασμένη, σε κάθε άρνηση της να δεχτεί ένα μου άγγιγμα.

Δυστυχώς δεν υπήρχε τρόπος να αποδείξω έμπρακτα την παράνομη σχέση τους, καθώς μου είχε απαγορευτεί να πλησιάσω το τμήμα. Επιπλέον, δεν είχα πολλές επαφές με την Άσλεη, γιατί από την ώρα που έπιανε δουλειά και μετά το πέρας αυτής, η Ορόρα την υποχρέωνε σε ατελείωτες αγγαρείες. Πιθανόν δεν ήθελε να κυκλοφορεί ελεύθερη στο κτίριο και να βλέπει τα αίσχη που σίγουρα θα μετέφερε σε μένα. Τα βράδια σηκωνόμουν καμιά φορά κρυφά και της τηλεφωνούσα για να μαθαίνω τουλάχιστον νέα της και η φωνή της έσπαγε από την ταλαιπωρία. Αν η Ορόρα συνέχιζε με αυτούς τους εκδικητικούς ρυθμούς η Άσλεη δεν γλίτωνε την υπερκόπωση.

Η γυναίκα μου πάλι μόνο κουρασμένη δεν ήταν από τις πολλές ώρες υπηρεσίας. Ένα ακόμα πρωινό σηκώθηκε πριν από μένα για να ετοιμαστεί. Μόνο που η υπερβολικά προσεγμένη της εμφάνιση δεν θύμιζε γυναίκα που πήγαινε απλώς στην δουλειά.

Εγώ πάλι δεν έκανα τον κόπο να περιποιηθώ τον εαυτό μου, γιατί όπως και να ήμουν θα περνούσα απαρατήρητος. Κατέβηκα με τις πυτζάμες μου και τα ανακατεμένα μου μαλλιά να βάλω μια μπουκιά στο στόμα μου για να έχω ενέργεια να μην κάνω απολύτως τίποτα την υπόλοιπη μέρα.

«Α κορίτσι μου, τι ομορφιές είναι αυτές!», αναφώνησε η Καταλίνα βλέποντας την Ορόρα με το ταγιέρ της και το έντονο για πρωί μακιγιάζ της.

ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ VIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora