Ορόρα
Ένιωθα σαν να ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο· η αγωνία και η ανυπομονησία μου με έκαναν να θυμίζω νεαρό παιδί που ετοιμαζόταν για ένα νέο πέρασμα. Δεν επισκεπτόμουν πρώτη φορά την αστυνομία για λόγους δουλειάς, αλλά η σημερινή μέρα εγκαινίαζε μια νέα καθημερινότητα, που ακόμα δεν ήξερα τι θα έφερνε στην ζωή μου.
Αφού ετοιμάστηκα και πέρασα από το σπίτι που διέμενε ακόμα ο Ενρίκε, κατευθυνθήκαμε μαζί στο τμήμα. Προχωρήσαμε στο γραφείο του Κάρτερ -και πλέον δικό μου- και κάλεσα αμέσως τον Σπένσερ και την Άσλεη για να τους ανακοινώσουμε τα νέα.
Ο Σπένσερ ενθουσιάστηκε με την ιδέα να αλλάζει για ένα διάστημα η ηγεσία της αστυνομίας. Υποστήριξε πως έπρεπε να είμαι όντως πιο ενεργή και για να έχω πιο πολλές επαφές με τον κόσμο και για να υπενθυμίζω πως το γυναικείο στοιχείο πρέπει να παλεύει για ανώτερες θέσεις. Μακάρι ο κόσμος να είχε περισσότερους Σπένσερ!
Όσο για την κοκκινομάλλα πληγή, αρχικά έμεινε ατάραχη. Με ένα μου όμως πλάγιο βλέμμα χαμογέλασε και με καλωσόρισε με θέρμη. Άραγε να το εννοούσε ή είχε κάνει καλή πρόβα όση ώρα ήταν αμίλητη;
«Εκτός όμως από εμένα θα έχουμε άλλη μία νέα προσθήκη. Ο Ενρίκε από εδώ θα αρχίσει από σήμερα την εκπαίδευση του για το σώμα».
Ο Σπένσερ και η Άσλεη καλωσόρισαν τον νέο τους συνάδελφο απλώνοντας ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη του.
«Σπένσερ μπορείς να αρχίσεις τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για τον Ενρίκε».
«Μάλιστα βασίλισσα».
«Κι εσύ Άσλεη», στράφηκα σε εκείνη και για μια στιγμή κράτησε την ανάσα της. «Από σήμερα αρχίζεις την περιπολία έξω από την Νέα Μόιρα».
«Μ- μα μεγαλειοτάτη, δεν έχω προσληφθεί ακόμα».
Εγώ ανασήκωσα το ένα μου φρύδι. Σοβαρά μου είχε φέρει αντίρρηση;
«Για να σε θέτω σε υπηρεσία σημαίνει πως θα είναι κι αυτό ανάμεσα σε όσα θα φροντίσει ο Σπένσερ. Σωστά;», τον ρώτησα με το βλέμμα μου να παραμένει πάνω της.
«Φυσικά βασίλισσα».
«Καλώς. Ελεύθεροι».
Εκείνοι έκαναν μια ελαφριά υπόκλιση πριν αποχωρήσουν.
«Τι έχει κάνει και δεν την συμπαθούμε;», ρώτησε ο Ενρίκε και κάθισε απέναντι μου.
«Πέρα από το γεγονός ότι κοιμάται με τον άντρα μου;», αποκρίθηκα και πήρα την θέση μου πίσω από το γραφείο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ VI
ParanormalΟ Ντέμιεν γύρισε τον χρόνο πίσω. Τα νταμπίρ ξαναζούν ένα διαφορετικό παρελθόν. Κανείς δεν θυμάται τον Κάτω Κόσμο ή τα δικαιώματα της Ορόρα σε αυτόν. Τα πάντα μοιάζουν φυσιολογικά. Ο Ντέμιεν γύρισε τον χρόνο πίσω. Τα νταμπίρ ζουν ένα μολυσμένο από τ...