Seděli jsme s Yoongim na půdě a on mi významně předal igelitku.
"Co v tom je?"
"Uvidíš."
Vyndal jsem z igelitky krabičku a protočil oči.
"Kondomy, vážně?"
Yoongi na mě ukázal prstem.
"Říkám ti, cejtim v kostech, že dnes v noci ztratíš panictví."
"Tvoje kosti jsou vadný."
"Tebe neštve, že jsi snad jedinej ze školy co-"
"Ale jo! Akorát si nemyslím, že Misun je ta pravá."
"To není nikdo. Kdybych to měl dělat s někým koho celým srdcem miluju, musel bych jen sám se sebou."
Zmateně jsem se zamračil a usmál.
"Ty jseš strašnej, ale dík."
"Hodně štěstí kámo.""Jungkooku, sousedi Kim nás pozvali k sobě na večeři, chceš jít taky?"
"Já za těma teploušema nejdu, jdu na oslavu ke kamarádovi."
"Jak si je to nazval? Oni nás mile pozvali na večeři a ty- To takhle hnusně říkáš i Yoongimu?"
Sklopil jsem zrak. Ironie je, že Yoongiho rodina neví, že je gay, ale moje mamka jo. O tom jak se to dozvěděla bych rád pomlčel.
"To mi ulítlo."
"Fajn, jen si jdi. Ale dávejte s Yoongim pozor, ať se nestane to co minule."
Obdařila mě významným pohledem a já celý zrudl.
Pak už vypadla i s tátou ze dveří, já na sebe hodil nějaké lepší oblečení a vyběhl za Yoongim ven.
Černé úplné kalhoty měl ověšené řetězem, na těle červenou košili s dlouhými rukávy, náušnice v uších...
No zkrátka vypadal dost dobře. Což o kamarádovi můžu říct, že?
"Sekne ti to Kookie. Hodně."
Usmál jsem se.
"Tak jdeme ne?"
K Hoseokovi to byl pořádný kus cesty autobusem, který dikybohu přijel včas a jel rychle.
Což znamenalo, že jsme k Hoseokovi přijeli včas. Což se moc často nestává.
Otevřel nám Hoseok s úsměvem na tváři.
"Nazdaaar."
S podivným zaječením nás oba objal a vtáhl dovnitř.
"Jsem rád že jste tady, ale víte co je podmínka." Nastavil ruku a Yoongi protočil oči a předal mu láhev nějakého levného chlastu, co našel doma.
Hoseok mu to vyrval z ruky a usmál se.
"Tak pojďte."
Otevřel dveře od předsíně do obýváku, kde už byla tma, dav a hluk muziky.
"Užívejte. V garáži to taky žije a vrchní patro je na..." pánví naznačil přirážení a zaplul do hluku lidí a nechal nás tam stát.
Chtěl jsem se vrhnout k pultu s pitím, ale Yoongi mě zatáhl zpět k sobě a ukázal kamsi ke stolu, kde seděla skupina holek, spolu s nimi Misun, která mě nenápadně sledovala.
"Kookie, Yoongi! Pojďte k nám!" Zakřičela jedna z nich.
Yoongi se na mě otočil.
"Hodně štěstí." Dostrkal mě až k nim a sám si sedl na stůl, čemuž se holky zasmály.
"Zdravím, děkuji." Ze stolu vzal čísi kelímek a celý ho do sebe vylil. Nervózně jsem tam stál a sledoval Yoongiho, kterému bylo úplně jedno, že jako jedinej exot sedí na stole.
"Ty si nesedneš?" Misun se na mě usmála a poklepala na místo vedle sebe.
Nejistě jsem místo přijal a chtěl se propadnout do země, když na mě Yoongi ukázal vztyčený palec nahoru.
Pohledem jsem mu naznačil, že se mezi mnou a Misun nic nestane, dokud jsou tady kolem ty ostatní holky.
Za těch spoustu let jsme se naučili si číst myšlenky.
Mrkl ne mě a náhle sebou škubl a otočil se za sebe.
Holky, co seděly za ním se chichotaly a jedna mu dokonce sáhla na záda.
"Vadí vám snad, že sedím na stole?"
Holky zavrtěly hlavou.
"Takžee..." otočil se k nim čelem a ke mě zády.
Věděl jsem, že s těma holkama bude flirtovat. Kvůli mě. Co přesně udělal bylo, že je odřízl a zanechal mě s Misun v soukromí.
Misun ke mě přisunula kelímek s chlastem.*
Taehyung
Kdyby táta věděl kde jsem, dostal bych zaracha na milión měsíců.
Naštěstí u nás teď byli sousedi, takže si ani nevšiml, že jsem se zamkl v pokoji a pak se vytratil oknem ven.
Už jsem se blížil k té adrese, když jsem uviděl přes cestu přecházet blonďatého kluka s naušicema v uších, v úplých, na kluka až moc úplých džínech vytažených až do pasu a růžového crop-topu, který odhaloval jeho vypracované břicho, přes který měl černou koženou bundu, doplněnou černými botami na podpatcích.
"Jimine!" Zakřičel jsem a kluk otočil s úsměvem hlavu.
"Tae!" Rozběhl se ke mě a vrhl se mi kolem krku. Jemně jsem ho odstrčil a usmál se.
"Připraven?" Zeptal se mě a zaklepal na dveře Hoseokova domu.
Ve dveřích se objevila jeho vysmátá tvář, která trochu povadla, když uviděla Jiminův outfit. Věděl jsem, co si myslí, ale nic neřekl, zatáhl nás dovnitř do davu.
Bylo tam spousty lidí, pravděpodobně už s vysokou hladinou alkoholu v krvi, což se mi vůbec nelíbilo. Jimin ale vypadal nadšeně.
"Takže. Podmínka je přinést chlast. Ale když jste ti nováčci, udělám vyjímku. Tobě dám radu."
Ukázal na Jimina.
"Co vím, tak tu je pár teploušů. Soukromí najdeš nahoře v ložnicích." Z mrknutím nám zamával a odkráčel kamsi k pití.
Porozhlédl jsem se kolem. U barového stolku stálo nejvíce lidí, kvůli pití, z rohu se ozýval hluk z repráků a kousek od nás byl stůl, který obsadily jakési holky a... doprčic. Moji "milovaní" sousedé. Yoongi seděl má stole, otočený ke skupince holek, které se smáli, jako by byl nejvtipnější člověk na světě.
Naproti tomu jeho přítel, se bavil s jednou hezkou holkou, která u něj byla... dost blízko. Blíže, než by se na kamarády slušelo.
"Chci aby mi zase vyšukal mozek z hlavy." Povzdechl si vedle mě Jimin, s pohledem upřeným na Yoongiho.
Chvíli jsem si přebíral jeho slova v hlavě a pak mi došlo, že vůbec nevím, jak probíhá... homosexuální hopsa hejsa.
"Uum... Jimine? Můžu se zeptat, jak vy to kluci... spolu..."
Ihned jsem zalitoval toho, že jsem se zeptal.
Jimin se na mě šokovaně otočil.
"Nenene, neříkej mi-"
Jimin mě popadl za zápěstí a táhl mě k bílému gauči, kde se muchloval nějaký pár.
"Přesuňte se nahoru a uvolněte místo!" Jimin do nich strčil a oni se s překvapeným a lehce znechuceným pohledem se zvedli. Jimin se s pohozením vlasů usadil s nohou přes nohu a poklepal na místo vedle sebe. Nervózně jsem se posadil.
"Takže Tae. Víš jak probíhá pohlavní styk mezi mužem a ženou?"
Stydlivě jsem přikývl. Něco si ze školy přece jen pamatuju.
"Skvěle! Tak a teď mi řekni, čím kakáš?"
Otevřel jsem pusu údivem.
"Vy si to strkáte... do..."
"Och ano."
Asi jsem objevil jiný vesmír.
Kdo by to byl tušil?
"Tak to je... nechutné! A navíc to musí bolet."
V té chvíli jsem byl už rudý jako řepa.
"Možná trochu. Ale kdyby si to zkusil, zjistil by jsi, že je to ten nejlepší požitek na světě."
"Jdu si pro pití!" Vyjekl jsem a rychle se zvedl z gauče.
"Jdu s tebou."
Podíval jsem se, co je na výběr a už si chtěl nalít vodu z umyvadla, když mi Jimin strčil kelímek do ruky.
"Na zdraví!" Vklopil to do sebe, jako by to byla voda, ale podle toho zápachu to voda opravdu nebyla.
Dělej Tae, jindy už třeba nebude příležitost.
"Na zdraví." Zkusil jsem napodobit Jimina, ale polovina pití mi stekla po bradě a já se zakuckal. Byli to odporné, ale zároveň svým způsobem vzrušující. Dělat něco, co by se nemělo.
Zapadnout tím mezi ostatní.
Nechovat se jako mimino.
Rozpálilo mi to hrdlo a žaludek a v puse zůstala příjemná chuť jakéhosi ovoce.
"Jimine, nalil by jsi mi ještě?"
Usmál se, a z mísy mi nabral další nášup.
Už už jsem se chtěl znovu napít a zjistit, jestli to bude lepší než poprvé, když mi pohled padl zase na ten stůl.
Ta skupinka holek a Yoongi už tam neseděli. Ale jeho přítel taky ne.
Protože jsem ho zahlédl, jak si to kráčí ruku v ruce s tou holkou, vedle které seděl, nahoru.
ČTEŠ
Neighbor
FanfictionYoongi a Jungkook, nerozlučná dvojka už od narození. Nic a nikdo by je nedokázal rozdělit. Vše se ale mění, když se v domě objeví nový soused, Kim Taehyung, a ve škole se objeví nový student, Park Jimin, Yoongiho bývalá letní láska, nic víc.