25.

747 56 7
                                    

"Shit, lidi musim nejdřív domu k tátovi, odemknout mu byt." Zaklel po škole Tae když jsme všichni tři šli na autobusovou zastávku.
"On nemá klíče?"
"Zapomněl je doma a Jin je na nákupech."
"Dobře, stavíme se u nás a pak pojedeme k tvoji mamce." Pokrčil jsem rameny a nastoupil do busu.
"Říkám, nemusíte se mnou jet."
"Ale my chceme, že jo Kookie?" Misun do mě bouchla a já překvapeně zakýval hlavou.

Vešli jsme do domu a uviděli pana Kima, jak čeká před dveřmi jeho bytu a usmívá se na nás.
"Tae, panebože, děkuju. Dnes je den naprd, v práci se mi rozbije počítač, rozsypu omylem koš, přetrhnu drát od..."
"Že se divím." Tae protočil oči a odemkl dveře bytu.
"A kdo je tahle milá slečna a muž?" Pan Kim se na nás otočil a natáhl ke každému jednu ruku.
"Misun." Misun si založila ruce do kapes a odfoukla si z tváře vlasy.
"Jungkook, váš soused." Potřásl jsem mu rukou a jeho úsměv se ještě rozrostl.
"Jeon? Tvoji rodiče jsou velmi milí. Ale pan a paní Min jsou... nemyslím si, že jim vyhovuje vztah mezi mnou a SeokJinem."
Při těch slovech jsem si musel zkousnout ret. Yoongiho rodiče byli... velmi tradiční.
"Nechcete na čaj?" Namjoon kývl ke dveřím a já zavrtěl hlavou.
"Ne, děkujeme. Zrovna jsme totiž mířili k-"
"Agh, kurva-ah-ah!"
"Moc křičíš."
"Ghhmng!"
Uprostřed mojí věty mě zastavil hlasitý křik z horního patra.
Namjoon si povzdechl.
"A je to tady zase. Přemýšlím, kolik energie tvému kamarádovi a jeho... ehm, ještě zbývá."
Ten píčus.
"Panebože, to tam toho Jimina vraždí?" Zeptala se Misun když ze sebe Jimin vydal další zaječení a já ji provrtal pohledem, přičemž ona nechápavě pokrčila rameny.
"Toho?" Namjoon se zamračil do stropu, odkud křik přicházel.
"Neříkejte to jeho rodičům. Pravděpodobně by ho zabili. A zabít ho chci já." Zamumlal jsem a prosebně pohlédl na Namjoona, který soucitně pokýval hlavou.
"Chudák kluk. Jednou jim to bude muset říct. Dokážu si představit jak jeho rodiče budou vyvádět. Homofobové podělaní."
Jimin zakřičel a Tae mu to oplatil, až jsem se musel začít smát.
"Já už to nemůžu poslouchat. Jdeme. Zatím tati!"
Tae si zacpal uši a vyšel z vchodových dveří.
"Ani se nebudu ptát kam to míříte. Užijte si to." Namjoon zavřel dveře a o vteřinu později se zevnitř ozvala rána a zaklení.
Jiminův křik se pomalu měnil v nářek a byl čím dál hlasitější, proto jsme s Misun radši vyběhli ven za Taem na autobusovou zastávku.

"Kdo mě zas ruší." Dveře od domu se otevřely a vykoukla na nás zmatená TaeYeon v županu a vlasy schovanými v ručníku na hlavě.
"Bráchaa! Neřekl si že prijdeš!" Skočila Taemu kolem krku a on ji k sobě silně přivinul.
Podíval jsem se jak se šťastně usmál a stiskl oční víčka k sobě.
"Misun!" Pustila Taeho, který se zatvářil ublíženě a objala ji. Možná si myslela, že je nenápadná, ale nadechla se vůně Misuniných vlasů a spokojeně se usmála.
"Nazdar sexy krasavče." TaeYeon se odrazila od země a doslova na mě skočila, až ji málem spadl ručník z hlavy, který si rychle připlácla k hlavě.
"Boty dolů!" Vešla dovnitř a zabouchla za námi dveře.
"Ty snad nechodíš do školy?" Zeptal jsem se, když jsem uviděl, jak je po celém obýváku rozházeno spoustu časopisů, je puštěná televize, plus, byla v županu.
"Uuum." Hodila pohled na Taeho, který se na mě mračil.
"Budu chodit... A bojím se. Noví lidé a tak..." TaeYeon sklopila zrak, přišourala se ke gauči a rozvalila se mezi své časopisy, až to zašustělo.
Všiml jsem si v jaké je pozici, roznožené nohy a odhrnutý ručník, takže jí šlo vidět...
"Tae!" Misun k ní přiskočila a rudá v obličeji jí zakryla její intimní partie.
"Díky puso!" TaeYeon ji štípla do tváře a přisunula k ní jeden z růžových časopisů.
"Necháme je se tady lesbit a jdem najít tu flesku." Uchechtl se Tae a Misun po něm mrdla knížku o koních co se tam válela a...
"Přímej zásah!" Zaradovala se Misun, když si Tae mnul bolavej zadek od toho, jak mu to ta knížka natřela.
"Proč bychom měli lézt z bytu?" TaeYeon se zmateně otočila na Misun, která se snažila potlačit smích z komoleniny slova "lesbit"
"Jungkook vypadá, že by se rád teplil s tvým bolavým zadkem, tak nás tu nechte." Misun na nás mávla a Tae se na mě pobaveně otočil.
"Tak pojď." Plácl se přes zadek a vydal se nahoru.
Ještě jsem rychle ukázal Misun svůj krásný prostředníček a ona mi poslala vzdušný polibek, který jsem chytil, rozdrtil v pěsti a vysypal na podlahu.
Ještě než jsem se vydal za Taem, pohledem jsem zachytil TaeYeon, která Přiběhla k imaginární hromádce prachu co zůstala na zemi po Misuniném polibku, vzala ji do dlaně a přitiskla si ji na hruď.
"Yo, netušíš aspoň trochu, kam si to mohl dát?" Vpochodoval jsem do místnosti, která v tomto domě sloužila jako Taeho pokoj.
"Ne, kurva, kam jsem to dal?"
Pohazoval kolem sebe různý věci a jako přivítání mi do obličeje hodil svoje spodky, ve kterých bylo něco tvrdého.
"Au! Myslím, že jsem to našel." Vytáhl jsem z červeného spodního prádla onu fleshu a Tae, v obličeji rudý stejně jako jeho prádlo, mi obojí vyrval z ruky.
"Proč si schováváš do boxerek-"
"Hele. Sladkosti si schovávám v ponožkách. Zvykni si, jsem vadnej."
"Už si pomalu začínám. Dělej strč to tam." Ukázal jsem na notebook a Tae se na mě úchylně usmál s pozvedlým obočím. (U know What im talking about :))

Neighbor Kde žijí příběhy. Začni objevovat