31.

660 56 5
                                    

Pátek-Taehyung

"Seš ready?" Naposledy jsme zkontrolovali, jestli je paruka řádně přilepená.
"Ne. Chci zůstat doma a koukat na Winx."
TaeYeon si smutně povzdechla.
"Není to fér! Dnes jsou moje narozky, proč musim do školy?"
"Nebuď jak malá, vždyť ses do školy tak těšila. Budeš chodit se mnou do třídy. Bude tam i Misun."
TaeYeon se na mě najednou celá rozzářená otočila.
"Tak co tady furt stojíš? Uhni!"
Než jsem se stačil vzpamatovat, popadla černý batoh, který ode mě dostala a vyběhla ze dveří pokoje.

Když jsme dorazili před vstupní bránu školy, naprosto zamrzla.
Opatrně jsem ji položil ruku na rameno.
"Neboj. To zvládneme."
Kývla a otráveně si sundala moji ruku z ramene.
"JÁ to zvládnu. Nesmíš mě ztrapňovat."
Zanechala mě za sebou a vkročila do zaplněné školní chodby.
Rychle jsem se za ní rozběhl.
Ostatní na ni překvapeně hleděli. Asi proto, že ji tu Nikdy neviděli.
"Ta je nová? Musí být. Kdyby nebyla tak bych si ji pamatoval."
Uslyšel jsem nějakýho typka vedle mě. A má pravdu.
TaeYeon má na sobě směs černé s růžovou. Všechno je na ní černo-růžové. A je krásná. Protože je moje dvojče DuH.
Náhle se zastavila a rychle přicupitala ke zpět mě.
"Nevím kde mám třídu..."
Schovala se mi za záda a stiskla kus mého trika v pěsti.
Vzhlédl jsem k ostatním, kteří na nás čuměli a s úsměvem jim ukázal svůj ctěný prostředníček.
Moc dobře jsem viděl, jak nad její krátkou sukní zi kokoti slintaj a jak na ni holky vrhají závistivé pohledy.
Tohle teda bude ještě něco...

•••

Yoongi
Vyčerpaně jsem se posadil v posteli.
Promnul jsem si dlaňemi obličej a se slepenýma očima jsem poslepu po paměti zamířil do koupelny.
Jenomže po pár krocích jsem se jebnul do hlavy o zeď a spadl na zadek na zem.
Rychle jsem oči otevřel a rozhlédl se.
Ta zeď tam nebývala.
A vlastně moje zdi v pokoji nejsou modré.
Stále zmatenej jsem se otočil a vykulil bulvy na Hoseokův pokoj.
Taky jsem zaregistroval, že mě studí zadek.
Podíval jsem se na sebe a na sucho polkl.
Celej nahej jsem zase skočil do postele a skrčil se pod přikrývku.
Kde jsem ksichtem narazil do číhosi těla.
Oba jsme si s výkřikem sedli a pohlédli si do obličeje.
"Jimine?"
"Yoongi?"
Oddechl jsem si a obejmul ho.
Díkybohu, je to jenom Jimin.
"Nazdárek dámičky."
"Tos řekl ty?"
"Ne.."
Oba jsme se otočili za třetím hlasem, který nás označil za dámičky.
"Kurva Hoseoku?!"
A co jsem vlastně překvapenej Hobim, kterej tam stal jen v ručníku, když jsem u něho v posteli.
A tu postel a pokoj moc dobre znám.
Bez odpovědi přešel ke komodě a vzal z ní mobil.
Chvíli do nej něco ťukal a pak na nás otočil display.
Instinktivně jsem Jiminovi zakryl oči, zatímco se mi mysl drtila na padrť.
"Tys nahrával náš sex?"
Hoseok pokrčil rameny.
"Jestli chceš vědět, co mě inspirovalo, koukni na mess. Něco jsem ti poslal."
Mrkl na mě a vyšel z pokoje.
Rychle jsem hrábl po svém mobilu, který byl v kalhotech opodál a podíval se co mi poslal.
Byl to link na porno stránku.
Nakrčil jsem obočí a klikl na to.
Po pár vteřinách jsem mobil šokovaně strčil Jiminovi pod nos.
"Jimine, jak mi chceš tohle vysvětlit?"

•••

Misun

"Láska, je jako nože. Na první pohled blyštivá a pevná, ale dokáže tě bodnout do zad, znovu a znovu. A nebo taky tě píchne do prdele, nemám pravdu?"
"Misun, zavři hubu."
Odbyl mě Jungkook otráveně a já mu na oplátku uraženě plivla do ksichtu.
"Fuj! Nech toho, musíme probrat ten plán na dnešek. Tae mi dnes nenápadně předá klíče, my pojedeme k TaeYeon domů a připravíme to tam, mezitím co Tae bere Tae na zmrzku. Bude přespávačka, ale musíme vypadnout zítra v osm ráno, jinak nás tam načapaj jejich mama a strýc. Misun, máš ty muffiny?"
Kývla jsem. Spoustu růžových a černých muffinů. Nevim jestli jsou černý díky tomu barvivu anebo jestli jsem je spálila na popel.
"Fajn. Takže, po předání dárku se nenápadně vytratim a pojedu domu pro překvapení."
Kook s tím dělá hrozně tajností. A mám podezdření, že to nedělá kvůli TaeYeon, ale spis proto, že se chce zalíbit Taemu.
"Tak a musíme jen doufat, že Yoongi s Jimi-"
"Nazdárek~" zvedla jsem k tomu hlasu hlavu a pak s ní jebla o lavici. Stal před námi Hoseok s podivným úsměvem na tváři.
"Pročpak jste nedorazili na párty?"
Zeptal se.
Prosím, ať s nim Kook proste nemluví, ať ho ignoru-
"Uum, sem zapomněl. Jaký to bylo?"
Debil.
"Byla to moje party, takže skvělý. Jen jste přišli o spoustu srandy. Třeba o Yoongiho s Jiminem."
Lehce jsem pozvedla hlavu.
Oni tam byli?
"Co se tam proboha stalo?" Zeptal se Kook a Hoseok se škodolibě zasmál.
"Radši byste se měli zeptat jich. Až se ukážou."
A aby to bylo ještě více dramatické, zazvonilo.
Když jsem uslyšela jak Hoseok kráčí pryč zvedla jsem hlavu.
"Jsem na něj fakt alergická."
Kook zamyšleně koukal do prázdna.
"S těma dvěma si starosti nedělej. Vždyť jejich skupině ájina odpadla."
Což byl fakt, ti dva mluvili anglicky zhruba tak dobre jako já holandsky.
"To jo. Jen nechápu, že šel Yoonhi na pařbu aniž by mi o tom cokoliv řekl."
Protočila jsem oči.
"Nemůžete furt být jak siamský dvojčata. Musíš se mu taky někdy odlepit od prdele a žít si svůj život."
Při slově "odlepitseodprdele" trochu cukl, čemuž jsem se musela uchechtnout.
Náhle se jeho prázdný pohled přemístil ke dveřím a čelist mu spadla až na lavici.
Taky jsem se tam podívala a čelist mi spadla až na zem. Nebo do pekla.
Do třídy si to nakráčeli nejnádhernější dvojčata na planetě.
Taeho jsem nějak přeignorovala, ale PanEbOže TaeYeon...
Tu její krátkou sukni bych vyměnila za jeptišské roucho, protože, zbláznila se?
Jakmile se se mnou střetla pohledem, usmála se typický Kim-čtvercovým úsměvem a rozběhla se ke mě.
Ihned jsem vyskočila a přitiskla si ji k tělu.
Voněla jako ta hello kitty voňavka.
"Voníš jako arašídy." Zamumlala mi do krku, jako kdyby mi četla myšlenky.
"Ode mě se obejmout nenechala." Povzdechl si za jejími zády Tae.
A tak jsem dál ignorovala pohledy ostatních a odtáhla si to růžové stvořeníčko do svojí lavice. Odmítám ji komukoliv vydat.
"Jsou tu nějací hezcí kluci?"
Byla první věc na kterou se zeptala.
"Pfft. Musim ti smutně říct, že jedině tvůj bratr docela ujde..."
"Protože je mi podobnej?" Usmála se a s mrknutím do mě drcla.
Jo?
"Haha." Nervózně jsem se snažila zakrýt svoje rudnutí.
Tae si povzdechla.
"Jestli je tu nejhezčí kluk můj bracha, tak se asi budu muset porozhlídnout po holkách."
Začala skenovat třídu pohledem a zasekla se na mě.
"Píp, můj detektor krásy našel poklad." Píchla mě do nosu a pak se odvrátila, aby si z aktovky vyndala své věci.
Asi to myslela jako vtip.
Tak proč jsem rudá jako rajče?

Neighbor Kde žijí příběhy. Začni objevovat