14.

719 59 1
                                    

Jimin

Zjištění, že Tae není ve škole mě trochu vyděsilo. Znamenalo to, že jsem si mohl připadat ještě odstrčenější než kdy jindy. Plus jsem o něj měl strach. Mohl jsem se jít zeptat Jungkooka, problém byl, že jsem se bál. Neměl jsem ho rád. Nemá právo mi nadávat do buzeranta.
Když jsem se ve škole nemohl soustředit na mého krásného spolusedícího, bylo mnohem snažší si všimnout pohledů, co na mě házeli ostatní.
Nebyly moc hezké.
Co mají za problém?
Každopádně, jsem si jich nevšímal. Pokoušel se o to.
Místo toho jsem podezdřívavě sledoval Jungkooka s Yoongim, kteří se chovali... zvláštně. Nedokážu to popsat. Možná nějaká milenecká hádka. Tfuj.
Připadal jsem si hrozně osaměle. Doslova to ve mě vířilo pocitem úzkosti.
O přestávce se ozval močák.
Zvedl jsem se a šel na záchody, s příšerný pocitem, že mě někdo sleduje.
Otevřel jsem dveře a přešel k mušlím.
Pak mi ale došlo, že mám na sobě džíny a silonky a kalhotk- boxerky, a rozhodl jsem se tadši jít do kabinky, do soukromí.
Natáhl jsem ruku po dveřích kabinky, když jsem uslyšel vrznout dveře místnosti.
Otočil jsem hlavu, vykouknuk spoza rohu a spatřil tři kluky asi z vyšších ročníků, kteří mě probodávali pohledem a jednomu z nich se na tváři objevil zlomyslný úšklebek.
Rychle jsem otevřel dveře kabinky, ale nestihl do ní vlést, poněvadž mě jeden z nich zatáhl k sobě za bundu. Pokusil jsem se z ní vyvléct, ale chytili mě za zápěstí, jeden za jedno, druhý za druhé a já se ocitl tváří v tvář tomu nejvyššímu, nejsilnějšímu a nutno podotknout, nejhezčímu.
"Nazdárek, copak děláš na klučičích záchodech?"
"Momentálně se ti koukám do očí a snažím se ignorovat ten smrad co tvoříš svojí držkou."
Schytal jsem facku.
Samozřejmě. Tu facku by mi dal i kdybych jako pokorný beránek řekl "vzdávám se, dělej si se mnou co chceš"
Tímhle už jsem si prošel.
Kdyby nebyli tři, asi bych ho dokázal zbít. Bohužel tihle dva měli silný stisk.
"Zkusíme to jinak. Proč nejseš na holčičích kurvičko?"
Klasika. Mohli přijít s něčím originálním.
"Pravděpodobně protože mám tam dole péro a ne seschlou píču podobnou tvému ksichtu."
"O-ho-hó! Je to drzá kurva." Pronesl ten vedle mě nalevo.
"Tak co kdyby nám ta buzna to své péro ukázala?" Ušklíbl se ten napravo a já protočil oči.
"Když chcete vidět moje péro, nedělá to z vás taky buzny?"
Tak teď jsem ho dostal. Musel jsem se nad tím usmát. Ten jejich vůdce na mě zamračeně hleděl, šlo vidět, jak mu v mozku šrotuje to jedno kolečko co tam má.
"Ne, my totiž... argh, seš jen podělaná hloupá teplá transka!"
Chtěl jsem mu říct rozdíl mezi homosexuálem a transexuálem, ale schytal jsem pořádnou ránu do břicha, která mi vyrazila dech a podmlomily se mi nohy. Ti dva mě pustili na zem a od obou jsem schytal kopanec do boků.
Áj, přímo do žeber.
Stále jsem se pokoušel chytnout dech, utéct nepřicházelo v úvahu.
"Hele, když už jseš ta kurva, tak mi ho vykouříš. Buď rád, že zatím nechci víc."
Doprdele.
Na škole v Busanu už jsem šikanu zažil, ale nikdy, nikdy, jsem se nedostal do téhle situace.
Možná působím jako běhna, ale nikdy jsem nic neměl s někým, koho jsem neměl rád. Zkrátka to nedělám s každým na potkání.
A tohle se mi vůbec nelíbí.
"Ne!" Začal jsem ztrácet svůj klid. Panika. Tenhle to fakt udělá, jsem v prdeli.
Schytal jsem kopanec do rozkroku.
Doprdele, někdy zapomínám jak to tam bolí, shit!
"Jak se jmenuješ?" Zeptal se ten přede mnou a začal si rozepínat pásek. Ti vedle mě se jen smáli.
"Ne! Prosím."
"Heleme se, pan Neprosím ztratil odvahu a nadělal si do kalhot."
Už měl kalhoty dole, když jsem uslyšel, že se otevřely dveře.
Neviděl jsem, kdo přišel, protože vchod na záchody byl za rohem, ale týpka přede mnou to donutilo si s otráveným protočením očí nandat kalhoty zpět.
DíkydíkDíky, ať je to kdo je to.
Dotyčný se vynořil zpoza rohu.
Beru svá slova zpět. Jemu nikdy děkovat nebudu.
Klukovi, co si zapínal pásek, se na tváři objevil úsměv.
"Yoongi!"
Yoongi k nám nezaujatě přikráčel.
"Nazdar Jimine." Usmál se.
Kdybych stál na nohách, asi by se mi podlomily kolena. Jak můžu mít stále rád takové hovado?
"Kámo a mě nepozdravíš?" Ten kluk ho objal a dokonce i ti dva si s ním přišli plácnout.
Co se děje?
Dovolil jsem si stoupnout.
Všichni čtyři mě probodli pohledem.
Ten vysokej se obrátil na Yoongiho.
"Jaktože ho znáš?"
Yoongi se ke mě přiblížil a zanechal ty tři hlupáky za zády.
Na sucho jsem polkl. Byl jsem u něj tak blízko.
Náhle jako ruka vystřelila k mé hlavě a silně mě uchopil za vlasy. Sykl jsem.
Do prčic, měl jsem chuť zakřičet: "ANO DADDY" ale držel jsem jazyk za zuby.
"Znám jméno svý kurvičky."
Polkl jsem když mi jeho jazyk přejel po oblasti mezi čelistí a ušmím lalůčkem.
Náhle se odtáhl a obrátil na ty tři.
"Snažil ses mi ojet děvku."
"Klid Yoongi, klid. Nech si ho."
Páni, oni vypadali vyděšeně.
"Tak a teď jděte a nechte nám... soukromí."
Opět se otočil ke mě.
Juj, tohle je vzrušující.
Klid ty kamaráde dole!
Kluci se s mumláním otočili a vypochodovali ze záchodů.
Ještě nikdy jsem neviděl, aby někdo tak malej a křehkej a teplej vyhnal šikanátory od jejich oběti jen pomocí pár slov. Až do teď. Co je ten Yoongi zač, že k němu mají starší žáci respekt?
Ucítil jsem jeho ruce na mých bocích. Po celém těle se mi rozlilo horko a srdce mi vyskočilo až do pusy.
Měl jsem chuť mu tou pusou mé srdce předat do jeho.
Počkat, to už zní hodně divně. Ale přesto to byla pravda.
"Jiminie~"
Už jen z toho jak vyslovil mé jméno jsem se málem udělal.
Mlčel jsem jako hrob.
Už ne, nesmíš se nechat-
"Jsi tak nádherný."
Hřbetem ruky mi přejel po mé horké tváře zbarvené do ruda. Buď kvůli facce a nebo kvůli Yoongimu.
V tu chvíli jsem se na to vykašlal.
Nešlo s tím bojovat, byl to reflex, když vás něco dráždí v oku, mrknete.
Mě když dráždí Yoongi, vrhnu se na něj a se vzdechnutím ho jako děvka políbím.

Neighbor Kde žijí příběhy. Začni objevovat