Pov Taehyung
Ik lig op bed te denken aan Felix en Jungkook. Ik hou van hun beide eigenlijk meer van Jungkook, maar hij houdt Jimin. Ik moet het accepteren en wacht Felix vindt mij ook leuk omgg. Ik app hem meteen om met hem af te spreken.
Tae: FELIX.
Felix: Taehyung rustig jeezz.
Tae: sorry maar ik moet je wat vertellen/vragen dus kan je naar het park komen om half2?
Felix: sure? Welk park?
Tae: het heet BANGTANpark dichtbij bij de Bangtanschool.
Felix: isgoedd tot zo.Pov Felix
Ik wacht nu op tae in het park. Hij wou me wat vertellen en vragen, ik ben echt benieuwd wat. Ik blijf wachten en opeens hoor ik iemand HOOOIII FELIX schreeuwen. Ik draai me om en zie Taehyung naar me toe rennen. Hij komt naast me zitten en is erg uitgeput. Gaat het vraag ik. Jahoor zegt hij en geeft me een knuffel, ik krijg het meteen helemaal warm van binnen. We laten los en ik vraag wat hij wilt vertellen/vragen.
Pov Taehyung
Dit is het moment om te zeggen dat ik hem leuk vindt. Eigenlijk vindt ik Jungkook nog leuk, maar hij houdt van Jimin en Felix is ook erg leuk denk ik. Ik begin.
Felix de eerste keer dat ik je zag zag ik je meteen als een hele goede vriend. Je werd meer dan dat en ik begon gevoelens voor je te krijgen die steeds sterker beginnen te worden. Ik hou heel veel van je en ik wil vragen of je mijn vriendje wilt zijn.Pov Felix
Ik wil vragen of je mijn vriendje wilt zijn. Ik kijk hem geschokt aan. Is dit serieus? vraag ik. Hij knikt. Ik twijfel geen moment en vlieg hem in zijn armen. Tuurlijk wil ik dat Taehyung. Hij lacht en zegt. Ik heb mijn dare nog niet uitgevoerd en geeft me een kusje op mijn neus. Ik bloos een beetje en ga met hem wandelen. Hij pakt mijn hand ik krijg een warme en fijne trilling door mijn hele lichaam. Hij begint te lachen en ik vraag wat er is. Je wordt helemaal warm lacht Taehyung. Ik bloos en kijk weg, hij pakt mijn kin en zorgt ervoor dat ik hem aankijk. Heyheyhey ik wil je schattige face wel kunnen zien zegt Taehyung. Ik bloos weer en krijg het weer warm en daardoor lacht hij weer. We lopen naar zijn huis en gaan bedenken hoe we het gaan zeggen tegen de jongens. We hebben een plan en lopen verder.
BY Het BTShuis (pov Taehyung)
Ik en Felix lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten, want blijkbaar is het nu half 7 en gaan we eten. Felix blijft mee eten. Als we klaar zijn stel ik voor om zo truth or dare te spelen, iedereen stemt ermee in. Het is nu half 10 en we gaan spelen. Ik draai als eerste en hij belandt op Jungkook. Ughh wat moet ik hem nou vragen of zeggen.
Tae: truth or dare?
Jk: dare
Tae: uhmmm ren een rondje om het huis binnen 30 seconden. (Ons huis is meeeggaaaaaa groot).
Jk: oke zegt hij zonder emotie.
Hij staat op en loopt het huis uit. Ik doe mijn stopwatch aan en hij begint. Binnen 11 seconden is hij terug en is hij helemaal niet uitgeput een heel klein beetje maar.Pov Jungkook
Ik draai de fles op Jin.
Jk: Jin truth or dare?
Jin: truth
Jk: wil jij een relatie hebben met Namjoon?
Jin: *bloost* jaPov Namjoon
WoW wacht wat Jin met mij nee wat hij met mij. Omgg dit is een droom die uit komt.
Pov Jin
Ik draai de fles op Taehyung.
Jin: Taehyung truth or dare?
Taehyung: truth
Jin: ben je verliefd op Felix?Pov Jungkook
Jin vroeg aan Taehyung of hij Felix leuk vindt. Ik voelde me een beetje down worden, maar Taehyung vindt mij le- ja.
Pov Taehyung
Ja ik vindt Felix leuk. Ik heb het gezegd en kijk Felix aan en knik. Felix staat op en zegt.
Pov Felix
Ik sta op en zeg: jongens ik en Taehyung hebben een mededeling. Ik en Taehyung hebben een relatie.
Pov Jungkook
Ik en Taehyung hebben een relatie.
Heyyy hopelijk hebben de mensjes die dit boek lezen van dit deel genoten💖💞🧡💛💚💜. Als je nog ideetjes hebt zeg ze dan want ik heb bijna geen inspiratie meer😞🙂🥰 soo als je dit wilt verder lezen help me dan met inspiratie. THANKs to yall. 💖❤️💛🧡💕💜💚💙❣️
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanfictionDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅