Hate 🥺💘

61 7 2
                                    

Pov Jungkook

Ik werd wakker en zag Felix in Taehyungs bed en zag Taehyung op de bank slapen. Ik sta op en pak Taehyung op en leg hem op mijn bed. Ik zie hem daar zo lief liggen en kon me niet beheersen en gaf hem een kus op zijn voorhoofd.

 Ik zie hem daar zo lief liggen en kon me niet beheersen en gaf hem een kus op zijn voorhoofd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(A/N: i know this is Hobi maar bedenk ff dat dit Jungkook is)

Pov Felix

Ik word wakker maar blijf liggen, ik zie Jungkook opstaan en Taehyung op zijn bed leggen. Mijn ogen worden groot als Jungkook Taehyung een kus op zijn voorhoofd geeft. Jungkook loopt weg en ik voel me zo boos en jaloers worden, hij gaat boeten. Pas maar op Jeon Jungkook.

~ 💗 time skip 💗 ~

Ik sta op en zorg ervoor dat Taehyung niet wakker wordt. Ik loop naar beneden en zie op de klok dat het 9uur is. Ik loop de woonkamer in en zie Jungkook voor de tv zitten. Hey Felix zegt Jungkook, hoi zeg ik terug. Ik ga naast hem zitten en doe de tv uit. Hey ik zat tv te kijken zei Jungkook. Ik kom dichterbij en zeg: als jij nog 1x bij Taehyung in de buurt komt ga je eraan, want weet je Jungkook ik ben het vriendje van Taehyung niet jij dus je hoeft hem ook niet aan te raken. Begrepen?!

Pov Jungkook

Begrepen?! Ik slik eerst en knik. Mooi zegt Felix en loopt naar de keuken. Ik voel me erg verdrietig worden ik doe mijn schoenen aan en loop naar buiten. Ik loop ergens naartoe ik weet niet waar en zie waar ik uitkom.

~ 💗 time skip 💗 ~

Ik kom uit bij het BANGTANpark en bedenk dat ik eigenlijk weer een keer naar school moet, want ik ben er al heel lang niet geweest. En ik moet ook nog naar Salma haar ouders. Ik ga wat eten halen en ga naar Salma haar huis.

~ 💗 time skip 💗 ~

Ik klop op de deur van Salma haar huis en er wordt open gedaan door een vrouw waarschijnlijk haar moeder. Hallo mevrouw ik ben een vriendin van uw dochter Salma. Owh ja wat is er met haar. Ze heeft zelfmoord gepleegd. Owh ok boeie fijne dag nog en ze gooit de deur voor me neus dicht. WTF denk ik, het is haar dochter. Heeft Salma daarom zelfmoord gepleegd? Ik loop naar het park en voel mijn telefoon trillen en pak hem uit mijn broekzak en zie dat Jin belt, ik neem hem op.
Jk: hallo?
Jin: JUNGKOOK WAAR TF BEN JIJ!!?
Jk: buiten..
Jin: KOM NU NAAR HUIS!!
Jk: ughh.. ma-
Jin: Jungkook..
Jk: ughh.. best tot zo eomma
Jin: tot zo *hangt op*
Ik loop naar huis, maar wordt opeens in een steegje geduwd. Ik kom hard tegen de grond aan en wordt getrapt in mijn buik, geslagen in mijn gezicht en op me gespuugd. Voordat die gene zegt, zegt hij/zij: blijf uit Taehyungs buurt. Het is een jongen denk ik, want hij heeft een zwaardere stem. Ik sta moeizaam op en loop naar huis. Als ik eindelijk thuis kom is het al best laat namelijk 20:37. Ik loop naar binnen en ben zo uitgeput en heb zoveel pijn dat ik duizelig, misselijk en moe wordt ik doe de voordeur dicht en val flauw.

How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu