SECRET 💘✨

58 7 14
                                    

Pov Taehyung

Ik wordt wakker en zie Felix nergens. Ik ga rechtop zitten en zie opeen Felix op de grond slapen. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik 45 gemiste oproepen van Jin heb, 3 berichten van Jin, 89 gemiste oproepen van Yoongi, 47 berichten van Yoongi, van Hobi heb ik 27 gemiste oproepen en 13 berichten, van Namjoon heb ik 14 gemiste oproepen en 7 berichten, ik heb 1 bericht van Jimin en van Jungkook heb ik 108 gemiste oproepen en 163 berichten. Ik open eerst de berichten van Jin.
Jin: TAEHYUNG KOM NU TERUG NAAR HUIS.
En nog meer van zulke berichten. (Nogsteeds het gesprek met Jin)
Tae: nee doei
Gesprek net Namjoon.
Namjoon: Taehyung komt terug nu.
Tae: nope
En nog meer van die shit.
Hobi: Taehyung plzz kom terug.
Tae: nee klaar
Jimin: hoi
Tae: doei
Yoongi: U BITCH KOM TERUG NU IK KOM JE ZOEKEN JE BETEKENT VEEL VOOR ME JE BENT NET MIJN BROERTJE PLZZ KOM TERUG.
Tae: Yoongi ik hou ook van jou, maar nee.
Jk: TAEHYUNG IK ZWEER JE PLZZ KOM TERUG.
Tae: ik heb jezelf gezien okayy stop maar.
Jk: *online* TAE IK HEB NIET GESLAPEN IK MIS JE PLZZ KOM TERUG.
Tae: vaarwel Jungkook *blockt Jungkook*
Daar ben ik vanaf, ik ga gelijk iedereen blocken van BTS.

~ 💗 time skip 💗 ~

Nu dat gedaan is ga ik Felix wakker maken. Ik loop naar hem toe en maak hem wakker, Felix wakker worden. Hij komt met een kreun wakker en zegt mam nog niet ik wil niet naar school. K doe moeite om mijn lach in te houden, hij kijkt me aan en trekt me naar beneden wat eigenlijk best vertrouwd voelt. Ik voel me door iedereen verraden behalve: Haryy, Lucas, Taeyong en Felix. Teeyong en Lucas zijn op bezoek bij Harry, bij zijn wereldtour. Ik kijk Felix in zijn ogen aan en zeg sorry dat ik zei dat ik van Jungkook hield. Ik had gew- ach hou toch je kop zegt Felix en zoent me.

Pov Felix

Ik kus Taehyung ik heb dit gemist, ik wordt gebeld en het is Jimin. Ik schuif Taehyung van me af en neem op. Ik ging uit de kamer en praatte wat zachter. Telefoon gesprek:
Felix: wat?
Jimin: is het gelukt heb je wat met tae?
Felix: ja volgens mij wel, dit blijft ons geheim okayy?
Welk geheim?

Pov Taehyung

Felix duwt me weg en loopt weg. Hij gaat naar de keuken en gaat fluisteren, ik loop naar hem toe en zegt: dit blijft ons geheim okayy? Welk geheim? vraag ik. Hij kijkt verschrikt om en zegt ni-ni-niets. Jawel zeg ik, nee echt niet zegt hij en loopt naar me toe en kust me. Ik ga mee in de kus en raak hem een beetje aan, hij mij ook. De kus wat wordt intenser en hij vraagt om toestemming door zijn tong op mijn onderlip te tikken. Ik wil geen toestemming geven alleen hij duwt zijn tong in mijn mond. Ik wil hem wegduwen maar hij laat niet los, eindelijk kan ik hem wegduwen en probeer weg te rennen. Hij duwt me de grond op en zegt: jij gaat nergens heen. Felix waarom huil ik nu, hij zegt: je bent van mij niet van Jungkook. Ik kijk hem verward aan en vraag hem wat hij bedoelt. Ik bedoel dat Jungkook jou niet kan krijgen en dat zal nu ook nooit meer gebeuren en smirkt. Ik kijk hem verward aan en vraag hem wat hij bedoelt met dat zal nu ook nooit meet gebeuren, nou eigenlijk begrijp ik je wel alleen je sneaky gemene lachje begrijp ik niet. Ik ben de gene die je heeft gesneden en geslagen. Wat nee, dat was Jungkook ik heb hem zelf gezien. Ik had een masker zegt hij, nee zeg ik terwijl ik huil.

Pov Felix

Sorry tae mr ik hou van je en je mag niet van Jungkook houden. Felix je kan me niet zoiets dwingen. Blijkbaar wel zeg ik en duw hem steviger tegen de grond aan. Hij probeert los te komen en uiteindelijk lukt hem dat, hij rent weg en ik ren hem achterna. Hij is super snel, maar ik ben sneller en grijp hem. Ik neem hem mee naar een verlaten huis, waar ik vaak kom. Ik ga naar de kelder en maak hem vast. Ik sla hem een paar keer en trap hem heeeeell hard in zijn maag. Ik huil van de pijn en vraag of hij stopt, hij stopt en loopt naar boven. Ik gil om hulp maar niemand kan me natuurlijk horen. Ik ben erg moe en val inslaap.


Nou is dit deeltje een beetje leuk?

Nou is dit deeltje een beetje leuk?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu