WARING: er komt zegmaar een beetje kinky shit in en zegmaar pijnlijke gevoelens en als laatste almost zelfmoord
Have fun with Reading
Pov Jungkook
Ik en Taehyung zijn thuis en zitten op de bank. Ik kan maar niet stoppen met denken aan dat geluid in de bosjes. Is iemand mij gevolgd toen ik achter Taehyung rende? Ik weet het niet. Kookie waar dan je aan? vraagt tae. Nergens lieg ik terwijl ik de tv aan doe, zullen we La Casa De Papel kijken? (Sorry als ik het verkeerd heb geschreven). Jaaaaaa plzz.. hmm.. okayy alleen omdat je mijn goede babyboy bent awhh thankjoe daddy (sorry voor cringy mr dus tae is dus de babyboy van Kookie).
Een tijdje later hebben we al een heel seizoen af, dus babyboy wat vindt je ervan als ik wat eten voor je ga maken en ik daarvoor een beloning krijg huh? Hmm.. okayy je prijs is een kusje op je neus en je lippen. Dat klinkt goed zeg ik terwijl ik naar de keuken loop. Ik pak wat noodles en groentes en een beetje olie voor lekker ramen.
Na een goed halfuurtje is het eten klaar en komt tae de keuken binnen lopen. Weetje begint hij laat het eten maar zitten ik geef je liever een kusje. Hij loopt op me af en geeft me een kus zonder dat we weten dat de rest van Bts ons aankijkt. JEON JUNGKOOK JIJ VIEZE SLET schreeuwt Jimin. AFGHHH JIMIN SORRY MAAR IK VOND JE NIET MEER LEUK EN IK WOU HET WEL ZEGGEN ALLEEN IK WAS BANG DAT JE BOOS WERD, IM SORRY. Ik begrijp het Jungkook, Tae je hebt geluk veel plezier. WoW niet wetende dat dat zou gebeuren komen ze allemaal in een groepsknuffel.
Pov Jimin
Taehyung jij gaat spijt krijgen jij bitch ik haat je met mijn hele leven. Ik kom uit de knuffel en pak een bord ramen en loop naar mijn kamer. Ik pak mijn tekefoon en open Instagram, ik maak telkens nep accounts zodat ik het leven van Taehyung een hel kan maken. Ik schrijf naar Taehyung.
Jij vieze vuile bitch ik haat je ik wil dat je oprot je bent een schande voor bts je moet BTS leaven #VleavesBTS OHH DEHH dat post ik op twitter, insta en Facebook.
Heheheh nu heeft hij hopelijk zijn lesje geleerd.
Pov Taehyung
Ik krijg een melding van insta dat ene Bananana_Milk.•.• me een bericht heeft gestuurd. Niet weer denk ik terwijl ik het bericht lees.
Jij vieze vuile bitch ik haat je ik wil dat je oprot je bent een schande voor bts je moet BTS leaven #VleavesBTS OHH DEHH dat post ik op twitter, insta en Facebook.
O nee ik begin te huilen en ren naar mijn kamer. Waarom haat diegene mij zo. Gelijk krijgen we berichtje van Twitter (we omdat BTS samen een Twitter account heeft). #VleavesBTS #VgoTOhell #V.IS.FAT #BTSvISlelijk #TAEgoTOfckHELL. Ik word helemaal overstuur en pak een mes dat ik onder mijn bed heb. Ik kijk in de spiegel en vraag aan mezelf, heb je nog laatste woorden Taehyung? Nee ik wil weg uit mijn leven, ik ben dik en lelijk niemand heeft mij nodig. Ik wil net gaan snijden maar Bts komt meteen binnen. Jungkook rent naar me toe en neemt me in zijn armen en pakt het mes af. JUNGKOOK PLZZ LAAT ME MEZELF VERMOORDEN IK WIL NIET MEER LEVEN, IK KAN HET NIET MEER huil ik in zijn armen. Sssttt Taehyung rustig het komt goed sust Jungkook me terwijl hij me heen en weer wiegt. Ik wordt een beetje moe en val rustig inslaap.
Pov Jungkook
We hebben allemaal gezien wat de mensen hebben geschreven, omdat ze ons hebben getact. Ik vind het zo rot voor hem, hoe kan iemand zo'n schattig, leuk, gezellig en lief persoon zoiets aandoen. Ik leg Taehyung op bed en geef hem een kusje, hij krijgt meldingen op Instagram en pak zijn telefoon. Ik gok dat zijn wachtwoord mijn verjaardag is en dat is het ook, ik lees allemaal haat berichten. Arme Tae hoelang gaat dit al door. Ik laat alles aan de rest van BTS zien en ze zijn helemaal in shock, Jin zit zacht te huilen terwijl Namjoon hem troost. We lopen naar beneden en gaan wat eten, ookal eet niemand wat behalve Jimin. We kijken hem aan en hij zegt: wat ik heb honger laat mij. Ik ga kijken bij Tae zeg ik terwijl ik naar boven loop. Ik zie Tae weer voor de spiegel met hetzelfde mes, hij zit te huilen en heeft geen idee dat ik binnen ben gekomen. Het spijt me Jungkook ik kan deze tijd niet meer aan en hij snijdt zichzelf. NEE TAE. Jungkook sorry maar het heeft niet gewerkt het is alleen een kleine scham. Tae stop okayy plzz voor mij.
Pov Taehyung
Ughh best Jungkook voor jou. Dankje
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanfikceDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅