Pov Hobi
Ik loop weer terug naar huis en zie iedereen behalve Yoongi. Waar is Yoongi vraag ik. Boven zegt Jin, hij is naar boven gerend zegt Namjoon. Hij rende naar boven toen je weg liep en schreeuwde dat het zijn schuld is dat je weg liep vulde Jungkook aan. EN JULLIE KIJKEN NIET EENS OF HET GOED MET HEM GAAT schreeuw ik naar hun en ren naar boven. Ik doe onze kamer open en zie Yoongi nergens. Ik check overal en hij is nergens. Opeens hoor ik geschreeuw vanuit de badkamer de enigste plek waar ik niet gekeken heb. Ik ren naar de badkamer en klop op de deur en zeg dat Yoongi de deur open moet doen of ik trap hem in. Hij doet de deur niet open en ik trap de deur in. Ik zie op de grond een mooie jongen vol met bloed en om zich heen. Yoongi wat heb je jezelf aangedaan.
Pov Jin
JONGENS KOM SNEL!! hoor ik Hobi schreeuwen. We rennen naar boven en zien Hobi met Yoongi in zijn armen huilen op de grond. Yoongi is vol met bloed, ik ren naar hem toe en zeg tegen de jongens wat ze moeten doen.
Tae moet: maak de tafel beneden leeg en doe en handdoeken op.
Felix moet: pak een emmer water en een spons.
Namjoon moet: kom nergens aan, sorry maar je bent zegmaar God of distraction. (A/N: geen idee hoe je het schrijft but who cares)
Jimin moet: pak een kussen en verband.
Jungkook moet: breng Yoongi naar beneden samen met J-Hope.
J-Hope moet: been Yoongi naar beneden samen met Jungkook.
Iedereen GO! schreeuw ik. Iedereen doet zijn opdracht en ik pak alle spullen: ontsmettingsmiddel en shit. Alles ligt klaar en ik stuur iedereen weg. Ik doe wat ik kan om hem in leven te houden. We kunnen hem ook naar de ambulance brengen alleen dat duurt te lang en als er iets lekt over dat wij in het ziekenhuis zijn of wat er met Yoongi is gebeurd wordt het een HEL.Pov Hobi
We wachten tot Jin klaar is en ik hoop dat hij blijft leven. Jin loopt huilend binnen en zegt het spijt me, maar hij heeft het gered lacht hij. Ik geef hem een stomp op zijn arm en zeg serieus dude moest dat en loop naar Yoongi die op de tafel zit. Hey hoe gaat het vraag ik. Het gaat wel goed hoor antwoord Yoongi terug. Ik glimlach en vraag wil je dat alsjeblieft nooit meer doen ik schrok me dood. Hij lacht een beetje en zegt oke ik doe het niet meer.
Pov Yoongi
We lopen naar de woonkamer en ik krijg gelijk een groepsknuffel moet lachen. We laten los en Jin gaat alles opruimen. Opeens loopt Hobi weg.
Pov Hobi
Ik loop achter Jin aan en vraag: 'Jin kan je me misschien leren hoe je mensen behandelt voor als er zoiets gebeurd en jij er niet bent en ik wel. Isgoedd antwoord Jin. We beginnen morgen oke? vraagt hij. Ja isgoedd zeg ik en loop weer terug naar de woonkamer. Yoongi is weg en ik vraag waar hij is aan Taehyung. Hij is boven in jullie kamer, ik knik en loop naar boven. Yoongi ligt op bed en ik kom naast hem liggen, Yoongi gaat het? vraag ik. Ja waarom? vraagt hij. Omdat je huilt antwoord ik. Hij begint te huilen en zegt ik had niet moeten zeggen dat ik je leuk vindt. Je haat me nu waarschijnlijk. Nee tuurlijk haat ik je niet, ik wist niet wat ik moest zeggen.
Pov Yoongi
Ja dat begrijp ik, je hebt Lisa en ze is erg aardig. Ze heeft geluk lach ik een beetje akward. Hobi komt dichterbij en zegt, ik weet niet op ik straight, gay of bi ben. Ik moet mijn gevoelens even onder controle houden en weten wat ik ben. Ik knik begrijpelijk en pak mijn telefoon en ga een beetje op Instagram. Jin roept ons voor het eten, iedereen blijft eten alleen Jungkook zit niet aan tafel.
Pov Taehyung
Waar is Jungkook? vraag ik. Boven antwoord Jin. Owh ik haal hem wel ff zeg, ik wil net lopen maar Jimin zegt dat hij geen heeft om te eten. Boeit me niet zeg ik en loop naar boven. Ik loop Jimins kamer binnen, maar zie Jungkook en zijn spullen nergens. Ik loop alle kamers binnen en tot slot mijn kamer in, ik ben er al de hele dag niet in geweest. Ik zie Jungkook en zijn spullen. Jungkook? vraag ik. Ja Taehyung wat is er? Wat doe je hier, je deelde je kamer toch met Jimin? Ja dat klopt zegt hij, maar ik wou mijn oude kamergenootje verrassen door terug te komen zonder het te zeggen. Alleen ik denk dat het beter is als ik weer terug ga naar Jimin, aangezien je met Felix hebt zegt hij een beetje sip. Dat hoeft niet hoor zeg ik, alleen ja ik begrijp je niet meer. Hoezo dat vraagt Jungkook. Ik antwoordt 1. Ons plan heb je niet uitgevoerd. 2. Vervolgens zeg je dat je van Jimin houdt terwijl tegen mij zei dat je hem vervelend vindt en mij leuk vindt. En ten 3e. Je komt terug na dit allemaal. Kan je uitleggen? vraag ik. Jungkook antwoordt: graag maar het is lastig uit te leggen, want ik begrijp mezelf ook niet. Ik zucht en zeg: als je het begrijpt roep me dan en leg het me uit en loop weg. We gaan eten schreeuw ik nog ff en loop verder naar beneden. Ik weet niet of Jungkook komt zeg ik en ga eten.
Na het eten
We kijken een film met zn allen en Felix is in slaapgevallen op mijn schouder. Hij ziet er wel echt schattig uit, alleen misschien hou ik toch meer van Jungkook denk ik en kijk de film verder. De film is afgelopen en ik breng Felix naar mijn en Jungkooks kamer en leg hem op mijn bed. Ik ga op de bank slapen en kijk naar de liefde van mijn leven die aan het slapen is. Jeon Jungkook.
Hello hoop dat dit deel leuk was.
~1028 woorden~
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanfictionDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅