The End 😭❤️🥺😭

72 5 11
                                    

Hello, this is the end we al waiting for, just relax and enjoy 😉 I love u ❤️💜🌺

Pov Jimin

Het is gelukt. Taehyung voelt zich super kut. Nu nog mijn laatste stap: dood Taehyung.

Pov Namjoon

Ik word wakker met mijn prinsesje naast me Jin. Ik zie dat hij huilt in zijn slaap, ik geef hem een kusje waar hij wakker van wordt en vraag wat er is. I-i-ik, T-Tae-Taehyung begint hij. Kom hier zeg ik terwijl ik hem naar me toe trek. Het komt wel goed Jinnie, beloof je dat Joonie? Ik beloof het zeg ik waarna ik een kusje op zijn voorhoofd plant. I love u joon, i love u too prinses.

Pov Jungkook

Ik word wakker en zie Tae rustig naast me liggen, in bed was hij zo van slag van al die haat bij het festival. Hij sneed zich weer bijna, gelukkig heb ik hem tegen kunnen houden. Ik pak hem en geef hem een knuffel, na een tijdje word ik terug geknuffeld. Ik kijk naar Taehyung en hij naar mij, Kookie? Ja TaeTae? H-hou je nog van m-mij? Ja tuurlijk TaeTae hoe durf je zoiets te vragen?! S-sorry ik wou je niet boos maken zegt hij zacht huilend. Tae het spijt me ik wou niet boos overkomen, plzz vergeef me? Hmmm.. TaeTae i love u plzz vergeef me zeg ik nu terwijl ik hem weer knuffel. Ik vergeef je Kookie because i love u too.

~ 💗 time skip 💗 ~

We zitten nu allemaal beneden te eten. Jin zegt dat we weer naar de studio gaan en dan een restaurant. We gillen allemaal van plezier en geven eomma een knuffel. DANKJEWEL EOMMA klinkt er in koor (behalve Namjoon zegt dat). We gaan weer verder eten en maken we klaar voor de studio.

Pov Yoongi

Dit is de dag dat ik Hoseok verkering ga vragen.

We zitten in onze kamer en hij pakt een setje kleding. Hobi? Ja Yoongi? I-ik moet je wat vertellen. Owh wat dan? Ik zeg het wel gewoon in 1 keer. Hobi ik vind je leuk ik weet jij mij niet want je valt op mei- ik word afgekapt door Hoseok die zijn lippen op de mijne zet. Ik doe mee en trek later terug. Yoongi ik vind jou ook leuk, i love u. I love u too.

Pov Taehyung

We zitten in de auto opweg naar de studio. En weten jullie al welk nummer jullie willen doen, vraagt Namjoon. JA IK IK WEET HET schreeuw ik zowat in Namjoons oor. Rustig Tae, zegmaar welke. DIONYSUS. Hij begint te lachen, isgoedd Taehyung. We rijden wat door en dan zijn we bij onze bestemming aangekomen. We lopen naar binnen en als eerste lied doen we Dionysus

Als tweede dansen we DNA

Als derde dansen we Mic Drop de Remi's met Steve Aoki.

(Ik kon de goede dance practice niet vinden)

Als laatste dansen we op IDOL (voor jou Tamibloemetje )

Ughh we zijn eindelijk klaar. Ik doe mijn schoenen aan terwijl de rest naar buiten gaat, behalve Jimin. Hij staat daar maar in het midden dus ik loop naar hem toe, is er wat? Nee hoor Taehyung zegt hij. Owhh okayy zeg ik terwijl ik weer weg wil lopen. Weetje Taehyung er is toch wel wat, owhh wat dan Jimin? Jij gaat boeten voor het afpakken van MIJN vriendje. Hoe bedoel je, je zei zelf dat je dacht dat het zo beter was. Nou Taehyung dat was 1 grote leugen, net als jou leven. Hoe bedoel je? Altijd iedereen vindt je aardig, maar ze weten niet hoe jij echt ben. Ik weet dat wel en ik heb er al goed voor gezorgd jou leven een hel te maken. W-was jij dat, al die haat was van jou? Ja Tae, ik hoop dat je ervan genoten hebt lacht Jimin gemeen.

No one's pov

De rest van de jongens beseffen dat ze hun spullen zijn vergeten en dat Taehyung en Jimin nog niet terug zijn. Ze lopen terug naar de studio zaal en zien iets wat ze nooit aan zouden zien komen. Jimin stak Taehyung neer. De jongens zaten in de deur opening te kijken naar de scène, ze waren in shock. Ze konden niet bewegen. Voordat Taehyung instortte kon je een zachte help horen. De jongens kwamen terug in reality en deden wat ze moesten doen.
Namjoon en Yoongi gingen Jimin inelkaar slaan terwijl Jin en Hoseok Taehyung verzorgen. Jungkook heeft Taehyungs hoofd op zijn benen gelegd. Tae-tae blijf bij alsjeblieft. Taehyung heeft een zwakke ademhaling, maar doet zijn ogen toch moeizaam open. Taehyung o mijn God okay Tae blijf bij me Jin en Hoseok zorgen goed voor je. Verlaat me niet Tae, Tae deed rustig zijn ogen dicht en weer open. Tae o mijn God okay hou vol zegt Jungkook vol wanhoop.
J-Jungkook, ja Tae zegt Jungkook huilend. I-ik hou van je. Tae's ogen sluiten nu voorgoed.

MENSEN NIET HET EIND ER KOMT NOG PROLOOG

How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu