A Day That I Will Remember For Ever, Even If your Gone ❤️😚

49 6 2
                                    

Pov Taehyung

WAT TZUYU LEEFT NOG wacht hoe weet jij dat? Tzuyu is mijn zus. IS TZUYU JE ZUS WTF HOE HEB IK JE NOG NOOIT LEREN KENNEN. Ik weet het ook niet alleen ik had haar gevonden toen Felix je meenam naar het vliegveld. Ik sta meteen op en zeg komop dan ik wil mijn bestie terug zien hoor. Jungkook moet lachen en ik zeg: schiet nou op. Jungkook pakt mijn arm en trekt me mee naar huis, we lopen door en hebben niet in gaten dat iemand al ons de heletijd heeft bekeken.

~ 💗 time skip 💗 ~

We komen thuis aan en rennen meteen naar Jin. WAAR IS TZUYU vragen we tegelijk. Hehe eindelijk vraag je om je zus, ze is in onze extra huis met onze bodyguards. Ik en tae knikken en rennen naar het andere huis, we rennen en rennen totdat we wat horen in de struiken. Het is net een horror film en Taehyung kruipt meteen achter me, is mijn kleine TaeTae bang? vraag ik plagerig. Heyy ik ben 1 centimeter langer dus noem me niet klein. Sorry TaeTae. Beter glimlacht hij en rent snel verder. Ik blijf maar denken aan het geluid van de bosjes terwijl ik met Taehyung meeren. Na een tijdje komen we eindelijk aan en kloppen we aan, de bodyguards doen open en we mogen naar Tzuyu. Ze zit op de bank en Jungkook rent meteen naar haar.

TZUYU! JUNGKOOK! Ze omhelzen elkaar en dan ziet ze mij. T-Taehyung? H-Heyy TuTu. Ze rent op me af en ik val meteen om door de plotselinge reactie. Taehyung ik heb je zo gemist zegt ze terwijl ze me vol op de mond kust. Ik duw haar van me af en ik en Jungkook kijken een beetje ongemakkelijk naar elkaar. OMG NEE TAE SORRY VERGETEN DAT JE GAY BENT, HOPELIJK HEB JE NOG GEEN VRIENDJE. U-uhmm nou n-nu je d-daarover begint. I-ik en j-Jungkook hebben een relatie zeg ik zenuwachtig. OMGG JUNGKOOK HEB JE EEN VRIENDJE IK BEN ZO BLIJ VOOR JE. EN HET SPIJT ME ECHT VAN NET TAEHYUNG. Maakt niet uit TuTu ik ben gewoon blij je weer te zien. Ik jou ook Taehyung. Maar je was toch dood TuTu? Nee dat moest van Felix want ja (ze legde het verhaal uit(als je die niet weet moet je 1 van mijn RESCUE hoofdstukken lezen)). Owh wat erg TuTu dat wist ik niet, stom dat ik dat niet zag. Maakt niet uit Taehyung. We kletsten nog wat bij maar dan gaat de lol er weer vanaf. Tzuyu zegt opeens: jongen ik moet wat zeggen. We luisteren en ze zegt: ik ga verhuizen naar de andere kant van de wereld en liever geen contact meer nemen. WAT schreeuw ik meteen. WAAROM GEEN CONTACT, VERHUIZEN BOEIT NIET ECHT MAAR WE ZIJN TOCH VRIENDEN? Jawel maar straks gebeurt er weer zoiets, ik wil dat niet het spijt me. Ik en Jungkook knikken en geven haar een knuffel voordat we weggaan uit haar leven.

Heey sorry voor een kut hoofdstuk maar wou wat uploaden en ik wou Tzuyu niet meer in het verhaal sorry. 💜

How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu