Pov Jimin
Ik ging met Jungkook binnen en kuste Jungkook slaaplekker en hij ging naar binnen. Ik deed of ik naar mijn kamer liep maar ik stond die kut Taehyung en mijn Jungkook af te luisteren. Je kan het ook uitmaken hoor ik Taehyung zeggen. Ja eigenlijk wel zegt Jungkook en ik hoor voetstappen. Ik ga een beetje verstoppen tot Jungkook komt. Jungkook komt naar buiten doet de deur dicht en ik pak hem van achter en doe mijn hand op zijn mond. Ik loop snel met hem in mijn kamer doe deur dicht en laat hem los. WAAR WAS DAT VOOR NODIG schreeuwde Jungkook naar mij. Omdat jij het niet kan uitmaken met mij ik heb jullie gesprekken wel gehoord en dat gaat niet gebeuren, anders is het byebye Kim Taehyung zei ik. Begrepen? vroeg ik. Hij knikte ja en ik zei ga spullen pakken je gaat hier slapen. Hij knikte ja en pakte zijn spullen.
Pov Jungkook
Ik loop terug naar mijn oude kamer en pak mijn spullen. Jungkook wat ga je doen heeft het gewerkt? vroeg Taehyung. Nee ik wil het niet ik hou van J-Jimin loog ik. Owh zei Taehyung en liep de kamer uit naar beneden. Ik hoorde de voordeur met een klap dichtgaan en barstte in tranen uit. JUNGKOOK hoorde ik Jimin schreeuwen. Ik liep naar hem toe en vroeg wat er was. Waarom duurt het zolang vroeg Jimin, ik antwoorde omdat ik mijn spullen moet pakken en dat is best veel. Oke zei hij en ik liep weg.
Time skip naar alles gepakt te hebben
Ik heb alles behalve een bed zei ik. Je hebt geen bed nodig je kan met mee in mijn bed slapen. Ik kijk hem aan zovan serieus en hij blijft me serieus aankijken. Ik ga naast hem liggen en staar naar de plafond. Jimin vroeg opeens waarom ik zat te huilen, ik keek naar hem voelde aan mijn wang en jahoor ik zat te huilen. Ik heb wat in mijn oog zeg ik en draai me om en val inslaap.
Pov Taehyung
Ik loop huilend over straat en app Felix of hij me kan ophalen om maar zijn huis gaan.
Tae: hey Felix kan je me miss ophalen om naar je huis te gaan?
Felix: isgoedd mr wrm dan?
Tae: leg ik later wel uit.
Felix: isgoedd en waar?
Tae: de plek waar ik Taeyong sloeg.
Felix: 😂 isgoedd tot zo.Ik loop naar de plek en wacht op Felix die na een tijdje eraan komt. Ik stap in zijn auto en hij vraagt waarom ik hem moest ophalen. Ik kijk naar beneden en huil.
Heeyy sorry voor deze shitty hoofdstuk
Heb je een paar ideeën voor me, want ik heb nog maar iets van 3% inspiratie. Okayy doei
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanficDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅