Pov Jungkook
Taehyung is nogsteeds op onze kamer met de deur opslot. Ik ga naar boven en klop op de deur, ik wil net kloppen maar de deur gaat open. Niet door Taehyung of iemand anders, maar omdat hij open staat. Ik loop naar binnen en kijk rond. Ik zie Taehyung nergens, opeens zie ik een paar voeten. Ik loop ernaar toe en het is Taehyung, als ik hem zie schrik ik heel erg. Hij zit onder het bloed, sneeën en blauwe plekken. Dit heeft hij zelf nooit kunnen doen, ik zie naast hem een groot scherp mes. Ik pak hem vast en als ik hem vast heb komt Yoongi binnen. Hij schrikt en loopt bang achteruit. Ik vraag waarom hij achteruit loopt maar dan begrijp ik het. Nee ik heb dit niet gedaan zeg ik snel. Hij loopt bang naar achter en roept de rest. Binnen een paar seconden is iedereen hier en kijken ze allemaal heel bang, ik heb niets gedaan ik vond hem zo zeg ik. Jin loopt naar Taehyung en pakt hem op en loop naar de badkamer. Hij legt hem in bad en maakt hem schoon, iedereen moet weg behalve Hobi.
~ 💗 time skip 💗 ~
We mogen eindelijk naar binnen en ik zie Taehyung die helemaal wit is en nogsteeds zijn ogen dicht heeft. Jin kijkt erg boos, verdrietig en emotieloos (half dan) naar mij. Ik vraag wat er is en hij trekt de rechter mouw van Taehyung omhoog. Ik kijk ernaar en er staat op Jungkook. De jongens hebben het gezien en beginnen boos naar me te kijken, ik kijk hun aan en zeg IK HEB DIT NIET GEDAAN IK ZWEER HET. Door mijn geschreeuw wordt Taehyung wakker. Ik loop naar hem toe, Taehyung gaat het? AAAAAAAAGGGHHHHH GA WEG schreeuwt hij en begint te huilen. Ik wil mijn arm op zijn schouder leggen, maar hij begint te huilen en slaat mijn hand weg terwijl hij schreeuwt ALSJEBLIEFT JUNGKOOK BLIJF VAN ME AF, IK HEB GENOEG PIJN DOOR JOU. ALSJEBLIEFT LAAT ME MET RUST huilt hij. Ik kijk hem geschrokt aan en de jongens. Yoongi schreeuwt: JEON JUNGKOOK VERLAAT DEZE BADKAMER. Maar jon- JUNGKOOK NU, GA NAAR JE KAMER NU kapt Jin me af. Met tegenzin ga ik naar mijn kamer.
Pov Taehyung
Ik ging me omkleden en ging met de jongens naar beneden behalve me Jungkook natuurlijk. We gaan zitten en Yoongi vraagt meteen, wat is er gebeurd? Ik vertel wat er is gebeurd.
*flashback*
Ik lag op bed en opeens kwam er een iemand binnen die ducktape op mijn mond plakte. Hij deed zijn masker af en het was Jungkook. Hij schopte me sloeg me en snee me, hij pakte een groter mes en schreef zijn naam in mijn arm. Hij pakte daarna mijn nek zodat ik flauw zou vallen of dood zou gaan. Ik denk eerder dat hij wou dat ik doodging hij trok de ducktape van mijn gezicht en liep weg. Alles werd wazig en daarna zwart.
*einde flashback*O.M.G. zegt Hobi. Ik kijk naar beneden en wordt emotioneel om het feit dat de liefde van mijn leven dit heeft geflikt. Ik had van Felix moeten blijven houden. Ik laat een paar tranen vallen en Yoongi merkt het, hij pakt me vast en geeft me een stevige knuffel. Laat het er maar uitkomen het is al goed, ik huil steeds harder en er vallen telkens meer tranen. Ik laat los en zeg dat ik tijd voor mezelf nodig heb en loop naar buiten. Ik loop naar Felix, Taeyong en Lucas hun huis.
~ 💗 time skip 💗 ~
Ik ben bij hun huis en klop aan. Felix doet open en kijkt me raar aan. Ik barst in tranen uit en Felix brengt me naar binnen. Hij vraagt wat er is gebeurd en ik zeg wat er is gebeurd. Hij trekt me in een knuffel en zegt dingen zoals: het komt goed, ik ben er voor je, geen zorgen en ik hou nogsteeds van je. Ik kijk hem aan en hij trekt me in een zoen, ik wil meedoen alleen het voelt niet goed. Ik trek terug en zeg: ik weet niet of ik gevoelens heb voor jou of Jungkook, hij knikt en zegt slaap er maar een nachtje of langer over. Ik knik en ga met mijn hoofd op zijn bovenbeen liggen en ga slapen.
Pov Felix
Taehyung slaapt nu op schoot. Hij heeft me alles verteld over Jungkook, hij weet alleen niet dat ik Jungkook nadeed. Ik ben de gene die Taehyung dit heeft aangedaan.
Heeeeyyy 2 delen op 1 dag YEET. Okayy hopelijk was het leuk.
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
Vergeet geen reactie en stem achter te laten.
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanfictionDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅