Pov Teahyung
Ik wordt wakker van Felix die me wakker schud. Ik kijk hem aan en vraag hoe hij binnen in mijn kamer is gekomen. Hij zegt: ik ben geholpen door iemand. Door wie? vraag ik. Sorry dat kan ik niet zeggen antwoord Felix met een smirk. Hij loopt even weg en komt terug met wat eten en water, hij zegt eet op. Nee zeg ik, wat zei je vroeg Felix. Ik hoef je troep eten niet je hebt er sowieso wat meegedaan. Nee zegt hij terug. Ik kijk hem boos aan wat ik beter niet had kunnen doen want nu kijkt hij me heel boos aan en loopt op me af. Eerst zoent hij me en daarna slaat hij me en maakt hij een snee in mijn wang met een mes. Ik voel een pijnscheut door mijn lichaam heen gaan en schreeuw het uit. HIJ JE BEK schreeuwt Felix naar mij. Ik kijk hem bang aan en hij loopt weg.
Pov Jungkook
Ik zit in mijn kamer en zit te huilen op het bed van Taehyung omdat ik bang ben en hem niet wil verliezen. Eigenlijk heb ik hem al verloren. Ik moet stoppen met leven als niemand mij gelooft en ik Taehyung waarschijnlijk nooit meer ga zien, heeft het geen nut om te blijven leven. Ik zie een mes op mijn nachtkastje en loop er naartoe. Ik zit snikkend op de grond en wil net gaan snijden in mijn polsen, maar dan komt Yoongi opeens binnen. Hij ziet waar ik mee bezig ben en rent naar me toe en knuffelt me stevig. Ik huil en probeer los te komen, omdat hij me toch haat. LAAT ME LOS schreeuw ik en ruk mezelf los. Hij kijkt naar me en vraagt Jungkook waarom wou je het het doen? Niemand gelooft me en ik ga Taehyung nooit meer zien huil ik. Hij loopt naar me toe en houdt me in een stevige knuffel. Ik pak hem vast en huil zijn schouder nat, ik weet niet wat ik moet doen. Hij knuffelt me nog steviger en zegt iets wat ik nooit had verwacht. Ik geloof je. Ik kijk hem verbaasd aan want hij was juist heel boos enzo. Ik weet wat je denkt zegt hij. Je denkt waarschijnlijk wtf hij was juist heel boos. Ik knik. Maar ik dacht toen, telkens wanneer je naar Taehyung kijkt kijk je super verliefd en als hij praat wordt je helemaal gefocust op hem en als hij naar je kijkt wordt je helemaal rood. Ik bloos en lach een beetje dom. Maar begint hij, je hebt met Jimin hoe zit dat dan? Zal ik het vertellen denk ik. Ja. Ik leg hem het verhaal uit en hij trekt me in een knuffel. Het komt goed zegt hij, we gaan Taehyung zoeken zegt Yoongi. Isgoedd zeg ik en we lopen naar beneden, waar the HELL gaan we beginnen denk ik terwijl ik en Yoongi de deur uitlopen.
Pov Taehyung
Ik had Jungkook moeten geloven, dan was dit nooit gebeurd denk ik. Ik kan niet ontsnappen maar ik heb mijn telefoon nog, ik probeer hem uit mijn broekzak te pakken en uiteindelijk lukt het. Ik probeer een appje naar Jungkook te sturen wat erg lastig gaat, omdat ik hem heb geblockt. Uiteindelijk heb ik hem ontblockt en app hem. Ik stuur.
Jungkook, help ik zit vast en ik weet dat jij het niet was het was Felix. Het spijt me alsjeblieft kom me redden. Ik zit in een verlaten huisje in het bos, ik zit vastgebonden. Help alsjeblieft ik hou van je, i PURPLE u, SARANGHEA, boranghea 💜💍👬
Felix komt binnen lopen en ik doe alsof ik mijn telefoon probeerde te pakken en hem liet vallen. Ik heb hem expres laten vallen, anders zou hij erachter komen wat ik heb gedaan. Hij lacht me uit en geeft me kus op mijn mond. Ik voel me een mannelijke slet door hem, ik huil en vraag of hij kan stoppen. Ik kan stoppen zegt hij, maar dat wil ik niet want jij bent mijn mannelijke sletje zegt hij met een smirk en geeft me een hickey. Ik huil zonder dat hij het merkt en ga met mijn hoofd keihard in zijn buik. Hij valt om en ik lach hem uit, dat had ik niet moeten doen. Hij komt terug met een riem en slaat me heel hard op mijn gezicht en geeft me een blauw oog met zijn vuist. Ik wil het uit schreeuwen maar hou het in. Zo gaat het nog een tijdje door.
Pov Jungkook
Ik krijg een appje van Taehyung er staat in.
Taehyung👨❤️👨💋💍: Jungkook, help ik zit vast en ik weet dat jij het niet was het was Felix. Het spijt me alsjeblieft kom me redden. Ik zit in een verlaten huisje in het bos, ik zit vastgebonden. Help alsjeblieft ik hou van je, i PURPLE u, SARANGHEA, boranghea 💜💍👬
Ik laat het appje aan Yoongi zien en we lopen maar het bos. Het wordt al wat donkerder dus klimmen we een boom in om te gaan slapen. Morgen gaan we weer verder en ga ik hem zeggen wat ik nu echt voor hem voel.
Heeeyy RESCUE PT.1 hopelijk was het leuk.
Vergeet geen reactie achter te laten 🥰
Vergeet geen stem te geven 💍💞Love yall ❤️
I PURPLE yall 💜
Boranghae to yall 💖
SARANGHEA to yall 💛
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanficDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅