En ik zie daar..
Pov Jungkook
Ik loop dichterbij om te kijken of het echt zo is, het is zo. Taehyung is er niet maar wel mijn zus Tzuyu. Ze is helemaal verminkt, maar ze was dood. Ik ren naar haar toe en maak haar los. Haar ogen gaan ogen en moet houden huilen.
Pov Tzuyu
Ik zie Jungkook voor me. Ik val hem in de armen en zeg: broertje ik heb je zo erg gemist. Ik jou ook, maar h-hoe je was toch dood antwoord/vraagt hij. Ik vertel hem wat er echt is gebeurd.
*Flashback*
Ik wil dood zei ik tegen Felix, 1 van mijn beste vrienden. (Jungkook jij hebt hem nog nooit ontmoet). Hij zei dat dat niet mocht, ik deed niets voor hem als mijn beste vriend. Een paar dagen later kwam hij terug en zei hij dat ik moest faken dat ik dood was. Het was omdat ik beter bevriend met Taehyung was geworden, hij was jaloers en hield van Taehyung. Ik wou het niet, maar hij wist dat ik een broertje had en dreigde je te vermoorden als ik het niet deed. Ik deed het en mocht gaan, op een dag vond hij me weer en hield hij me hier vast. Ik hoorde wat van beneden en ging kijken. Ik zag Taehyung en wou hem helpen, maar dat lukte niet dus kwam hij ook en verstopte hij Taehyung. Ik hoorde wat geluid en hij ook, eerst bond hij me vast en sloeg me heel hard en heeft een snee in mijn arm gemaakt. Hij ging weg en volgens mij heeft hij Taehyung mee.
Einde flashbackPov Jungkook
Wat nee, hoe moet ik hem nu nog redden?
Dit was mijn allerlaatste deeltje voor een tijdje, beetje klein maar heb niet zoveel tijd gehad love yall.
Love yall ❤️
JE LEEST
How My Life Ended (TAEKOOK) ❤️🌺🥰🥺 {voltooid ✅}
FanfictionDit boek is een taekook boek so kan je daar niet tegen heb je pech lees gewoon 😂❤️. • Taekook • Jikook (ONE sided) • sad end • geen smut • depressie • haat •voltooid ✅