A.E-2

1.3K 57 21
                                    

"Nasılsınız?" diyerek Mert'in yanına oturdum. Kolunu omzuma koyarak kafamı omzuna yaslamamı sağladı.

Mert namı diğer kuzenim Aral amcamın oğlu. Melis var bir de o da Mira halamın kızı Melisle ben yaşıtken Mert bizden 1 yaş büyük. Mert 1 sene okulunu dondurduğu için hala lisede.

"İyiyiz senden hiç ses çıkmıyor Elis hanım?" doğru onlara daha mesajı yazdığımı söylememiştim.

"Uzay'a yazdım." dediğim de ikisinin de şaşkın bakışlarında gezdirdim gözlerimi.

"Oha ya aferin kuzum." ilk tepki beklediğim gibi Melisden gelmişti. Mert ise sadece omuz silkmek ile yetindi. Uzay'ı bize doğru gelirken fark ettiğim de yutkundum.

"Bak yine aynı şekilde çaktırmayın." ikisi de başını salladı. Uzay Belinay abla ile Baran abinin oğlu aramız da bir tek onunla kan bağımız yoktu. Büyüdükçe ona olan ilgim artıp ona aşık olmama sebep olmuştu.

"Bugün antrenman varmış eşofman getirdin mi?"Mert'e doğru konuştuğun da gözlerimi Mert'e çevirdim.

"Zaten dolap da yedeğim var sorun yok. Elis bugün bize gelsene." gözlerimi devirdim. Daha geçen gün onlarda kalmıştım.

"Bazen Beren yengenin beni kovmasını bekliyorum. Her gün sizde kalıyorum resmen." Beren yengem asla öyle bir şey yapmazdı ama yine de belli aralıklar da onlarda kalmam rahatsız edebilirdi.

"Bize gel boşver Mert'i. Hem annem de seni özlemiş geçen 'Neden bize uğramıyor?' diye yakınıyordu." Melis'in dediğine gülüp konuştum.

"Boşverin kimsede kalmayacağım. Ayrıca bugün bize misafir gelecekmiş. Melis kesin bizdesin." bunun ne demek olduğunu Melis anlamıştı bile. Çığlık attığın da Uzay ellerini kulaklarına kapatmıştı.

"Ne bu Kuzey aşkınız anlamıyorum. O çocuğa kıl oluyorum." Uzay konuştuğun da gülümsedim. Kuzey babamın iş arkadaşının oğluydu. Melis çocuğu seviyordu ve her geldiğin de bizde olurdu. Kuzey ise ne hikmetse yüzümüze bile bakmazdı.

"Uzay kes dırdırı." Bu dediğine gülüp telefonu elime aldım. Telefonu açtığım da yanaklarıma nefesimi doldurup yavaşça verdim. Uzay'a yazdığım  hat telefon da kalmıştı. Kendi hattım ise evde kalmıştı. Uzay ve Mert antrenman hakkında konuşurken sırıtıp Uzay'a mesaj yazdım.

05...: Kolyen olayım tak beni Uzay

Uzay telefonu eline aldığın da tepkisine dikkatle baktım. Güldüğün de gülümsedim.

"Kime gülüyorsunuz Uzay bey?" evet evet konuşan bendim. Uzay önce dudağını dişledi.

"Biri bana gizliden yazıyor. Aranızdan biri olma ihtimali yok değil mi?"yalan söyleyebilirim ileri de nasıl olsa doğrusunu söylerim.

"İmkansız. "bakışları ben de oyalandı. Daha sonra başını olumsuz sallayıp telefona döndü.

Uzay'ım: Neden bana yazıyorsun?

05...: Seni seviyorum.

Uzay'ım: Seni sevemem. Nedenini sorma seni kırmak istemem.

05...: Birini sevdiğini biliyorum ama kim olduğunu bilmiyorum.

05...: Kim o şanslı kişi?

Uzay'ım: Kişi demeni sevdim. Gay olabilme ihtimalimi de bulundurman hoş.

05...: Şu ana kadar hiç sevgilin olmadı benim gibi bir erkekle çıkıp saklamışta olabilirsin.

Uzay'ım:Kızlardan hoşlanıyorum. Kızsın değil mi?

05...: Aşkın cinsiyeti yoktur Uzay. Erkeğim.

Gülmemek için alt dudağımı dişlerimin arasına aldım. Uzay telefona şaşkın bir şekilde bakıyordu.

Uzay'ım: Şey benim biseksüellik durumum da yok onu belirteyim.

05...: Makarna da ıslanana kadar düzdür.

Uzay'ım: Sevdiğim bir kız var valla bak

05...: Kız'ım jdjdjdhdh

Uzay'ım: Yine de dediklerim geçerli

05...: Kalbin başkası için hızlı atsa da seni seviyorum Uzay'ım

Görüldü.

05...: Valla bak

Uzay'ım: Bende beni seviyorum.

Görüldü.

05... Çevrimdışı

Uzay'ım çevrimdışı

***

Ben beğendim bu bölümü...

Şarj yüzdeniz kaç?
%7

Bir daha ki bölüm de görüşmek üzere!

Anonim E~2 [Tamamlandı.] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin