05...: O kıza ne dedin?
Uzay'ım: Bunu sana söylemeyeceğim...
05...: Kız lavabo da üzgün gibiydi
Uzay'ım: Ona başka birini sevdiğimi söyledim.
05...: Demek ki senden vazgeçmesine yetmemiş arkadaşına bir şeyler dedi
05...: Seninle alakalı şeyler kendi hemcinsimin düşüncesinden kendim utandım.
Uzay'ım: Ne dedi?
05...: Bunu söylemeyeceğim.
05...: Sadece kötü şeyler söylediğini belirtebilirim.
Uzay'ım: Bilinmeyen ne dediğini söyle.
05...: Bunu söylemeyeceğim eğer çok merak ediyorsan Elis de orada duydu
05...: Ona sor ne de olsa yakın arkadaşın
Uzay'ım: Tamam ona soracağım umarım dediklerin doğrudur.
Görüldü.
Uzay'ın geldiğini görünce yutkunup telefonu cebime koydum.
"Elis nasılsın?"
Gözlerine baktığım da mavilerin de kaybolmak istedim."İyi sen?" homurdandığın da kaşlarımı çattım.
"Bana yazan biri var demiştim ya bir kızı benim hakkımda kötü şeyler söylerken duymuş sanırım sende oradaymışsın." başımı salladım.
"Seni elde edebileceğini falan söyledi. Birkaç kere de sevdiğin kıza hakaret etti. Neden bu kadar merak ettin?" dudağını dişledi.
"Aslında pek merak etmedim. Sadece şu sıralar senle konuşamıyoruz. Bahane diyebiliriz." gülüp başımı omzuna yasladım.
"Baran abi ne yapıyor?" Baran abi benim favorimdir. Can eniştemden sonra komik şakaları en çok güldüren yönüdür. Belinay abla ile tatlı atışmalarını demiyorum bile.
"Bize gelirsen öğrenirsin zaten ne zamandır gelmiyorsun bir uğra." başımı salladım. Konuşmasını istiyordum, sesini severdim. Şarkı söylediği zamanlar nadir olsada sesinin tonlaması bir harika.
"Sende birileri var mı?" neyi kastettiği belliydi.
"Aslında var." yumruğunu sıktığını fark ettiğim de kaşlarım çatıldı.
"Kim?" dediğin de yutkundum.
"Tam isim vermeyeceğim. Sen olabilirsin veya bir başkası." dolaylı yoldan onu da sevebileceğimi söylemiştim.
"Ne?" şaşkın çıkan sesine gülüp ayağa kalktım.
"Görüşürüm Uzay boşluğum."cevap vermesini beklemeden okulun içine doğru hızla yürüdüm.
Sen beni kardeşin gibi görsende seni seviyorum Uzay'ım.
***
Nasılsınız?
Lgs'ye girenler için tercihinizi yaptınız mı?
Tercih dönemim sınavdan daha stresli geçti diyebilirim...
Gelecek bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim E~2 [Tamamlandı.]
Storie brevi[Tamamlandı.] Anonim E kitabının devamı niteliğindedir. Anonim E'yi okumadan okuyabilirsiniz, biribirinin ortak noktası karakterler olsa da birbirinden neredeyse bağımsız. YARI TEXTİNG'DİR