Derin bir nefes verip açılan kapıdan içeri giren annemlere baktım. Belinay abla bizi karşılarken Baran abinin daha gelmediğini anladım. Uzay büyük ihtimal odası da bizden habersizdi.
"Hoşgeldin Elis. Uzay odasında gitmek istersen." başımı sallayıp merdivenlere yürüdüm. Oldum olası annemle Belinay ablanın sohbetlerinden kaçmışımdır. Ya iş konuşurlar ya da üniversite yıllarını tekrar dile getirirlerdi. Odanın kapısını tıklatma gereği duymadan kapıyı açtım. Uzay yatak başlığına yaslanmış bilgisayara bakıyordu. Beni görünce gözleri şaşkınlıkla açtı.
"Sakın +18 şeyler izliyorum deme." gülerek çift kişilik yatağın diğer ucuna oturup ayaklarını uzattım. Bilgisayara baktığım da Elite dizisini gördüm.
"Ben film açayım o zaman." diziyi 2-3 hafta önce bitirmiş biri olarak Uzayla izleyemeyeceğim bir dizi olduğunu söyleyebilirim. Çünkü dizide cinsel içerikler vardı.
"Polo favorim." dediğim de şaşkınlıkla bana baktı.
"Sen izlemiş miydin?" başımı olumlu salladım.
"Elis yaşın yetmez bakma böyle şeylere." aslında filmde ırkçı düşüncelere de yer veriliyordu. Ders alınması gereken yerler olsa da şaşılacak yerler de vardı.
"Ne izleyelim?" dediğin de aklıma Netflix gelse de daha masum bir film söyledim.
"Iron Man." bana şaşkınlıkla baktığın da omuz silktim. Uzun zamandır film gibi konuları konuşmuyorduk.
"Sen ne ara aksiyon filmleri izler oldun?" Romeo&Juliet filmlerini çok sevdiğimi bilirdi.
"Marvel izliyorum daha çok. Dc pek ilgimi çekmiyor." kaşları çatıldı.
"Favori Marvel karakterin?" gülüp cevap verdim.
"Tony Stark. O bir harika, adama bayılıyorum." kaşları daha da çatıldı.
"Elis. Eğer birinden cidden hoşlanacak olursan ilk bana der misin?" gözlerine baktığım da beklentiyle bakıyordu.
"Sana dediğim kişi gayet ciddi." afalladığını fark ettim.
"Hadi aç artık filmi." başını sallayıp filmi başlattı ama dalgın olduğu her halinden belliydi.
***
Kendimi yatağa attığım da yüzüm gülüyordu. Uzay filmi izlerken uyuyakalmıştı ve ben onu izlemiştim. Evden çıkarken de uyuyordu. Kapım çalındığın da oturu pozisyona gelip konuştum.
"Müsaitim babacığım." annem kapımı çalmazdı. Neden çalmadığını sorduğum da ise zaten göreceğimi görmüşüm derdi. Babam kapıdan girip arkasından kapıyı kapattı.
"Annen uyudu. Meleğim bu aralar dalgınsın. Bana anlatmak ister misin?" gözlerim bulanıklaştı.
"Bir şey yok baba." sesim titremişti. Kollarını bana sarıp kafamı göğsüne getirdi.
"İstediğin zaman anlatabilirsin." başımı salladım.
"Annem uyanır şimdi sen onunla ilgilen."
***
05...: Günn aydın olsun Uzay'ım.
(06.02)Görüldü.
Uzay'ım: Onu yüzünü görmediğim sürece günüm aymayacak.
(06.34)05...: Merak ediyorum ne ara aşık oldun sen?
Uzay'ım: Oldu işte bir ara ama o birini seviyor.
05...: Bunu sana söyleyeceğimi hiç düşünmüyordum ama
05...: Hiç sana aşık olabileceğini düşündün mü?
Uzay'ım: Aslında düşündüm. Daha sonra 'gerçekten' mutlu olacağımı hissettim.
05...: Ve sen her mutluluktan sonra bir enkaza inanırsın...
Uzay'ım: Sen bunu nereden biliyorsun?
05...: Elise yangın merdivenin de anlatırken duymuştum.
Uzay'ım:Her yerdesin. Nasıl oldu da sevdiğim kişiyi anlamadın acaba
05...: Bilmem.
Uzay'ım: Eğer etrafımda ki çoğu şeyden haberin varsa Elis'in sevdiği biri olduğunu da biliyorsundur.
05...: Evet de ne alaka?
Uzay'ım: Bana söylemedi ve sen biliyorsundur belki diye düşündüm.
05...: Kim olduğunu biliyorum ama bunu Elis'in söylemesi daha doğru olmaz mı?
Uzay'ım: Sanırım bana pek güvenmiyor bu yüzden söylemiyor.
05...: Elis eninde sonunda söyleyecektir.
Uzay'ım: İkiniz tanışıyor musunuz?
Dudağımı dişeyip ne cevap vereceğimi düşündüm.
05...: Tanışıyoruz ama o bilmiyor sana yazdığımı
Neden böyle yazdığımı sorgulayacakken bildirim geldi.
Uzay'ım: Yakın mısınız?
05...: Sayılır...
Uzay'ım: Bilinmeyen benden vazgeç.
05...:Ne?
05...: Bir dakika neden profilin gitti?
05...:Beni beni bihterini
05...: Nasıl engellersin!
İletilmedi.
****
03.44 gece gece bölüm atan bir ben....
Diğer bölüm için aklımda birkaç kaos var.
Anonim E özel bölüm-3 ü okuyanlar belki bir şey çakar...
Gelecek bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim E~2 [Tamamlandı.]
Короткий рассказ[Tamamlandı.] Anonim E kitabının devamı niteliğindedir. Anonim E'yi okumadan okuyabilirsiniz, biribirinin ortak noktası karakterler olsa da birbirinden neredeyse bağımsız. YARI TEXTİNG'DİR