...
Balo'ya 2 gün kalmıştı. Uzay ile sevgiliydi ve bugün basketbol maçı vardı. Mutluydum, mutluyduk. Spor salonuna gitmeden önce lavobada ki aynadan yanağıma 7 yazdım. Uzay'ın numarasıydı. Spor salonuna inerken soyunma odasının önünden geçecektim ve Uzay'ı görme ihtimalim vardı. Uzay'ı bir kızla konuşurken görünce duraksadım. Beni fark etmemişlerdi. Yavaşça onlara doğru yürümeye başladım. Uzay'a güveniyordum. Yanlarına iyice yaklaştığım da kız Uzay'ın yanağını öpüp konuştu.
"Görüşürüz aşkım." duraksadım. Kıza baktığım da çoktan arkasını döndüğü için yüzünü göremedim. Uzay beni fark ettiğin de gülümsedi. Ardından aklıma bir şey gelmiş gibi gözleri endişeyle doldu.
"Elis yanlış anlamadın değil mi kuzenim." başımı salladım. Büyük ihtimal o gün ki kuzeniydi yüzünü görmemiştim sonuçta. Spor salonuna girdiğimiz de yan tarafta kız grubunun sesli konuşmasına şahit oldum.
"Balo'ya beni davet etmedi. Gerçekten çok mu çirkinim?" dediğin de gözlerim Uzay'a döndü. Balo'ya beraber gideriz diye tahmin ediyordum.
"Balo'ya 2 gün kaldı." dediğim de umursamazdım.
"Hı hı öyle." dediğin de kaşlarımı çatsam da tribünlere gittim.
Çok az bir farkla kaybetmiştik. Uzay sinirle elini duvara vurduğun da yanına doğru koşturuyordum. Uzay beni fark etmeden soyunma odasına koşarcasına yürüdü. Soyunma odasına girdiği için onu kapıda beklemeye başladım. Yorgun bir şekilde odadan çıktığın da yanağını öptüm.
"Sıkma canını." Uzay gülümseyerek başını salladığın da elini elimle buluşturdu. Gülümseyip ona ayak uydurdum. Okuldan çıkıp sahile yürürken mutluyduk.
"Uzay kaybetmeyi hazmedemedi sanırım baksana sevgilisini de alıp dinlenmeye geldiyse." Uzay sinirle konuşan 2 oğlana döndüğünde onu tutmadım. Bir oğlanın yakasından tutup biraz yukarı kaldırdığın da dikkatle onları izliyordum.
"Canın dayak istiyorsa. Seve seve." Uzay kafasını çocuğa geçirdiğin de yutkundum. Diğer çocuk da onlara hareketlendiği sırada ayağımı önüne doğru uzattım. Anında yeri boyarken ayağımı hızla sırtına koyup bastırdım.
"Yat yattığın yerde." Uzay çocuğu yerde haşat ederken ayağımın altında ki çocuk kalkmaya çalışıyordu. Aldığım kararla tamamen üzerine çıktığım da inledi.
"İn lan üstümden." Uzay çocuğu bırakıp bize döndüğün de sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülseme sundum ona. Anında gülüp elini bana uzattı. Elini tutarak oğlanın üstünden indim. Yürümeye başladığımız da aniden gelen dürtüyle oğlana döndüm.
"Adam ol." saçımı savurarak önüme döndüğüm de Uzay gülümsüyordu.
"İşte benim sevgilim."
***
2 taslak yazdım ve hikaye öyle bir ilerledi ki çıldıracaksınız.
Aslında yapmam dediğim bir şey yaptım ve nasıl düzene sokacağım aw
Bu bölüm biraz geçiş bölümü gibi...
Çok güzel bölümler sizleri bekliyor yorum ve voteler yüksek olursa bugün bir bölüm daha atarım.
Görüşrüz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim E~2 [Tamamlandı.]
Short Story[Tamamlandı.] Anonim E kitabının devamı niteliğindedir. Anonim E'yi okumadan okuyabilirsiniz, biribirinin ortak noktası karakterler olsa da birbirinden neredeyse bağımsız. YARI TEXTİNG'DİR