Uzay'ın da beni sevdiğini öğrendiğimin ikinci günüydü ve o yine okula gelmemişti. Okuldan çıkar çıkmaz Uzay'lara doğru yürümeye başladım. Gelmemesi sinirimi bozuyordu. İnsan yiyen birisi değilim sonuçta. Ev görüş açılma girdiğin de adımlarımı hızlandırdım. Zile bastığım da Belinay abla hazır bir şekilde kapıyı açmıştı.
"Hoşgeldin Elisciğim ben işe gidiyorum. Sonra görüşürüz." yanağına öpücük gönderip gülümsedim. Belinay ablanın enerjisini hep sevmişimdir. O kapıyı çekip çıktıktan sonra evde birkaç ses dışında hiçbir ses yoktu. O birkaç ses ise oyun sesleriydi. Uzay'ın odasına doğru yürürken ona nasıl tepki versem diye düşünüyordum. Kapıyı açtığım da Uzay sinirle konuştu.
"Anne gitsene ben iyiyim dedim." gülmemi bastırıp oturduğu pufa yaklaştım. Yanağına bir öpücük kondurduğum da tekrar konuştu.
"Anne ben ciddiyim." Gözleri hala oyundaydı. Yanında ki pufa oturup diğer oyun koluna uzandım. Bana döndüğün de şaşkın bakışlarına gülüp konuştum.
"Selam." oyun kolunu başlattığım da hala aynı pozisyondaydı. Güleceğim sırada kapı açıldı. İçeri bir kız girerken kaşlarımı çattım.
"Uzay aşkım ben dolaşacağım. Akşama doğru uğrarım yine." Bana dönüp el sallayıp odadan çıktığın da sinirle ayağa kalktım. Uzay da aynı şekilde ayağa kalktığın da sinirle konuştum.
"Sakın Uzay konuşma." koşarak evden çıkarken aklıma bir sürü şey geliyordu. Uzay'a aşkım demesi beni daha da sinirlendirmişti. Gözlerim dolmaya başladığın da Uzay'a yavaşça yazmaya başladım.
E: Engeli kaldırmışsın.
E: Keşke
E: Seni hiç tanımasaydım.
E: Hiç olmazsa kalbim bu kadar kırılmazdı.
Görüldü.
Uzay yazıyor...
Uzay kişisin engellediniz.
****
İnstagramdan bana ulaşmak isteyenler için blo hesabımı bırakayım.
uzayliblogger17
Hiç aşık oldunuz mu? Ya da birinden hoşlandınız mı?
Edit: Hiçbiri olmadı fjjfjdSohbet etmek için felan uğrayın kesin ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim E~2 [Tamamlandı.]
Short Story[Tamamlandı.] Anonim E kitabının devamı niteliğindedir. Anonim E'yi okumadan okuyabilirsiniz, biribirinin ortak noktası karakterler olsa da birbirinden neredeyse bağımsız. YARI TEXTİNG'DİR