- 5 -

4.5K 86 13
                                    

Matthijs' POV

Deze vrouw is een wonder die mijn leven is binnen gewandeld. Ze laat alle andere mannen en vrouwen vergeten. Jezus, ze zijn compleet niks vergeleken met haar. Vanessa is bloedmooi, simpel maar recht door zee. Ze is een makkelijke prater, stelt zich snel open. Ik merk gewoon dat ze passie heeft voor de dingen waar ze van houd. Café Nessa, haar gezin, Addie en Dave. Een goudeerlijke vrouw met haar hart op de juiste plaats.

Dat is ook wat haar zo extreem aantrekkelijk maakt. De afgelopen twee uur zijn voorbij gevlogen, ik heb in geen tijden zo'n leuk gesprek gehad. En dat met al tien bier achter mijn kiezen. Misschien denk ik ook gewoon niet meer helder na, maar nu ik haar lippen op de mijne voel. Shit, mijn gedachtes zijn blanco. Alles verdwijnt.

Haar lippen drukken hard op de mijne, alsof ze net als ik hongerig de hele avond hier op gewacht heeft. Mijn hand vindt al snel de achterkant van haar nek. Ik wil haar niet loslaten. Fuck, deze kus mag gewoon niet stoppen.

Wanneer ze naar adem probeert te happen zie ik de kans schoon om mijn tong bij haar naar binnen te duwen. Zelfs dan zoent ze heerlijk, ze weet precies waar ze mee bezig is. Ik heb geen besef meer van de tijd. Haar handen klemmen in mijn overhemd, ze wilt me ook niet los laten. Toch besluit ik om als eerste de kus te stoppen, om daarna mijn voorhoofd tegen de hare te drukken.

We ademen beide zwaar, de zuchten zijn diep. Ik kijk naar beneden, naar onze monden die nog steeds dicht bij elkaar hangen. Haar borst die hevig op en neer gaat. Wat is ze sexy in deze grijze jurk. Je ziet haar tieten en kont perfect zitten. Ik ben een echte billen man en deze billen... wauw. De volgende keer wanneer ik een dubbele espresso haal moet ik wat meer aandacht besteden aan haar lichaam.

Vanessa is de eerste die wat zegt. 'Wow.' Ik begin meteen te lachen. 'Dat zeker, jezus wat kan je lekker zoenen.' Ik ga weer netjes naast haar zitten, onze benen tegen elkaar aan. Ik wil haar lichaamswarmte blijven voelen. Haar wangen kleuren weer rood, ze begint als een schoolmeisje te giechelen. 'Dankje, jij bent ook zeker niet verkeerd.' Ieder compliment van haar neem ik aan. Ik voel me een koning ter rijk.

Ik sta op en pak haar hand vast. 'Kom we gaan naar beneden, de nacht is nog lang niet voorbij.' Ze draait haar pols naar zich toe om op haar apple watch te kijken. 'Jezus Thijs, het is bijna twee uur. Weet je het zeker?' Ik begin keihard te lachen. 'De nacht is net begonnen, kom.' Ik sleep haar mee de ruimte uit, zo de trap af naar beneden.

Bij de bar bestel ik nog een biertje voor mezelf en een cocktail voor de mooie vrouw naast me. Ik zie een jongen aan het einde van de bar naar me staren. Jong, slank, blond, zeker mijn type. Maar helaas vriend, je bent te laat. Ik blijf hem aan staren wanneer ik met mijn gezicht richting Vanessa's oor ga. Ze heeft geen idee wat zich nu af speelt.

Mijn tong gaat langs haar oorschelp heen, zo langs het lelletje. Mijn handen gaan langs haar rug richting haar billen. De jongen aan het einde van de bar kan zijn ogen niet van ons afhouden. Ik geef hem een knipoog en daarna knijp ik in Vanessa's billen. Haar lichaam kronkelt tegen de mijne aan. Ik kijk de man nog eens diep in zijn ogen aan wanneer mijn lippen langs haar nek glijden. Dan laat ik de mooie vrouw los, hij heeft nu wel genoeg show gezien.

Ik pak haar weer bij de hand en sleep haar de dansvloer op. 'Laat die dansmoves maar zien,' gilt ze in mijn oor om boven de muziek uit de komen. Ze strekt haar vrije arm uit om te heupwiegen op de muziek. Het is vandaag een exotische avond, vol spaanse muziek. Er zijn genoeg koppels te vinden die met elkaar sensueel dansen, de hitte op de dansvloer stijgt met de minuut.

Wat ze niet door heeft is dat ik best een partijtje kan dansen. Ik heb altijd soepele heupen gehad, dus ik weet precies hoe ik me moet bewegen om mijn pik tegen iemands billen te voelen. Vanessa weet ook waar ze mee bezig is. Ze drukt met haar billen speels tegen mijn voorkant aan, steeds op een ander ritme. Haar cocktail balanceert nog prima in haar hand. Niet veel later is ons drankje leeg en dump ik het op een tafel.

We hebben zo de hele nacht staan dansen. Ik ben hitsig, fuck nee, ik ben gewoon onwijs geil. Vanessa heeft mij zo opgewonden gemaakt dat mijn pik stijf tegen de achterkant van mijn rits aan drukt. Mijn spijkerbroek zit nu veel te strak, maar ik zal het er mee moeten doen. Vanessa zie ik er niet voor aan om seks te hebben op zo'n eerste avond. Ikzelf daar en tegen doe het continu. Ik weet niet beter. Aangenaam, Matthijs de slet.

Vanessa kijkt weer eens op haar apple watch en draait zich dan abrupt om. 'Shit Thijs, ik moet nu echt gaan,' schreeuwt ze met een lichtelijk dubbele tong. Ik trek haar uit de menigte en samen lopen we naar buiten. Jay geeft me een knikje en houdt dan het lint voor ons omhoog zodat we weg kunnen lopen.

'Fuck wat doen mijn voeten zeer.' We staan even stil en ze plaatst haar ene hand op mijn bovenarm om zo stabiel mogelijk te kunnen staan. In enkele ogenblikken heeft ze haar hoge hakken met haar andere hand vast. 'Zo, dat lucht op,' giechelt ze. Ik kan niet anders dan naar haar lachen. Wat is deze vrouw een verademing.

Ze leidt ons de weg naar het centrum. Ik ken deze route, we lopen rechtstreeks naar Café Nessa. Wanneer ik het koffiezaakje in de verte zie weet ik dat we er bijna zijn. Vanessa doet haar clutch open en vist haar huissleutels er uit. 'Nu weet je dat ik boven mijn eigen zaak woon. Dankjewel voor de leuke avond, ik heb echt onwijs genoten.'

We staan voor haar voordeur, ik wil geen afscheid nemen. Haar hazelbruine ogen fonkelen in het maanlicht. Ik moet deze nacht nog iets van haar proeven. Als is het nog één keer die zachte lippen en sensuele tong. 'Ik kom zo snel mogelijk langs oke?'

Ze bloost weer en knikt dan. Haar ogen wijken niet weg van de mijne. Ze wacht tot ik nu de eerste stap zet, nu zij zo stoer is geweest om die in Foxx te nemen. Ik pak haar bij haar heupen en mijn mond vindt al gauw de hare. Ze proeft nog hetzelfde, misschien wat zoeter door de aardbeiencocktail die ze als laatste heeft gedronken.

We laten elkaar los en dan opent ze haar woning. 'Tot gauw mooie man,' zegt ze zacht. 'Tot snel Nessa.'

Het is zo leuk om te zien dat dit verhaal goed door jullie ontvangen wordt. Ook nu weer: laat een 🌟 achter! Tot snel 😘

Levenslust [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu