Waarschuwing! Volwassen content, 18+
Uit schrik laat ik het washandje vallen. Ik draai mijn gezicht een stukje om in Matthijs zijn bruine ogen te kijken. 'Nou, uh, blijkbaar niet nee.' Mijn wangen worden weer onwijs rood. Wat denk ik wel niet? Het is Matthijs waar we het over hebben. De man waar heel het internet mee vol staat met zijn seksleven. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Domme ik.
Zijn handen gaan over de rondingen van mijn lichaam. Dan blijft hij hangen bij mijn billen. 'Zo mooi rond. Echt ik bleef er maar naar staren op het strand.' Hij drukt zijn ene hand op mijn onderrug om die te krommen. Mijn handen komen op de douchetegels terecht. Deze gebukte positie zorgt ervoor dat mijn kont nog verder uitsteekt. Dan voel ik een tik op mijn linkerbil.
Uit plezier draai ik mijn gezicht en staar ik sensueel uit mijn ogen. 'Is dat alles, mooie man?' Zijn grijns is niet te missen. Ik draai me volledig om, ga op mijn tenen staan en vind zijn mond. Even doet hij niks, om me daarna op te tillen en me tegen de koude tegels te duwen.
Zachtjes knabbelt hij aan mijn onderlip, zijn rechterhand masseert mijn borst. Een kreun ontsnapt mijn mond, zijn tong brengt hij meteen bij me naar binnen. De stralen van de douche voelen koud aan op dit moment. Mijn hele lichaam staat in vuur en vlam. Matthijs zijn erectie voel ik continu langs mijn opening strelen. Ik probeer mijn bekken te draaien in de hoop dat hij mijn hint begrijpt.
'Niet op deze manier schat.' Hij draait de kraan van de douche dicht en laat mij weer op mijn eigen benen staan. Zoenend komen we de douche uit, om zeiknat naar de slaapkamer te lopen. Ik kan niet van hem afblijven, mijn handen zijn overal. In zijn haar, zijn gezicht, zijn armen. Oh, die heerlijke buikspieren.
Ik val met mijn rug op het bed en Matthijs komt meteen tussen mijn benen zitten. Met zijn handen duwt hij ze wagenwijd open. 'Nat en glinsterend, heerlijk.' Meteen duikt zijn gezicht er naar toe om in één keer alles op te likken. Ik kreun het uit. Eventjes kijkt hij me aan. 'En het smaakt ook nog net zo lekker.' Zijn ogen zijn vol lust, ik kan nergens anders naar kijken.
Zijn mond vindt al gauw het knopje van mijn vagina, het fijnste plekje. Nog steeds naar me kijkend zuigt hij er stevig aan, laat hij zijn tong er langs draaien. Ik laat mijn hoofd naar achteren vallen en sluit mijn ogen. Een nog heftigere kreun ontsnapt mijn mond. 'Thijs...'
Mijn benen beginnen te trillen wanneer ik mijn climax bereik. Mijn ogen schieten open van het genot, sterretjes verschijnen in het zicht. Holy shit, deze man is nog beter dan al mijn vibrators bij elkaar. Zijn tong, zijn lippen. Wow. Nog beter dan de eerste keer.
Matthijs komt boven me hangen. 'Zeg me dat je een condoom in de buurt hebt,' zegt hij hees in mijn oor. Oh nee toch. Hij ziet de schrik in mijn ogen. 'Fuck, oke. Shit Nes en nu? Ik wil je zo graag.' Ik probeer zo rustig mogelijk na te denken. Mijn ovulatie zou voorbij moeten zijn, dus het kan wel.
'Geen rubber nodig, ik zit aan de pil en dit is een veilige week.' De lust in zijn ogen is meteen weer terug. 'Weet je het zeker schat?' Dat hij dat nog durft te vragen. Ik knik snel. 'Doe voorzichtig, het is al weer even geleden.' Zijn lippen vinden gauw de mijne, om me gerust te stellen.
Langzaam voel ik zijn penis steeds een stukje dieper in me. Ik kreun bij iedere beweging die hij maakt, zo lekker dat het voelt. Matthijs is groot geschapen, hij raakt precies de goede plekken diep in mij. Wanneer hij helemaal in me zit zuchten we beide diep. Eindelijk.
Zijn stoten zijn rustig en beheersd, zodat ik me volledig kan aanpassen aan hem. 'Fuck, wat ben je strak,' galmt door mijn slaapkamer. Zijn hese seksstem is verslavend. De hele avond wil ik deze geile stem horen die stoute dingen roept. Mijn handen zijn op zijn schouderbladen te vinden, mijn nagels zorgen nu al voor krassen.
'Alsjeblieft... meer!' gil ik het uit. Hij kijkt me aan en stoot dan één keer diep in mij. Mijn hoofd valt weer naar achter. 'Ja... zo.' Zijn stoten worden harder, ongecontroleerd. Mijn benen gooit hij verder omhoog. Snel pakt hij een kussentje om het onder mijn billen te stoppen. 'Wow,' is het enige wat ik kan zeggen tussen het kreunen door. Matthijs weet echt wat hij doet.
Hij voert de snelheid op, waardoor mijn g-spot steeds beter geraakt wordt. Dit hou ik zo niet veel langer vol. Er raast weer een climax door mijn lichaam heen, nog heftiger dan de eerste. Ik gil het uit, zijn naam blijft uit mijn mond komen. Zijn grijns is niet van zijn gezicht af te slaan. 'Schreeuw mijn naam zo hard als je wilt schat. Laat iedereen horen wie jou dit plezier geeft.' 'Ah! Matthijs!'
Mijn benen legt hij in zijn nek, waardoor mijn opening nog eens krapper voelt langs zijn erectie. De zweetdruppels zijn te zien op onze lichamen. Na al die tijd is onze eerste keer seks samen een mengelmoes van pure passie, lust en vertrouwen. Ik heb zo lang op dit moment moeten wachten, tot we eindelijk één zijn. Nu wil ik hem niet meer los laten.
'Nes, schat, ik ben zo dichtbij.' Zijn ogen beginnen te draaien. 'Kom dan,' daag ik hem uit. Zijn blik is meteen op de mijne gericht. Met nog een aantal diepe stoten komt er een geluid diep van achter zijn keel. Een soort oergeluid uit pure opluchting. Ik voel zijn zaad zich mengen met mijn vocht. Teveel om alles tot me te nemen, ik voel het gewoon uit me lopen.
Als de seksgod die hij is, kruipt hij weer tussen mijn benen en likt hij alles op. 'We smaken zo goed samen schat, fuck.' Wanneer hij zo naar me kijkt, het vocht op zijn lippen. Een uitzicht die ik niet zo snel meer zal vergeten.
Matthijs komt naast me liggen en slaat zijn arm om mijn lichaam heen. Lepeltje lepeltje liggen we knus tegen elkaar. 'Ga slapen Nes, je moet morgen weer aan het werk.' Ik draai me om om hem nog één keer een goede kus te kunnen geven. 'Welterusten mooie man,' fluister ik. Al snel val ik in een diepe slaap. In de armen van mijn favoriete model.
Zo'n hoofdstuk is altijd fijn aan het begin van de week. Het heeft even geduurd, maar daar is die dan eindelijk! Vergeet de 🌟 niet en tot snel weer ❤️
JE LEEST
Levenslust [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Als eigenaresse van een drukbezochte koffiezaak heeft Vanessa Visser weinig tijd voor zichzelf. Het bruisende leven van de grote stad, familie en vrienden, zelfs de t...