- EPILOOG -

3.5K 96 16
                                    

Waarschuwing! Volwassen content, 18+

Zwanger zijn van Kevin's baby is denk ik het ergste wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Een aantal weken na mijn bevrijding heb ik een test gedaan om erachter te komen dat het echt zo is. Er heeft negen maanden een baby'tje in mijn buik gezeten die niet ontstaan is uit liefde. Toch heb ik al snel besloten om het kindje niet weg te halen. Het is ook half van mij, dus het hoort bij mij.

Valerie is na een urenlange bevalling vier jaar geleden ter wereld gekomen. Matthijs is al die tijd bij mij gebleven en heeft zich ook officieel geregistreerd als de papa. Ik ben zo ongelofelijk trots op hem hoe hij de situatie heeft aangepakt. Zeker nu Kevin gewoon in de gevangenis zit, zijn straf uitzittend. Hij komt er nog lang niet uit.

Ondanks alles ben ik wel bij hem langs geweest met de baby. Om hem te laten kennis maken met haar en tegelijkertijd afscheid te nemen van haar. Ook voor mezelf, zodat ik nooit mezelf kan verwijten dat ik ooit iets voor hem heb achter gehouden.

Café Nessa is omgetoverd tot Café Addie. Ze heeft het al die tijd van mijn vermissing zo goed gedaan, dat de beslissing om het aan haar te geven voor mij erg gemakkelijk was. Ik geniet nu van het huiselijke leven met Matthijs en de kinderen.

Na de geboorte van Valerie zijn we er al snel achter gekomen dat ik dit keer weer zwanger was. Van mijn knappe Matthijs. Mats is exact één jaar later geboren, waardoor mijn kinderen dezelfde geboortedag delen. Het is iets heel speciaals, wat we voor altijd zullen koesteren.

Matthijs werkt nog steeds keihard, al is het een stuk minder in het buitenland dan voorheen. Zeker nu onze trouwdag er bijna aan komt vind ik het erg belangrijk dat we zoveel mogelijk tijd daar aan kunnen besteden.

'Schat, waar ben je?' Zijn stem galmt door de benedenverdieping. Ik zit met een glaasje wijn aan de bar. Even nagenieten van weer een gezellige dag met onze kinderen. Wie had dat gedacht? Ik, zittend in een fantastisch mooi modern huis met de liefde van mijn leven en twee schattige gezonde kinderen.

We leven in het huis van Matthijs die hij al die jaren geleden al gekocht heeft. Stacy heeft haar eigen appartement gevonden, zodat de kinderen beide hun eigen plekje hebben. Valerie haar kamer is volledig paars met elfjes overal. Mats is helemaal gek op brandweerwagens, dus de kleur rood staat bij hem centraal.

Matthijs loopt de keuken in en ziet mij dan aan de bar zitten. Hij pakt voor zichzelf een flesje bier uit de koelkast die hij met een soepele beweging open maakt. Eenmaal naast mij zittend haalt hij een plukje haar weg uit mijn gezicht. Zijn knokkels strelen mijn oorschelp. Ik krijg er meteen kippenvel van.

'Je weet dat je altijd weer aan het werk kan schat. Ik kan makkelijk ook een aantal dagen bij de kinderen blijven. Desnoods vragen we opa en oma om hulp. Echt, je doet dit niet alleen hé.' Dan stromen de tranen over mijn wangen. Het is iets waar we het al zo vaak over gehad hebben.

Maar ik kan de kinderen niet los laten. Ze zijn nog zo jong. Misschien als ze naar de basisschool gaan dat ik kan nadenken over mijn eigen toekomst. Eventueel Levi en Dave helpen met hun social media kanalen ofzo. Nu dat ze samen helemaal hot en happening zijn hebben ze het zo onwijs druk.

Hun trouwdag was zo mooi, volledig gesponsord door de gekste bedrijven hier in de buurt. Een Youtube video van bijna een uur is op hun kanaal te vinden. Wij staan er ook prachtig op, al zeg ik het zelf. Valerie en Mats waren de schattigste ringgevers. Een foto van ons gezin op die dag hangt ondertussen in onze centrale hal.

'Misschien in de toekomst Thijs. Je weet dat ik dol ben op de kinderen. Ik kan ze nog lang niet los laten.' Zijn vingers glijdens langs mijn sleutelbeen. 'Vanavond ook niet?' zegt hij dan met die grijns op zijn gezicht. Een glimlach verschijnt op de mijne. Ik schuif mijn barkruk wat dichter tegen hem aan om mijn hand op zijn stoppelbaardje te leggen.

'Ik hou zo ongelofelijk veel van je Thijs,' zeg ik wanneer ik hem een kus op zijn mond geef. Zijn hand ligt meteen in mijn nek om de leiding te nemen. Zachtjes fluistert hij tegen mijn lippen: 'en ik ook van jou Vanes, voor altijd.' Zijn mond en handen laten me niet met rust.

Gelukkig staat het drinken al op de bar, anders weet ik zeker dat ik het omver gestoten zou hebben. De kledingstukken vliegen al door de keuken heen. Ik wil richting de trap lopen naar onze slaapkamer. 'Sinds wanneer zijn we degelijk mijn verloofde?' Matthijs grijpt me bij mijn heupen en tilt me in een soepele beweging op.

Onmiddelijk sla ik mijn benen om zijn slanke heupen. Met mij in zijn armen loopt hij naar het eerste raam die hij tegen komt. Het glas voelt koud aan tegen mijn billen. Hij kijkt diep in mijn ogen om dan mijn gezicht vast te pakken en mij te zoenen. Zachtjes kreun ik in zijn mond om niet al te veel lawaai te maken.

 Zachtjes kreun ik in zijn mond om niet al te veel lawaai te maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In een soepele beweging brengt hij zichzelf bij me naar binnen. Het voelt vertrouwd, zo onwijs goed. Hij is het perfecte formaat en weet precies wat hij er mee moet doen. 'Hou me goed vast schat.' Mijn nagels drukken al in zijn schouderbladen. Wanneer hij eindelijk begint met bewegen kan ik niet meer stil blijven.

De ruit beslaat al op een rap tempo, net als Matthijs zijn bewegingen in me. Als een aapje hou ik hem vast om dit lekkere gevoel niet kwijt te raken. Hij laat mijn lichaam zakken om me daarna om te draaien. Mijn handen vinden al snel de ruit, maar er is geen enkele grip meer. Aan de zijkant zie ik nog snel een balk die ik kan vast grijpen.

Met net zo'n snelle beweging zit hij weer in me. Mijn billen houdt hij gespreid om net dat stukje verder te kunnen. Mijn hoofd gooi ik naar achteren, mijn ogen beginnen al te rollen. Alles spant zich al samen vanaf het diepe plekje in mijn buik. Dan laat ik me volledig gaan. 'Thijs!'

Niet veel later gromt Matthijs het uit in mijn nek. 'Fuck schat, wat blijf je me toch verrassen. Zal dit dan misschien baby drie zijn? Hij of zij is altijd welkom.' Ik draai me om en geef hem dan een diepe kus. 'Je weet het maar nooit. De toekomst zal het ons vertellen.'

Dit was het dan... Levenslust! 😩😭 Ik kon dit boek niet eindigen zonder nog een sexy scène. Die hebben jullie immers dubbel en dwars verdiend. ❤️ Ik wil jullie onwijs bedanken voor alle lieve berichtjes en positieve energie. Keep them coming!

Levenslust [18+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu