Waarschuwing! Volwassen content, 18+
Deze zoen is zo sensueel, sexy en stout tegelijk. Celeste heeft dezelfde outfit aan als op het podium, maar heeft haar haren ingevlochten en de staart aan één kant zitten. Het maakt haar net wat onschuldiger dan dat ze lijkt. Maar die mooie ogen vertellen mij genoeg, zeker de manier waarop ze tegen me praat. Dringend, zonder poespas.
En dan Matthijs nog eens naast me. Zijn borstkast gaat hevig op en neer, je ziet gewoon dat hij het moelijk heeft ons met rust te laten. Ons niet aan te raken en de kleding van onze lichamen af te scheuren. Voor de hoeveelheid die Celeste ten minste aan heeft... Zijn lid is zo enorm hard, mijn vingers hebben moeite om hem vanaf zijn broek vast te kunnen pakken.
Ik kan mij haast niet meer concentreren. Celeste die haar handen over mijn dijbenen blijft wrijven, haar tong die ik overal in mijn mond voel. Dan Matthijs die goed gebruik maakt van zijn lippen. Ik voel ze nu overal langs mijn nek glijden. Zoveel hitte, zoveel passie. Oh mijn hemel.
'Hangen er hier camera's?' hijgt Matthijs tussen ons in. Celeste laat mijn lippen even los. 'Wat denk je zelf? We zijn nu al in overtreding. Dit is niet voor niks mijn speciale kamer mop, ik weet wat ik doe.' Ze geeft me een knipoog en begint dan aan mijn jurk te trekken.
Met wat behulp van Matthijs krijgen ze samen het strakke kledingstuk uit. Absoluut niet charmant, maar wat maakt het ook eigenlijk uit als je een beetje haast hebt. Een privésessie van een uur is niet lang, zeker niet als je met zijn drietjes bent. Ik moet hier niet teveel over nadenken, gewoon alles los laten en me lekker laten gaan.
Twee paar ogen kijken naar mijn lichaam. Het is alsof ze gehypnotiseerd zijn door mijn lingeriesetje. En dat terwijl het niet eens zo licht is in deze kamer. Misschien dat dat zorgt voor de sensuele sfeer die in deze ruimte hangt. Matthijs zijn vinger glijdt langs de rand van de bh. 'Wat ben je toch zo ongelofelijk sexy schat, vind je ook niet Cel?' Ze kan alleen maar vol lust in mijn ogen kijken en eventjes knikken.
Voor mij is dit ook het meest sexy lingeriesetje die ik ooit zelf aangeschaft heb. De diepe kleur rood, het kant. Ik voel me hier zo zelfverzekerd door, mijn lichaam ziet er ook gewoon mooi uit. Zelfs de verkoopster die me geholpen heeft werd er een beetje verlegen van. Mijn billen zien er vooral ook zo mooi uit in dit broekje.
Matthijs staat op om zijn kleding uit te trekken. Zo soepel mogelijk probeer ik naast Celeste op de bank te gaan zitten. Deze show wil ik voor geen goud missen. Met de elegantie die hij altijd heeft, ongeacht zijn humeur, trekt hij zo zijn kleding uit op zijn boxer na. Volgens mij houd ik mijn adem in.
Langzaam voel ik Celeste's vinger langs mijn bovenbeen glijden, zo richting de voorkant van mijn slipje. Het is dat je het niet kan zien, maar ik weet zeker dat er een donkere grote vocht vlek te zien is. Ik ben zo ongelofelijk opgewonden en dan zijn we niet eens naakt.
Wanneer zijn boxer verdwijnt, laat Celeste haar vinger achter mijn slipje verdwijnen. Het pure genot van haar wijsvinger in combinatie met het uitzicht laat mijn ogen al doen sluiten. Ik krom mijn rug al en een eerste kreun is te horen. Oh, wat is dit gevoel zo ontzettend fijn.
'Zuig,' hoor ik dan vlak boven me. Zonder enkele aarzeling doe ik mijn mond open en voel ik de tip van Matthijs zijn lid naar binnen glijden. Ook hij is niet meer zo lief als altijd, nee hij stopt hem zo naar binnen. Een stikkend geluid is achter mijn keel te horen. Maar twee dominante mensen is oh zo geil.
Celeste haar hele hand verdwijnt achter het natte stukje stof. Twee vingers worden naar binnen gebracht om tegelijk met haar duim mijn clitoris te strelen. De vibraties van mijn gekreun laat ook Matthijs van zich horen. 'Fucking hell,' hoor ik dan uit zijn mond komen.
Dan is mijn mond leeg. Waar is hij gebleven? Ik ben nog lang niet klaar met hem! Wanneer ik opzij kijk zie ik zijn lid in Celeste's mond verdwijnen. Wow. Wat is dit opwindend en ontzettend vreemd tegelijk. Maar het gevoel van haar vingers diep in me laten alle heldere gedachtes binnen enkele seconde weer verdwijnen.
Voordat ik besef dat ik er überhaupt al bijna ben, kom ik met een gil klaar. De vanzelfsprekende rillingen door mijn benen, mijn rug die zich nog eens goed buigt. Mijn hoofd die steun zoekt bij de rand van de bank, mijn borsten die naar voren komen. Een grote hand trekt het stof kapot, om daarna een paar stevige vingers over mijn tepel te voelen. Daar gaat het mooie kledingstuk.
Met nog een aantal bewegingen hoor ik aan Matthijs zijn gekreun dat het ook al zo ver is. Net op tijd doe ik mijn ogen open om te zien dat zijn zaad zo over de bedekte borsten van Celeste spuit. De grijns op haar gezicht is niet te missen. Al snel zijn die van Matthijs en ik exact hetzelfde. Ik vind dit zo onwijs leuk. Wie had dat gedacht?
Simpele Vanessa, met haar knusse koffiezaak. Heeft niet alleen een super knappe, steenrijke vent aan de haak geslagen. Nee, ze heeft er ook nog eens een fantastisch seksleven erbij gekregen. Dat ik dit allemaal in mijn leven mag meemaken.
Matthijs trekt zijn kleding weer aan, om daarna mij weer te helpen het zwarte jurkje aan te trekken. Met een glimlach en een kus nemen we afscheid van Celeste. Ik weet niet hoe lang het wachten zal duren, maar ik hoop dat we haar snel weer gaan zien.
Zachtjes sluit ik de deur achter me dicht en begin dan te giechelen. Matthijs kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Gaan we dit vaker doen?' vraag ik met een glimlach. Die van hem komt ook al snel tevoorschijn. 'Ik laat al je wensen in vervulling komen schat. Kom we gaan naar mijn huis, slapen.'
Eenmaal in het grote bed lig ik dicht tegen hem aan. Aan zijn regelmatige ademhaling hoor ik dat hij al in slaap is gevallen. Met nog een kus op zijn schouder sluit ook ik al snel mijn ogen. Het zal de beste slaap in weken zijn.
Hey, hallo! We zijn nu bijna een maand verder vanaf het vorige hoofdstuk. Maar we hebben er weer één, yay 🥳 Hoe het met me gaat? Beter, maar ik ben er nog lang niet. Daarom durf ik ook niet te beloven dat ik volgende week er weer ben voor jullie. Weet dat ik jullie never nooit vergeet en dat ik heel veel heb gehad aan alle lieve reacties bij mijn mededeling ❤️ Duizend maal dank. Nu je hier toch bent... vergeet die mooie 🌟 niet aan te klikken.
JE LEEST
Levenslust [18+]
Romance[Let op, 18plus. Denk aan grof taalgebruik, volwassen content. Wees gewaarschuwd!] Als eigenaresse van een drukbezochte koffiezaak heeft Vanessa Visser weinig tijd voor zichzelf. Het bruisende leven van de grote stad, familie en vrienden, zelfs de t...