A színpad mellett voltam. Backstage-nek is nevezhetjük. Pont jól láttam a koncertet, ahol a Bts tagjai énekeltek. Színes fények, sikoltozó lányok, tánc, zene. Nagyon jo hangulat volt. Egy vidám dalt játszottak, tele volt boldogsággal. Egyszer csak Bunnyt pillantottam meg. Épp ő énekelt, majd mint aki olvas gondolataimban, rám pillantott. Nagyon boldognak tűnt, majd hirtelen történt valami vele. Az arcáról lefagyott a mosoly. Aggódó pillantást küldtem felé, majd a következő pillanatban...
-Hahó! Jól vagy?-kérdezte egy hang. Kinyitottam szemeimet, majd meglepetésemre megint csak Bunny nézett vissza rám-Történt valami?-kérdezte mire észrevettem könnyes párnám. Valószínűleg álmomban sírtam.
-Umhhh...mondhatni-suttogtam kómásan még mindig az álmom hatása alatt.
-És jól vagy?
-Egyszerűen csak rosszat álmodtam. Tényleg semmiség-suttogtam, majd az ablakra pillantottam. Vihar volt. Már elment, de a vizes járdák és az eső mámorító illatából lehetett tudni.
-Egy egyszerű rossz álomtól nem szokás sírni-pillantott rám aggódóan.
-Semmi bajom, tényleg. Csak egy álom!-mondtam, majd az órára pillantottam-Egyébként mit keresel itt este 11-kor?-kérdeztem nagyot sejtően.
-Nem úgy volt hogy megyünk próbálni?
-Most? Nem pont ilyenkorra gondoltam.
-Máskor nagyon nem lehet. Na gyere már!-mondta, majd elővarázsolta a bociszemeket.
-Oké, oké, de még adj 10 percet. Kérlek!-mondtam mire megcsóválta fejét.
-5 perc! És ha lehet öltözz át valami melegebbe. Nem akarom hogy megfázz!-mondta majd kilépett az ajtón. A szekrényemhez indultam, majd kivetten egy kényelmes és meleg ruhadarabot, és a hajam is csak összefogtam. Nem randira megyek és késő este volt, szóval nem szerettem volna a sminkemmel is bajlódni, így már kint is voltam a szobámból.
-Kész is vagy?-kérdezte Bunny, majd mikor meglátott egy apró mosoly jelent meg szája szélén.
-Ennyire ronda vagyok?-kérdeztem kíváncsian.
-Nem csak...Cuki!-mondta ki egyszerűen, mire a fejem színe rögtön piros lett. Szerencsémre sötétbe ez nem észrevehető. Gyorsan felhúztam a cipőm, és már indultunk is ki a sötét éjszakába. Az őr nem nagyon furcsállta a késő esti mászkálásunk, így gyorsan átengedett minket.
-Nagyon messzi van?-kérdeztem halkan, miközben a kopár utcán sétáltunk.
-Annyira nem. Gyorsan ott leszünk hidd el!
-Gyakran szöksz el éjszaka?
-Őszintén? Mostanában már nem, de régebben sokszor volt hasonló.
-És a többiek? Tudnak róla?
-Legtöbben nem. Suga látott meg egyszer, de abban a pillanatban nem érdekelte. Túl fáradt volt hozzá-mondta mire elmosolyodtam. Hát igen, Suga nem egy hiperaktív ember.
-Szóval akkor érezzem magam megtisztelve!
-Úgy is mondhatjuk!-mondta egy félmosollyal arcán. Az utunk egy parkon át vezetett. Ismerős volt, de a sötétségben nem sokat láttam belőle. Hamarosan kiértünk a parkból és ebben a pillanatban Bunny megtorpant.
-Oké, akkor most elmondom a tervet. A recepciós nő pár perc múlva kijön a tábláért és addig nyitva hagyja az ajtót. Ekkor gyorsan besurranunk és elbújunk a kanapé mögé. Megvárjuk még bezárja a az ajtókat és már miénk is az épület. Érted?-kérdezte. Heves bólogatásba kezdtem-Oké akkor...Gyere! Most!-mondta, majd megragadta a csuklóm és elkezdett az ajtó felé húzni. Gyorsan beszaladtunk, és el is rejtőztünk. A nő behozta a táblát, és már indult is kifelé. Bezárta az ajtót, majd valószínűleg hazafelé vette az irányt.
-Oké, megvagyunk!
-Ez izgalmasabb volt mint gondoltam!-mondtam mosolyogva.
-Na gyere!-mondta és a csuklómért nyúlt. Elindultunk a recepció felé. Bunny megfogott egy kulcsot és már mentünk is felfelé a lépcsőn.
-Ez lesz az!-mondta egy ajtó előtt állva. Gyorsan kinyitotta és felcsapta a villanyt.
-Azta!-mondtam ki halkan.
-Szép mi? Na gyere!-mondta és két párnáért nyúlt, amiket a földre dobott le-Foglalj helyet!-mondta, majd leültem az egyik kispárnára.
-Oké akkor kezdhetjük?-kérdezte, mire bólintottam egyet, és belekezdtünk az éneklésbe.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝘈 𝘎𝘪𝘳𝘭 𝘞𝘩𝘪𝘵 𝘓𝘶𝘷...| 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖿𝖿. SZÜNETELTET
Fanfiction"-Boldog születésnapot, Iseul!-mondta a világon a leglágyabb hanggal, mire értetlenül pillantottam rá, hisz fogalmam sem volt honnan tudja a szülinapom időpontját, de nem volt sok időm ezen gondolkodni, hisz a fiú egyik kezét elvette csipőmről, és a...