8. Rész

75 9 0
                                    

Megint csak a gyűrött papírlapot vizslattam az ágyamon ülve és próbáltam valamit ráírni. Bowlingozásból hazaérve mindenki nagyon fáradt volt, így már csak pihenni volt kedvünk. Én Sugával játszottam le a visszavágónk, míg a többiek minket figyeltek és kommentálták a csatát. A párbajból egyébként én kerültem ki győztesként, így Suga még egy visszavágót követelt, amit következő alkalommal muszáj lesz lejátszanunk. Ennek nagyon is örültem, hisz a játékok során egy szorosabb barátság vette kezdetét köztünk Sugával.
A játék után gyorsan megvacsoráztunk és mindenki indult is a szobájába. Azóta eltelt 1 óra és én még mindig nem tudtam semmit sem írni a papírra. Idegesen ejtettem le eddig kezemben tartott tollam és lapom, hátradőltem ágyamon és lehunytam szemeim. Pár percen át némán feküdtem ágyamban.
-Nekem most csak egy forró fürdő kellene-gondaltam magamban és azonnal felpattantam ágyamból, majd az ajtó felé indultam. Minél halkabban nyomtam le a kilincset, hisz már lehet van aki az igazak álmát alusszak és nem én akarok lenni az aki felkelti. Halkan lépkedve elindultam a fürdő felé és gyorsan beléptem az ajtón. Még gyorsan belenéztem az előttem lévő tükörbe, ahol magamat pillantottam meg, kissé nyúzott és fáradt fejjel, gumbancos hajjal, így inkább a kád felé indultam és beállítottam, hogy az nekem pont kellemes fokú vízzel teljen meg.
Gyorsan ledobtam ruháim és beléptem a forró, gőzölgő vízbe.

~~~

Már egy jó ideje ültem az óriási habok közt, mikor is megelégeltem a relaxációt és kiléptem a hideg csempére. Törölköző után kutattam, majd mikor megtaláltam magam köré tekertem és felvettem a földről levetett ruháim. A tükör felé indultam, amiről először letöröltem a párát, majd kicsit megigazítottam a hajam. Csendben kiosontam és szobám felé indultam, abban reménykedve senki sem vesz észre ebben a kinézetben. Halkan, de minél gyorsabban lépkedtem egy szál törölközőben, szobám felé. Szerencsémre egy ember sem járkált a folyosón, így gyorsan benyitottam szobám ajtaján, de ott egy nem várt személy volt.
Ohh basszus!-mondtam majd rögtön vörössé váltam a fejem búbjától a lábujjhegyemig. Bunny állt előttem sokkolódva, mire én kezemmel próbáltam takarni testem azon részét ahol nem fedte a fehér törölköző. Pár hosszú másodperc után, a fiú észrevette a helyzet kínosságát, így gyorsan az ellentétes irányba fordult.
-Te...te mindig meglepsz engem?-kérdeztem kínomban, mire a nekem most már hátat fordított fiútól egy halk nevetést kaptam. Most nem nagyon érdekelt, hogy mit kereshet már megint itt, inkább szekrényem felé indultam és kinyitottam.
-Ne, hogy idenézz!-mondtam a biztonság kedvéért és gyorsan felvettem valami ruhát-Oké kész vagyok!-mondtam még mindig vörös fejjel. A néma fiú megfordult, de még mindig nem szólt. Egy jo ideig csak álltunk egymás előtt.
-Hogy lehetünk ilyen szerencsétlenek?-kérdezte megtörve a köztünk lévő hosszú csendet.
-Nem tudom-kuncogtam egyet az előző képkockákon és visszaültem az ágyamba. Ő is így tett, és törökülésbe helyet foglalt mellettem-Mit keresel te itt újra?
-Hát,-kezdett bele a maga meséjébe-nem bírtam elaludni, így úgy döntöttem segíthetnék neked befejezni a dalod. Kopogtattam az ajtódon, de egy hangot sem hallottam, így óvatosan benyitottam a szobába, de nem volt itt senki, és aztán meglepetésemre te léptél be, csak...nem úgy ahogy számítottam-mosolyodott el kínosan, majd kíváncsian pillantott rám, várva az én történetem, és hogy miért pont az éjszaka közepén döntök úgy, hogy jól esne kicsit felfrissülnöm.
-A dalon gondoltam, de nem tudtam semmire sem jutni, így inkább elmentem egy forró fürdésre, hát ha kitisztul a fejem-mondtam, majd Bunny a lapért és a tollért nyúlt, ami azóta is a földön hevert. Átolvasta a lapot, majd szinte suttogva elkezdte énekelni, az eddig meglévő dalt. Már én is próbáltam énekelni, de az ő szájából máshogy hangzott. Sokkal szebben. Hamar befejezte, majd egy pillanatra elgondolkodott, és egy sort kezdett írni.
Kíváncsian pillantottam a papírra, mikor Bunny befejezte az írását.
"You got me high so fast,
Nae jeonbureul hamkkehago sipeo"
Kikerekedett szemmel pillantottam rá.
Ezen a soron gondolkodtam az elmúlt pár órában, ő meg egy pillanat alatt megírja, úgy hogy az pont jól passzoljon oda. Halkan dúdolni kezdi, csak hogy megbizonyosodjon hogy illik-e oda, majd rám pillant.
-Na milyen?-kérdezte kíváncsi mosollyal a száján.
-Tökéletesen illik oda. Hogy csináltad ilyen gyorsan?-kérdeztem és ráemeltem a tekintetem.
-Gyakorlat. Sokszor csináltam már ilyet. Na meg inspiráció is kell hozzá. Anélkül hiába gondolkodsz, nem sokra jutsz.
-És honnan van neked ennyi inspirációd?-kérdeztem, mire egy apró mosoly jelent meg arcán.
-Sok mindenből...
-Nem akarod ezt bővebben kifejteni?
-Nem, nem akarom, és zárjuk le a témát vagy nem segítek!-mondta egyáltalán nem bosszúsan, inkább lágyan mosolyogva. Közelebb csúsztam hozzá és én is inkább a dalszövegre összpontosítottam.

~~~

-Ahjj... Bunny mindjárt elalszom-nyavajogtam majd hátradőltem a pihe-puha ágyban. Már egy ideje a dalon dolgozunk, ami már egész jól haladt, így arra jutottunk holnap megint csak elmegyünk gyakorolni. Persze erre a dalra.
-Már csak pár sor és végzünk-mondta, mire egy óriásit ásítottam-Hozzak neked egy pohár vizet? Hát ha felébredsz tőle-kérdezte, mire egy aprót bólintottam és Bunny elindult a konyha irányában, miközben én minden erőmmel azon voltam, hogy nehogy lecsukódjon a szemem. Hosszú perceken át vártam Bunnyt, de a szemhéjam nyert és feladtam a versengést. Lehunyt szemekkel, félálomba vártam a fiút. Egyszer csak léptekre figyeltem fel, de szemhéjamat már nem volt erőm kinyitni.
-Bocsi, hogy eddig tartott csak...-hallottam még egy hangot, majd egy halk kuncogást. A mellettem lévő asztalra tette a poharat és közelebb jött hozzám. Meleg kezeit éreztem meg bőrömön, amint gondosan betakart, majd egy apró puszit nyomott fejem búbjára-Jó éjt, Iseul!-hallottam halk hangját.
-Jó éjt!-mondtam alig hallhatóan és ez volt az utolsó amire emlékszem. Az álom elnyomott, és én engedtem neki, hogy vigyen akárhova is akar.

~~~

Egy elég rövid rész, de azért remélem tetszik nektek. Mostanában elég sok részt rakok ki, (magamhoz képest)
és próbálom ezt a szokásom megtartani.

💜💜

𝘈 𝘎𝘪𝘳𝘭 𝘞𝘩𝘪𝘵 𝘓𝘶𝘷...| 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖿𝖿. SZÜNETELTETWhere stories live. Discover now