3. Rész

84 9 0
                                    

Bunny. Ő itt az a fiú. Az a fiú akiről álmodtam. És most itt állok vele szemben. Ez lehetetlen.
-Minden rendben?-kérdezte aggódó tekintettel.
-Persze...-mondtam még mindig kicsit összezavarodva. A fiú csak megragadta a kezem és elkezdett maga után húzni. Egy kisebb autóbuszhoz érkeztünk. Elég szépnek tűnt kívülről.
-Itt is lennénk!-mondta Bunny és udvariasan kinyitotta a kocsi ajtaját és előre engedett. Nem értettem, hogy miért van nekik ilyen autójuk, de nem is érdekelt. Bekötöttem magam és már el is indultunk. A fiúk elég feltűnően szorongtak, és oda-vissza vezették tekintetük, rólunk egymásra.
-Mire készültök?-kérdeztem egy kicsit megszeppenve.
-Nem tudom hogy, hogy nem vettétek észre de...-mondta az egyik srác, majd egytől egyig levették maszkukat. Na most tudatosult bennem, hogy kik ők.
Ők a BTS voltak. Korea leghíresebb bandája. Sokkolva ültem és azon gondolkodtam, hogy ezt hogy nem vettem észre. Bunny pedig nem Bunny volt. Ő itt Jungkook volt. Az a Jungkook.
-Kérlek ne sikít...-mondta volna Jimin, az egyik tag, de már késő volt. Sua fangörcsöt kapott és elkezdett teli torokból ordítani. Na igen, Sua egy nagyon nagy rajongójuk volt, míg én csak pár számukat hallgattam. Persze, én is tudtam a neveiket és fel is ismertem őket. Gyorsan befogtam édes barátnőm száját, még mielőtt túl kellemetlen lesz ez a pillanat. Egy ideig csöndben ültünk, és úgy gondoltam majd én megtöröm a csendet.
-Szóval ti vagytok a híres BTS-mondtam halkan és egy nagy mosoly jelent meg arcomon, mikor ráébredtem hogy most éppen egy autóba ülök velük. Velük. Ez hihetetlen.
-Igen. Mi volnánk. Mondjuk nem tudom ezt hogy nem vettétek észre?-kérdezte J-hope.
-Fogalmam sincs. Maszkban voltatok és ennyi-válaszoltam neki.
-Őszintén örülök, hogy a kocsiba sikított fel...-kezdte Jimin, mikor is ráébredt hogy nem tudja a mellettem ülő lány nevét.
-Sua. Jung Sua-mondta a  lány, majd meghajolt a többiek előtt.
-Sua. Szép név-mondta Jimin, barátnőm pedig teljesen elpirult.
-Te pedig Mosolyka? Nem mutatkozol be?-kérdezte a mellettem ülő Bunny.
-Mosolyka?-kérdeztem meglepve.
-Amióta itt vagyunk egyfolytában mosolyogsz-magyarázta meg és szemeimbe nézett.
-Soon Iseul vagyok!-mondtam a többieknek és meghajoltam a előttük.
-A Mosolyka jobb!-mondta Bunny, majd kacsintott egyet. Mikor végeztünk a bemutatkozással beszélgetés vette kezdetét, amiben egy ideig én is részt vettem, de egyre fáradtabb lettem. A szemhéjaimon óriási súlyok nehezedtek, melyek egyre erősebben nyomtak. Lebillentettem fejem valaki vállára, de már ezzel nem foglalkoztam. Lehunytam szemeim és már csak a nagy sötétséget láttam.

~~~

-Haló!-éreztem valaki kezét vállamon-Gyere megérkeztünk! Szerintem jobban tudsz majd aludni egy ágyba mint az én vállamon!-mondta azt hiszem Bunny.
-Én azt kétlem!-mondtam halkan, majd mikor tudatosult bennem mit is mondtam, kinyitottam szemeimet. A fiú furcsán nézett rám, de szerencsére nem kérdezett rá.
-Na gyere! A többiek már bent vannak!-mondta, én pedig kiszálltam az autóból, a fiú segítségével.
-Wow!-mondtam halkan mikor megpillantottam az előttem tornyosuló lakást. Nem is lakás volt, inkább egy palota. Egy óriási ház, egy óriási kerttel. A ház elég modern volt, egyszerű fehér színűen pompázott, de még is minden apró dolog gyönyörűen volt megoldva. A kert tele volt virágokkal, de voltak ott padok és szökőkút is. Az egészet egy erdő vette körül, így senki sem lakott errefelé.
-Szép ugye?-hallottam Bunny hangját mellettem-Én is így csodálkoztam mikor először 13 évesen idejöttem.
-Megértem miért. Ez gyönyörű!-mondtam még mindig csodálkozva.
-Belülről még szebb! Na gyere!-mondta és ismét megragadta a kezem. Az ajtó előtt egy biztonsági őr vigyázott a srácokra. Mikor meglátta a mellettem álló fiút azonnal beengedte, vele együtt engem is. Belül még gyönyörűbb a ház. Egy nappaliba teremtem ami mellett ott helyezkedett el a konyha. Két ajtó, ami a mosdóba visz, és egy lépcső ami gondolom a szobákhoz vezet. Az egész megint csak olyan modern és egyben otthonos volt.
-Ne már! Ez csalás! Ti biztos egymással szövetkeztek!-hallottam a nappaliból J-hope hangját.
-Nem szövetkeznek, csak tudnak játszani. Nem úgy mint te!-mondta nevetve RM.
-És...Nyertem! Még egy kör?-kérdezte Sua.
-Ti meg mit csináltok?-kérdeztem mikor beértünk a nappaliba.
-UNO-zunk.-hallottam V unott hangját-És én is kiszállok!
-Ti jöttök?-kérdezte Sua.
-Én beszállok!-hallottam a mellettem álló fiú hangját.
-Kihagyom-mondtam egyszerűen.
-Miért is?-kérdezte Bunny.
-Majd rájössz!-fordultam felé mosolyogva. Ő csak értetlenül nézett, de végül leült barátnőm mellé. Suaról tudni kell hogy profi kártyázásban és még senki sem tudta legyőzni.
-Gyere, megmutatom hol fogsz aludni!-mondta Suga és a bőröndömért nyúlt.
-Köszönöm, oppa!-mondtam udvariasan.
-Azért ne túlozz. Utálom ha oppának hívnak!-hallottam hangját és egy apró mosoly jelent meg arcán.
-Bocsánat, oppa!-emeltem ki az említett szót.
-Már most utállak!-mondta nevetve és egy ajtó előtt megtorpant-Itt is lennénk. Rendezkedj be.
-Még egyszer köszönöm...
-Oppa. Igen tudom!-fejezte be mondatom unottan.
-Ezt hogy tudtad oppa?-húztam tovább agyát, mire egy gúnyos mosoly jelent meg arcán.
-Ezt most hagyd abba!-mondta nevetve.
-Ezt nem hiszem el!-hallottam lentről egy ordítást. Gyorsan leszaladtunk és Bunny kétségbe esett arcát láttuk meg.
-Már vagy ötödik kört játsszuk le, és mindet veszítettem. Mi vagy te?
-Én szóltam-mondtam mosolyogva.
-Valaki még jön játszani?-kérdezte Sua ártatlanul, mire mindenki heves fejrázásba kezdett.
-Még egy kört nem bírok ki!-mondta Bunny és a konyha felé ment. Jin éppen sütött valamit.
-Mit csinálsz?-kérdezte Bunny, mikor a tányérra pillantott.
-Pizzát-mondta Jin egyszerűen.
-Uhh...Jól hallottam? Pizzát?-rohant oda J-hope és nyakába ugrott.
-Jin féle pizza!-hallottam V hangját, és ő is a konyhába indult.
-Miért olyan nagy dolog?-kérdezte Sua mikor már összeszedte az összes kártyát.
-Ti még nem ettetek Jin pizzájából. A világ legjobbja!-érkezett meg Jimin is.
-És mi miatt olyan finom?-kérdeztem kíváncsian Jint.
-Az titok!-mondta és a sütő felé indult.
-Még nekünk se árulja el!-hallottam meg RM hangját.
-Kész is!-mondta a szakács, mikor kivette a még meleg pizzát a sütőből.
-Jó illata van!-mondtam mikor megéreztem az étel friss illatát.
-Majd az íze milyen lesz!-mondta Suga és az asztal felé indult mindenki. Egy szeletért nyúltam, már meg is kóstoltam.
-Hmmm...Ez miből van?-kérdeztem csodálkozva. Nagyon finom volt.
-Még mindig titok!-mondta Jin, és szedett ő is magának. Gyorsan befaltuk a pizzát, majd mindenki felfele indult. Elég késő volt már, így inkább már nem pakoltam ki a bőröndömből. Az is lehet, hogy már holnap el kell mennünk. Már ez az egy nap is nagyon sokat segített nekünk. Persze jó lenne még egy ideig itt lenni, de ezt nem mi döntjük el. Majd még kiderül mi lesz velünk.




𝘈 𝘎𝘪𝘳𝘭 𝘞𝘩𝘪𝘵 𝘓𝘶𝘷...| 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖿𝖿. SZÜNETELTETNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ