6. Rész

53 8 0
                                    

A Nap sugarai világítottak be az ablakon. Nagy nehezen kinyitottam szemeimet, és felkeltem az ágyból. Az említett ablak felé indultam, majd kinyitottam. A kinti friss levegő azonnal felébresztett, míg az erdő mélyéről jövő madárcsicsergés megnyugtatott. Az órámra pillantottam. Délután 2 órát mutatott. Így jár az aki hajnali 4-kor ér haza.
A szekrényemhez indultam, majd gyorsan felkaptam valamit, és már mentem is ki a nappaliba.
-Jó reggelt!-mondtam az éppen tv-t néző Suanak.
-Reggelt? Már bőven nem! Mit csináltál te tegnap hogy ilyenkor kelsz?-kérdezte, miközben leültem mellé a kanapéhoz.
-Semmit. Nem bírtam aludni.-nem akartam elmondani Bunny titkát. Ő se mondta el senkinek, én sem akarom-A többiek?
-Próbálnak az újabb albumukhoz. Reggel mentek el. Csak egy üzenetet hagytak, hogy majd este fele jönnek, addig bármit csinálhatunk.
-Még mindig furcsa.
-Micsoda?-kérdezte Sua.
-Hogy itt lehetünk. Az is lehet hogy még mindig kint ülnénk a bolt előtt.
-Na látod, ez egyszer igazad volt. Tényleg jo hogy bíztunk bennük.
-Ez az egyszer?-kérdeztem nevetve.
-Ez az egyszer.-ölelt át kezével Sua.

~~~

-Megérkeztünk!-hallottam a lentről jövő ordítás, mire leraktam a kezemben tartott tollat és papírt. Mivel túlságosan unatkoztam, egy dalon kezdtem dolgozni. Nem kell nagy dologra gondolni, inkább csak egy próbálkozás. Mikor leértem a fiúk fáradt, izzadt arcát pillantottam meg.
-Nem néztek ki túl jól!-mondta az éppen akkor odaérő Sua.
-Maradjunk annyiban, hogy nem egy könnyű dalon dolgozunk-mondta Rm mire mindenki levetődött a kanapéra.
-Lestoppoltam a fürdőt!-mondta Jimin, majd az emeletre indult.
-Jimiiin! Kérlek siess majd! Nem szeretnék megint 2 órát várni rád!-ordította utána J-hope.
-Megpróbálok!-mondta nevetve Jimin.
-Mit csináltatok míg nem voltunk?-kérdezte Suga.
-Hát... Iseul vagy 2-ig aludt, így én takarítottam és főztem-mondta Sua, mire Bunnyval egymásra pillantottunk. Félmosolyra húzta a száját, mire csak megvontam a vállam.
-És ti?-kérdeztem kíváncsian.
-Próbáltunk és gyakoroltunk. Sokat.
-Nagyon sokat!-egészítette ki Suga Jint.
-És még egy dalt valahogy meg kell írnunk jövőhétre-mondta V mikor hátrevetette magát a kanapén.
-Ki feladata lesz?-kérdeztem, miközben hoztam mindenkinek egy pohár hideg vizet.
-Talán Jungkook? Ő írja a legjobb dalokat!-mondta J-hope mire Bunny nyúzott tekintete rászegült.
-Megpróbálom, de nincs sok ötletem hozzá-mondta majd elvette a poharat.
-Valaki jön játszani?-kérdezte Suga majd egy kontrollert vett a kezei közé.
-Mit játszol Oppa?-kérdeztem nevetve.
-Gyere te! Ha nyerek nem szólíthatsz többet Oppának.
-És ha én nyerek?-kérdeztem gúnyosan.
-VIP helyen lehetsz egy koncertünkön.-mondta Suga némi gondolkodás után-Na? Benne vagy?
Egy aprót bólintottam és már Suga mellett is teremtem a kanapén. Én is megragadtam egy kontrollert és belekezdtünk a játékba.

~~~

Nem is néztük az órát, ami már 20:47-et mutatott. A végső kör kellős közepén tartottunk.
-Vacsora!-hallottam egy ordítást a konyha felől, mire rögtön odakaptam a fejem. A mellettem ülő Suga kihasználva a pillanatot "megölt".
-Nyertem!-ordított fel hirtelen-Úgy tűnik elfelejtheted az Oppázást-mondta büszke mosollyal az arcán.
-Ez csalás volt! Nem is figyeltem-mondtam, mire a fiu megrántotta vállát.
-Ami szabály az szabály. De mindenek ellenére, nem voltál rossz ellenfél.
-Ez nagyon megnyugtat Opp...-mondtam volna mire Suga rögtön befogta a szám.
-Nincs több oppázás!
-Télnyeg! El is felejtettem-mondtam, mikor a fiúk szép sorjában lefelé jöttek vacsorázni.
-Na ki lett a győztes?-kérdezte J-hope kíváncsian.
-Persze, hogy én!-mondta nevetve Suga, mikor már mindenki elfoglalta a helyét az asztalnál.
-Csalással nem volt nehéz!-mosolyogtam rá gúnyosan. Jin közeledett felénk egy óriási tál sushival.
-Tessék itt a vacsora!-mondta majd lerakta a tányért az asztalra és mindenki belekezdett az evésbe.

~~~

A vacsora után Suaval elmosogattunk, majd mindannyian a szobák felé vettük az irányt. Átöltöztem a szokásos pizsamámba és az ágyamhoz indultam. Próbáltam elaludni, de egyszerűen nem jött álom a szememre. A szobámba nézelődtem mikor megpillantottam a szekrényemen pihenő dalszöveget. Rögtön felkeltem az ágyamból és a szöveggel kezemben tértem vissza. Ezt hasznosabb elfoglaltságnak gondoltam mint az ágyban szenvedést.

~~~

Már vagy 4 órája a szövegen dolgoztam. Nem voltam még álmos, így nem is akartam abbahagyni. Nagyon belemerültem az egészbe.
Egy hirtelen mozdulatommal az éjjeli szekrényben lévő könyvek a földre kerültek. Nagy hanggal esett le, szóval csak remélni tudtam hogy senkit sem ébresztettem fel. Visszatettem  a könyveket a helyére, majd visszatértem az íráshoz. Hirtelen egy kopogásra eszméltem fel, majd Sua álmos fejét pillantottam meg az ajtóban.
-Te meg mit csinálsz?-kérdezte, miközben kifésülte fekete haját a szeméből. Azok a fránya könyvek.
-Semmit-vágtam rá, majd a hátam mögé rejtettem a dalt.
-Iseul! Előlem nem tudsz elrejteni semmit. Min dolgozol ennyire?-kérdezte majd egyre csak hozzám közeledett. Először ki akarta szedni a kezeim közül a papírt, de ezzel nem járt sikerrel. Ezek után bevetette a biztos tervét, a csikizést. Pár perccel később már kezében tartotta a dalszöveget.
-Ez egy dal?
-Az lenne, de még nincs kész. Meg hát nem is a legjobb-adtam fel a papír visszaszerzését.
-Girl whit luv-olvasta fel suttogva a címet-Ez egy szerelmes dal?
-Valami olyasmi-mondtam, majd Sua belekezdett az olvasásba. Pár perc múlva meglepődött szemeit rám emelte.
-Mondtam hogy nem a legjobb, meg...
-Iseul, ez nagyon jo lett. De most komolyan, nem tudtam hogy egy költő veszett el benned-mondta majd újra elkezdte a dalt elemezni.
-Hát...kösz, de azért ennyire nem jo. Meg még kész sincs-mondtam megszeppenve.
-És kinek írtad?
-Mi?
-Hát ez egy szerelmes dal. Valakinek kellett írnod. Nem?-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Nem lehet csak úgy dalt írni? Nem szól ez senkiről...csak írtam egy dalt-mondtam mire Sua egy aprót mosolygott.
-Ismerlek már Iseul, de ha nem akarod elmondani.-mondta, majd végre visszaadta a papírt, feltápászkodott az ágyról, és az ajtó felé indult-De azért Jungkook nagyon cuki, nem?-mondta, majd még visszanézett egy pillanatra, de hamar kint is volt a szobából. Mosolyogva bámultam az ajtót, majd megragadtam a tollam és visszatértem az íráshoz.

~~~

Hajnali 2-őt mutatott az óra, de én még bőven nem voltam kész. Egy versszakon gondolkoztam már egy jó ideje, de semmi. Nem volt semmi ötletem, és már a szemem is közel volt ahhoz hogy lecsukódjon. Nagyon be akartam fejezni a dalt, de úgy tűnik, hogy a testem nem ezt akarja. Nagy nehezen feladtam a versengést, és hagytam hogy szépen álomba szenderüljek.

𝘈 𝘎𝘪𝘳𝘭 𝘞𝘩𝘪𝘵 𝘓𝘶𝘷...| 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖿𝖿. SZÜNETELTETDonde viven las historias. Descúbrelo ahora