11. Rész

64 8 0
                                    

-Iseul, ne legyél csipkerózsika!-hallottam egy halk hangot, majd egy kisebb morgás hagyta el szám-Gyerünk már!-mondta egyre hangosabban, és a takaró széléért nyúlt, majd egyszerre lehúzta azt az ágyról. Mérgesen nyitottam ki csipás szemeim, és Suara pillantottam. Egy apró mosoly jelent meg arcán a morcos fejem láttán, én pedig visszahúztam a puha lepedőt magamra.
-Nagyon korán van Sua, hadd aludjak még egy kicsit!-kérleltem rekedtesen, még fél álomban.
-Szó sincs róla! Mit csináltál már megint, hogy nem bírsz felkelni?-kérdezte, és az ágy szélén foglalt helyet.
-Semmi különöset...-mondtam, és inkább a másik oldalamra fordítottam fejem, neki hátat fordítva.
-Jungkookkal?-kérdezte nagyon sejtően, de kérdésére egy szót sem adtam-Ezek szerint igen.
-Na és te mit csináltál Jiminnel?-tettem fel hirtelen a kérdért.
-Futottunk, már elmondtam.
-Te futottál?-fordultam vissza vele szembe-Valahogy nem tudlak elképzelni-mondtam nevetve.
-Ne már! Kiderült, hogy nem is vagyok olyan rossz benne. Vagy is Jimin szerint.
-Szóval Jimin szerint...-mondtam felhúzott szemöldökkel. Sua mérgesen pillantott kijelentésemre, és egy aprót csapott takaró által nem fedett bőrömre.
-Inkább siess mert kihül a reggeli!-mondta, majd elhagyta a szobám. Felkeltem az ágyamból, majd nagyon nyújtóztam elfekütt hátam miatt. A szekrényem felé indultam, majd egy halkabb nyikorgás kíséretében kinyitottam azt. Egy ruhadarab pottyant ki onnan. Gyorsan felkaptam a padlóról, és kisimítottam gyűrt ujjait. Az a fehér póló volt az, amit tegnap kaptam Bunnytól. Egy mosolyt küldtem a felső felé, majd egy farmert vettem ki mellé, és becsuktam a nagy szekrényt ajtaját. Gyorsan elkészülődtem, így már indultan is lefele a konyha felé.
-Jó reggelt álomszuszék!-pillantott meg Suga, aki épp reggelijét tömte magába.
-Neked is Oppa!-mondtam, és én is elfoglaltam helyem mellette.
-Nem, nem ezt már lerendeztük. Nincs több oppa!-mondta, majd morzsás ujjával egy aprót pöckölt orromra.
-Oké, oké-mondtam nevetve, és egy szendvicsért nyúltam-A többiek?
-Vokál próba van, szóval csak a rapperek maradtak itthon-mondta, majd kijelentésére egy kómás J-hope slattyogott le a lépcsőn, egy hasonló állapotban lévő Rm-el a sarkában.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik nevetve, és öntöttem a gőzölgő teámból.
-Reggelt!-mondták, kicsit rekedtes hangon, majd mellettünk foglaltak helyet.
-Hé, az nem Jungkook pólója?-kérdezte Rm, álmos szemeit az említett ruhadarabra meresztve.
-Umhh... Nem hinném! Szerintem csak neki is van egy hasonlója-mondtam, és inkább egy szendvicset vettem magamhoz. Jobb ha nem tudják meg, hogy Bunny ruháját hordom.
-Hát rendben!-tett le gyorsan a témáról, és inkább valami focimeccset kezdtek el tárgyalni.
-Figyu Iseul! Nincs kedved játékterembe jönni?-kérdezte Suga. Úgy tűnik őt sem köti le a meccs eredménye.
-Persze, de elég veszélyes lenne, nem? Már mint, azért ott nincsenek kevesen-mondtam, mikor utolsó falat kenyér is gyomromban végzett.
-Ismerem a vezetőjét, így ki tudnám bérelni egy pár órára.
-Nem kell csak miattam egy csomót fizetned és...
-Hé, nem tudom észre vetted-e, de nem vagyunk egy szegény emberek. Lehet nagyképűn fog hangzani, de meg se kottyan annyi pénz, szóval nyugodtan eggyezz bele!-mondta Suga. Megértően bólintottam, hisz nekem sem volt semmi programom mára.
-Ti jöttök?-kérdezte a mellettem ülő a többi fiút, akik még mindig a focin csevegtek.
-Bocsi, de nem vagyok nagy játékos-mondtam Rm, miközben még egy szendvicsért nyúlt.
-Én meg nem érek rá. Még ki kéne találnom egy koreót, sőt be is kéne gyakorolnom-mondta J-hope, egy nyúzott fej kíséretében, és forró teájáért nyúlt ami valószínűleg, kissé megégette szája szélét, hisz kortyolását egy szisszentés követte.
-Renben, akkor csak mi megyünk, hacsak Suanak nincs kedve jönni!
-Nem az ő világa-mondtam ki az igazságot, mire a fiú megértően bólintott.
-Oké, akkor fél óra és itt találkozunk!-mondta Suga, és felfelé indult, majd én is így tettem.

~~~

-Iseul! Hol vagy már?-hallottam lentről egy ordítást, mire azonnal kiléptem szobám ajtaján.
-Itt vagyok már!-mondtam, mikor leértem és megpillantottam Sugát.
-Végre. Na gyere, vár a kocsi!-mondta, majd gyorsan felhúztam cipőm és már kint is voltam a friss levegőn. Egy taxi szállított el minket a kívánt helyre, ami nem lehetett messze, hisz hamar oda is értünk.
-Ezt vedd fel!-mondta Suga, majd egy fekete maszkot nyomott a kezembe, amit gyorsan fel is húztam. Szerencsénkre szinte semelyik rajongójuk nem vett észre minket, így gyorsan be tudtunk lopózni az épületbe. Beléptem két óriási üvegajtón, majd egy teljes menyországba találtam magam. Az egész telis-tele volt játékgépekkel, melyek mindegyikét azonnal ki akartam próbálni.
-Ugye milyen király!
-Az!-válaszoltam a fiúnak, miközben úgy éreztem magam mint egy gyerek, de egyáltalán nem zavart. Sőt, egy kis időre végre az akartam lenni.
-Most végig nézelődni fogunk, vagy el is indulunk játszani?-kérdezte Suga, mire nevetve pillantottam rá, és meg sem várva őt szaladtam az első játékgéphez.

𝘈 𝘎𝘪𝘳𝘭 𝘞𝘩𝘪𝘵 𝘓𝘶𝘷...| 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖿𝖿. SZÜNETELTETTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang