1.KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SEN

6 2 2
                                    

İlk deneyimim arkadaşlar hatalarım olduysa affola

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk deneyimim arkadaşlar hatalarım olduysa affola.. :))
#######

  Kalp sevmek için insanoğlu da sevilmek için vardır değil mi?
Gerçek sevgi nedir peki?
Onun yanında heyecanlanmak mı? Ellerinin titreyip,dilinin lâl olması mı ve daha nice durumlar.....

  Sabah alarmın sesiyle sakince gözlerimi araladım.Elimi komidinin üzerinde çalmakta olan saate götürdüm ve kapattım.Esneyip yataktan kalktım.Ayaklarım soğuk parke ile buluştuğunda titredi içim sanki.
Bunu umursamayıp kalkıp banyoya adımladım.
Banyoya girip aynada yüzüme baktığımda uykudan dolayı şişmiş olması şaşırtmamıştı.Yüzümü soğuk suyla yıkayıp kuruladım. Saçlarımı tepede gelişi güzel topladım.Banyodan çıkıp mutfağa ilerledim. Sanırım
Bahar daha uyanmamıştı.
Sakince kahvaltı hazırlamaya başladım.Okul saatine epey vardı  kısacası bugünki dersim on civarındaydı.
Kahvaltı hazırlarken banyo kapısının sesini duydum. Uyanmıştı canım arkadaşım.
 
   Dostluk ne güzeldir değil mi? Zor anlarda birbirine destek olmak,
Sevincine ortak olup onunla gülmek, beraber saçma şeylere gülüp sonra aniden ciddileşip bu halini garipsemeden kahkaha atmak....
Bahar...
O yaralı bir kızdı.Yara dediğim öyle sevgilisi terk etmiş depresyon durumları değil lakin onun yarası ailesinden yanaydı. Onların istediği bölümü okuyup tabiri caizse eşşek gibi çalışıp düşük not almadan dereceyle geçmeye çalışıyordu zira sevmediğiniz bir işi yaparken heves olmaz insanoğlunda.
O saf değildi bilakis aptalda değildi. Sadece ailesi ne istiyorsa yapıp onları gururlandırmaya çalışan biriydi.Ailesi için bunun ne kadar yeterli olduğu ise tartışılırdı.
 
   Kapı açılıp neşeli bir ses kulağıma değdiğinde tebessüm ettim.
"Günaydınlar efendim."
  İşte o böyleydi ne olursa olsun pozitif biri.Bazen özenmiyor değilim hani?
Sakince gözlerine baktım. İlkbaharda açan o taze yaprakları andıran gözlerine.
" Günaydınlar."
Gülümsedi. İçten bir şekilde.
" Immm...Besteciğim?"dedi kedi gibi sokulurken.Güldüm.
"Buyrun benim. Ne istemiştiniz?"
Anında güldü. Biliyordum huyunu.
"Bulaşıkları sen yıkasan?"
Yavru kedi gibi gözlerime bakmaya başladığında başımı iki yana sallayıp güldüm.
"Hiç değişmeyeceksin değil mi?"
"Vallahi öyle.İndirmesi senden kaldırması senden olmuyor ama ne bileyim sevmiyorum şu işi."
Güldüm.Ne çok güldüm öyle ben bu sabah.
"Tamam gelince hallederiz saat geldi derse yetişmeliyim."
Hazırladığım kahvaltıdan üç beş birşey ağzıma atıp odaya geçtim.
Kırmızı örgü bir kazak ve kot pantolon giyidim. Saçımı doğal bırakıp makyaj yapmadan çantamı alıp evden ayrıldım.
  Otobüs durağına ilerledim. Çantamdan kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. En sevdiğim şarkıydı çalan yabancı şarkı seviyordum. Türkçe şarkılara nazaran daha çok hoşuma gidiyordu. Birkaç dakika sonra otobüs geldi. Büyüklerin geçmesine müsaade edip sakince bindim. Kartımı okutup ilerlemeye başladım. Boş bir cam kenarı bulduğumda gülümsedim. En az bir yarım saat kadar otobüsle yolculuk yapmak zorundaydım. Cam kenarı hoş oluyordu müzik eşliğinde akıp giden hayatı insanların bir yerlere yetişmek için aceleci tavırları...
Hepsini izliyordum. 
Yerime yerleşip çantamı kucağıma aldım. Başımı cama yaslayıp akıp giden hayatı izlemeye başladım.
Gözlerimi kapadım. Biraz uyumaktan zarar gelmezdi.
  Ne kadar zaman geçti farkında değildim fakat yanım dolduğuna göre fazla kalmamış olmalıydı. Gözlerimi aralayıp dışarıya baktım. Evet!Tahmin ettiğim gibi iki üç durak kalmıştı. Başımı önüme çevireceğim sırada tanıdık gözlerle yutkundum.
Öylece durup ona baktığımı fark ettiğinde çapraz bir gülüş attı. Lakin içimi eriten türdendi bu gülüş.
Kendimi çıkmaza sokmadan inmeliydim.
HEMDE HEMEN ......
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

Selâm.....
Ben yazarınız canlar bölüm kısa farkındayım. Gelecek bölümleri daha uzun yazmaya çalışacağım.
Bölüm arası yorumlar 
Oylar...
Ay ne güzel şeyler onlar değil mi????
Bence güzeller yani :)
Neyse Beste kızımız kimi gördü sizce?
Ay bu kitaba çok umutla başladım. Umarım beğenirsiniz.
Mwahhhhh hepinizi öpüyorum.......🥀🥀🥀

Karanlığın İçindeki SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin