#14 Bez jaj.

52.6K 1.5K 1.2K
                                    

King P.O.V

Nie było mnie 2 tygodnie w szkole, normalnie to bym nie narzekał, ale przepadły mi treningi z Ley. Zajebiście bardzo zależy mi na tych zawodach, chcę je wygrać i pokazać wszystkim, że jestem najlepszy i mam jaja.

Okazało się, że mój stan był bardzo zły po tej bójce i lekarz zakazał mi ruszania się z domu.

Gram właśnie na konsoli w jedną ze swoich ulubionych gierek Call od Duty, gdy nagle zabrzęczał mój telefon.

Blondynka_z_domu_obok: Jak się dzisiaj czujemy? Nie było cię długo w szkole, przepadły nam treningi.

Czasem zastanawiam się, czy ona się martwi mną i serio chciała iść na te treningi, czy po prostu jest na tyle egoistyczna, że troszczy się o swoje punkty.

Brunet_z_domu_obok: Lekarz kazał mi zostać w domu. Ktoś coś gadał?

Blondynka_z_domu_obok: Trener mówił, że jak się nie pojawisz w poniedziałek to nie wystawi ciebie w drużynie wyjściowej i stracisz opaskę kapitana.

Blondynka_z_domu_obok: Cała szkoła o was gada.

Brunet_z_domu_obok: Kurwa, serio?

Blondynka_z_domu_obok: Kurwa, serio, że co?

Blondynka_z_domu_obok: Ludzie mówią, że nie możesz znieść ośmieszenia i nie pokazujesz się w szkole.

Brunet_z_domui_obok: A Davis?

Blondynka_z_domu_obok: Davis'a też nie było, ale tak ostatnio go poturbowałeś, że chłopaka zabrało pogotowie.

Brunet_z_domu_obok: Tego artysty akurat mi nie szkoda.

"call me D-A-D-D-Y"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz