11.Bölüm

2.5K 242 150
                                    

Zannetmeden önce, öğren! Yargılamadan önce, anla! Yaralamadan önce, hisset! Konuşmadan önce, düşün!
#Mevlana

Kaan kapı eşiğinden içeri girdiğinde, bir an duraksasada adımlarını hızlandırıp kapıyı ardından kapattı. Salonun ortasına doğru yürüdü. Cihan'ın gergin bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.

"Bu ne demek oluyor Abi?" dediğinde bakışları Asi'nin üzerindeydi. Asi'nin bakışları ise yerde... Baştan aşağı süzdü Asi'yi bakışlarıyla, gördüğü hiçbir kıza benzemiyordu. Ne yüzü, ne de giyim tarzı. Abisinin böyle bir kızla ne ilgisi olduğunu sorgulayan bakışları bu kez Cihan'a dönmüştü.

"Asi, bize biraz izin verir misin?" dedi Cihan. Asi sessizce odasına doğru yürüdü, bu gergin ortamdan o da uzaklaşmak istiyordu.

"Demek metresinin ismi Asi..." Kaan'ın sesiyle Cihan bakışlarını Asi'nin kapattığı kapıdan çekti ve kaan'a döndü yüzünü. Öfkeli bakışları Kaan'ı bulduğunda, eliyle saçlarını dağıttı.

"Karım!" dedi, odayı dolduran ses tonu Asi'yi dahi yerinden sıçratmıştı. "Karım olacak..."dedi, salkin kalmaya çalıştı. Onların ne konuştuğunu duymasada Cihan'ın, karım diye söz ettiği kişinin kendisi olduğunu biliyordu. Sahte olacağını söylediği bu evliliği, gerçek bir evlilikmiş gibi göstereceğini düşündü.

"Sözlerine dikkat et!" İşaret parmağını Kaan'a doğru salladı.

"Ne saçmalıyorsun Abi sen? Senin zaten bir eşin yok mu?" diye sordu.

"Boşanıyorum Hande'den." dedi Cihan, düz bir ses tonuyla.

"Sana inanamıyorum ben! Bunca şeyi bize ne zaman söylemeyi düşünüyordun?" dedi ve aklına gelen şeyle duraksadı, "Hande'nin de bundan haberi var de tam olsun bari."

"Bak Kaan... Sana her şeyi anlatacağım fakat aramızda kalacak." dedi ve Kaan'ı koltuğa oturttu. Her şeyi anlatmaktan başka çaresi yoktu. Kaan ya gerçekleri öğrenecekti ya da gidip her şeyi anlatacaktı.

"Asi ile evleneceğim ama bu gerçek bir evlilik olmayacak. Bunu daha sonra detaylı olarak anlatırım. Hande konusuna gelirsek, bir hafta sonra tamamen ayrılacağız." dediğinde Kaan'ın yüzüne baktı.

"Bu kız, yüzünden mi ayrılıyorsun?" Öfkeli yüzü, sakin bir hal almıştı.

"Asi ile bir ilgisi yok, çoktan bitmiş bir evlilikti bizimkisi." dediğinde, Asi'yi düşündü... Onu çok önce tanımış olmayı bir kez daha diledi.

"Peki neden evleneceksin Asi ile?" Merak dolu bakışlarını Cihan'a çevirdi. Başını ellerinin arasına alıp derin bir nefes aldı Cihan.

"Onu korumak için." dedi ve ayağa kalktı. "Daha fazla soru sorma! Ve ağzını sıkı tut, Asi'den kimseye söz etme!" Başını salladı Kaan.

"Çağır da tanışalım bari, evleneceğim dediğin kadınla." dedi Kaan gülümseyerek. Hayatı pek ciddiye alan biri değildi. Fakat bu karmaşık durum karşısında da ilk başta ne yapacağını bilememişti. En azından şuan, ona göre ortada bir sorun yoktu. Abisi boşanmak mı istiyordu, boşanırdı. Bu onun hayatıydı.

Cihan kapıyı açıp, "Gelebilirsin..." dedi Asi'ye ve Kaan'ın yanına oturdu. "Kardeşim, Kaan." dedi Kaan'ı göstererek. Kaan yerinden kalkıp elini uzattığında Asi tutmamış, o da elini geri çekmek zorunda kalmıştı.

"Memnun oldum."dedi Asi. Kaan'ın ufak çaplı şaşkınlığı sürerken Cihan onu dürttü.
Asi mutfağa doğru yürüdüğünde, Kaan arkasından baka kalmıştı. Asi dolaptan tabakları çıkardı ve yemekleri doldurmaya koyuldu.

Asi (Bir sabır hikayesi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin