Mr. Smith

92 4 0
                                    

Teď jdu na schůzku do redakce těch novin, které se jmenují týdeník Gotham.
Není to moc daleko od mého bytu. Takže jsem šla pešky, tak pět minut.

Když jsem tam došla, tak jsem stála před velkou budovu, která byla natřena na bílo a staly u ní dva žulové sloupy.
Vešla jsem dovnitř a první co jsem spatřila byla nějaká pani sedící za stolem a cosi si tam psala.
Přešla jsem k ní a ona se na mě podívala a usmála.
” Dobrý den, jal vám mohu pomoci „? zeptala se.
” Dobrý den, a dneska se mám ucházet o práci u vašeho ředitele„ odpověděla jsem.
” Aha, a vaše jméno „ optala se znovu ta pani s úsměvem.
” Slečna Nicol Brownová „ řekla jsem a trochu se porozhlédla po recepci.
” Dobře vyjeďte výtahem do nejvyššího patra. Tam když z něho vyjdete tak zahněte v pravo. Ještě je tam ředitelova sekretářka, tak se musíte ještě nahlásit „ řekla a usmála se.
” Děkuji „ poděkovala jsem a šla k výtahu.
Zmáčkla jsem tlačítko pro zavolání výtahu a chvíli čekala. Pak přišel nějaký člověk a usmál se. Já mu jeho úsměv oplatila a dál čekala na výtah.
” Vy jste tu nová „ zeptal se mě ten muž.
” Ne, já se teprve teď jdu ucházet o novinářku „ odpověděla jsem mu.
Potom přijel výtah a já s tím mužem nastoupila.
” Do jakého jedete „? zeptal se mě.
” Úplně do posledního „ odpověděla jsem.
” Dobře „ a zmáčkl poslední patro.
” Jmenuju se Robert Smith „ řekl a podla mi ruku.
” Já jsem Nicol Brownová „ řekla jsem a potřásli jsme si rukama.
” A jak dlouho tady pracujete „? zeptal se mě a já se na něj podívala.
” Moc dlouho ne, asi před rokem jsem nastoupil „ odpověděl pan Smith.

Po chvíli výtah zastavil a otevřeli se dveře.
” Tak vám přeju hodně štěstí, ať uspějete. Doufám, že se zítra zase uvidíme. Na shledanou „ řekl a vystoupil z výtahu.
” Já taky doufám. A na shledanou„ řekla jsem a taky vystoupila z výtahu. Pan Smith se vydal do leva a já zahnula do prava.
Nešla jsem dlouho a hned narazila na ředitelovu sekretářku. Ta něco psala. Asi je tady hodně práce, když tady pořád, někdo něco píše.
” Dobrý den, jsem Nicol Brownová a dnes se mám ucházet o práci u vašeho ředitele„ řekla jsem ta paní se na mě jenom znechuceně podívala.
” Běžte dál, pan ředitel vás už čeká „ řekla a sklonila se zpět ke svému papíru.
Obrátila jsem se ke dveřím a zhluboka se nadechla. Pak jsem zatáhla za kliku.

Another me 2 \\cz\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat