” Ale je divný, že o tom nic nevíš„ řekla Susan.
” No víš...já jsem nic o tom, co se tady stalo, nevěděla „. řekla jsem, aby to znělo věrohodně.
Najednou se otevřely dveře a v nich stála Meghan.
” Slečno Brownová, chce s vámi mluvit pan Duncan „. řekla a já vstala ze židle.
Vyšla jsem společně s Meghan s kanceláře a mířila k ředitelovi.
Zmocnila se mě nervozita, že jsem něco udělala špatně.Vstoupila jsem do jeho kanceláře a pan Duncan tam seděl ve svém křesle.
” Dobrý den pan řediteli „. řekla jsem a usmála se. Ale on nevypadal, že by se chtěl usmát.
” Sedněte si „. řekl.
Učinla jsem tak a podívalase na něj.
” Co je tohle „ řekl a položil můj blok s odpověďmi od Bruce přede mě.
” No...to interwiuv s panem Waynem „. odpověděla jsem, ikdyž jsem věděla, že to tak nemyslí. Měla jsem chuť hrát blbou.
” Jasně jsem vám zadal otátky a vy jste je změnila „ řekl. Teda dpíš na mě křičel.
” Pan Wayne nechtěl na ty to otázky odpovídat. Ale jsou to docela zajímavý otázky „ řekla jsem v klidu.
” Myslíte, že teď někoho zajímá, jaký je Waynův oblíbený sport „? zeptal se rozčíleně.
” Vím, že jste přijela z New Yorku a nevíte, co se tady stalo, ale čtenáře zajímá něco o Waynovi. Vždyť víte, že to byl vaší sestřenice snoubenec „. řekl už né moc naštvaně. Já jsem jen mlčela a koukala na svoje boty. Přišli mi totiž hodně zajímavý.
” Doufám, že si to už nebude opakovat „. řekl a vstal.
Přešel ke mně z boku. Vypadalo to, že byl nervózní, a proto jsem se na něj podívala. Svou ruku mi položil na tvář a já byla jako palaryzována. Nevěděla jsem co to dělá. Pan Duncan si toho všiml a dal svoji ruku k sobě.
” Můžete jít „ řekl a já, jak na povel rychle vstala ze židel a šla ke dveřím.Vyšla jsem na chodbu a rychlým krokem jsem šla do kanceláře. Byl tam jenom Robert. Posadila jsem se na židli a podívala se na Roberta. Ten mi věnoval úsměv a já mu ho oplatila.
” Nicol, co děláš dneska večer „? zeptal se mě.
” No. Víš připadáš mi trochu opuštěná. Susan mi totiž řekla, že nemáš nikoho „ řekl a poškrábal se na zátylku.
” Dneska nemám nic v plánu „ řekla jsem.
” A nechceš večer přijít ke mně. Jen čistě jako přátelé „. řekl nervózně. Tomu jsem se musela zasmát.
” Jo klidně „ řekla jsem a usmála se.
ČTEŠ
Another me 2 \\cz\\
AdventureDoktorka Chatterleyová teď pod jiným jménem Nicol Brownová se vydává jako novinářka do ulic Gothamu. Musí však dávat pozor na Wayna, ale i na Jokera. Shodou náhod odhalí tajemství, které jí pomůže odhalit to, co se dočtete v tomto příběhu... Nezapo...