With Wayne

75 5 0
                                    

Zaparkovala jsem u příjezdové cesty a sundala si helmu. Pohlédla jsem na sídlo Waynů, protože jsem si myslela, že se tu něco změnilo. Ale bylo to tu pořád stejný.
Odložila jsem helmu na motorku a vzala si kabelku s otázkami. Přešla jsem ke dveřím a chtěla zaklepat, ale přemohla mě nervozita. Bála jsem se Bruce, ale vlastně nevím proč. Asi jenom, proto že mě může poznat.

Nakonec jsem zazvonila a hned mi otevřel Alfréd. Když jsem pohlédla do jeho tváře, tak jsem v jeho očích jakousi naději a strach. Domyslela jsem si, že asi o Bruce.
” Dobrý den já jsem z novin týdeník Gotham a mám tady schůzku s panem Waynem „. řekla jsem a zazubila.
” Ano, ovšem pojďte dál. Pan Wayne už na vás čeká „ řekl Alfréd a ustoupil, abych mohla projít.
Vešla jsem dovnitř a viděla, že se nic nezměnilo od mé poslední návštěvy.
” Tudy „. oznámil mi Alfréd a ukázal rukou na schodiště.
Potom se vydal tím směrem a já ho následovala.

Mohla jsem tušit, že Bruce bude v místnosti s klavírem a popíjet tam whisky.
” Pane, slečna Brownová je tady „ řekl Alfréd před Brucem.
Bruce se zvedl z křesla a podíval se na mě.
” Nechám vás tu o samotě. Slečno bude chtít něco k pití „? zeptal se mě Alfréd.
” Ne, děkuju „. odpověděla jsem a Alfréd odešel.
” Dobrý den slečno „ řekl Bruce a já vstoupila do místnosti.
” Ahoj Bruci. Už jsi mi přestal tykat „? zeptala jsem se a usmála se.
Bruce se jenom usmál a dopil svoji whisky.
” Klidně se posaď „ řekl a sedl a já s ním do pohldného křesla.
” Takže jsi teď novinářka „? zeptal se. Trochu mě to zarazilo. Protože to vypadalo, jako kdyby naznačoval, že ví kdo jsem.
” Ano, novinářka s několika otázkami. Jenom nevím, jestli chceš na ně odpovídat. Jsou hodně o soukoromí „? řekla jsem mu a podalu mu papír s otázkami.
Bruce si je pročítal, ale jeho obličeji nebylo nic znát.
” Můžeš je změnit „? zeptal se po chvíli.
Jen jsem se usmála a přikývla.
” Změň si je jak chceš. Tady más propisku „. řekla jsem a podala mu ji.
Bruce hned začal přepisovat a já si připravovala blok pro psaní odpovědí.

Potom mi papír s přepsanými otázkami podal. Prakticky změnil všechny věty až na jednu.
” Určitě chceš nechat větu Jaký byl váš vztah s vaší snoubenkou?„ zeptala jsem se ho.
Bruce jen přikývl.
Povzdychla jsem si a začala pokládat přepsané otázky.

Another me 2 \\cz\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat