Motorbike

87 5 2
                                    

Přešli jsme k výtahu a nastoupili do něj. Meghan zmáčkla tlačítko zřejmě pro parkoviště a rozjeli jsme se.
Jenom jsme stáli vedle sebe a nic neříkali.

Po chvíli se výtah zastavil a otevřeli se dveře. Meghan rychle vystoupila, protože mě už určitě chtěla mít z krku a já ji následovala.
Parkoviště bylo poněkuď potemnělé, ikdyž nad námi svítili  stropní lampy. Bylo tam hodně aut, ale i motorek. A k jedné z nich jsme mířili.
” Takže tohlo bude vaše pracovní motorka. Helmu máte v postranním vaku „ řekla a otevřela ho.
Motorka byla celá černá, ale někde se objevily i červené proužky. Helma byla zbarvená jako ta motorka. Úplně se od všech lišila. Tedy všechny motorky se od sebe lišili a určitě to bylo záměrné, aby si je někdo nespletl.
” Jestli už nic nepotřebujete, tak to je vše. S tou motorkou můžete jet až zítra, kdy nastoupíte „ řekla a podívala se na mě.
” Dobře, nepotřebuju se na nic ptát „ řekla jsem jí.
” Tak pojďte se mnou ještě do přízemí, abyste nemusela jít po příjezdové cestě „. řekla a obrátila se k odchodu. Já jsem ji jen náseldovala k výtahu.
Vyjela jsem do patra, kde byla recepce a se sekretářkou ředitele jsem se rozloučil. To jsem pak udělala i s paní na recepci, která pořád seděla za stolem.

Vyšla jsem z budovy a šla po chodníku do mého bytu. Tak dobrý. Už mám práci. A vtipný je, že je tam i Susan. Hlavně, aby se jí nestalo nic jako té druhe Susan. Přemýšelala jsem v hlavě a přitom trochu posmutněla, při vzpomínce na ni. Nekonal se pro ni ani pohřeb, protože její rodiče to chtěli udělat sami. Ani mě nepozvali. Asi si mysleli, že za to můžu já, ikdyž je to trochu pravda. Přemýšlela jsem.

Po asi pěti minutách jsem došla do svého bytu. Zavřela jsem za sebou dveře a zula si boty. Tašku jsem položila na pohovku a vydala se hledat řidičák k motorce.
Přešla jsem do své ložnice, kde jsem měla i svůj pracovní stůl a začala hledat.
Otevřela jsem první šuplík u svého stolu a začala hledat mezi papíry. Ve svém bytě jsem měla všude uklizeno, ale jestliho nenajdu na stole, tak bude jinak všude nepořádek.
Zavřela jsem šuplík, protože tam ten řídičák nebyl.
Otevřela jsem druhý šuplík a začala hledat.
Měla jsem štěstí, protože jsem ho našla úplně na dně toho šuplíku. Vyndala jsem ho a položila jsem ho na stůl, abych to měla pořád na očích.

Another me 2 \\cz\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat