New job

79 5 2
                                    

Otevřela jsem dveře do veliké kanceláře. Vstoupila jsem do ní a uviděla muže, který seděl za stolem a zvědavě mě pozoroval.
” Dobrý den, já jsem Nicol Brownová a dnes se mám ucházet u vás o práci „ řekla jsem a přistoupila jsem k němu.
” Dobrý den, vítám vás tady a posaďte se „. řekl pak vstal a potřásli jsme si rukama a sedli jsme si.
” Takže, máte nějaké zkušenosti s novinářstvím „? zeptal se mě.
” Ano, chodila jsem na brigády než jsem dostudovala „ lhala jsem.
” A co jste studovala „? optal se mě.
” Studovala jsem literaturu „ odpověděla jsem.
” Aha „ řekl suše. Trochu jsem znervózněla, protože dlouho nic neříkal.
” Umíte řídit motorku „? zeptal se mě.
” Ano, umím „ odpověděla jsem. Pravda, že na ni mám řidičák, ale někde v mém bytě.
” Rád bych vás přijal, ale ještě o vás nic nevím „. řekl a podíval se na svůj papír před ním.
” No tak do tří let jsem s rodiči žila tady a pak jsme se přestěhovali do New Yorku. Tam jsem tedy studovala literaturu. Moji rodiče před rokem zemřeli a teď tady jsem kvůli doktorce Chatterleyové, protože jsem její sestřenice a- „
” Vy jste sestřenice Katie Chatterleyové „? optal se mě se zvědavostí a nadějí v hlase.
” Ano, jsem „ odpověděla jsem.
” Tak to je výborný. Teď jak zemřela se o tom hodně píše i O Brucu Waynovi. Takže vás berem. Budete se v téhle době soustředit na pana Wayna a jeho snoubenku. Můžete nastoupit zítra. Ještě vám moje sekretářka ukáže vaši kancelář a motorku „. řekl s širokým úsměv na obličeji a vstal a já s ním. Potom ke mně natáhl ruku.
” Dobře, děkuju moc „. řekla jsem a potřásla si s ním ruku.
” Meghan, můžeš prosím tě ukázat naší nové kolegyni kancelář a pracovní motorku „? řekl můj nový ředitel do mikrofónu té jeho sekretářce.
Potom přišla a kývla, že ji mám následovat. Rozloučila jsem se s ředitelem a následovala ji.

Vyšli jsme z jeho kanceláře a pokračovali chodbou pořád rovně. Pak jsme vešli do malé kanceláře, kde byli jenom tři stoly. U jednoho seděl Robert, který se při mém příchodu usmál. Já jeho úsměv oplatila a všimla si, že u dalšího stolu sedí nějaká žena.
” Takže tady vám představuji novou kolegyni „ řekla a ukázala na mě.
Ta žena vstala a přešla ke mně.
” Ahoj já jsem Susan Jacksonová„ řekla a natáhla ke mně ruku.
” Já jsem Nicol Brownová „ představila jsem jí a potřásli jsme si rukou.
” Já už se vám nemusím představovat „ řekl Robert a přešel ke mně.
” Ne, nemusíte, ale prosím oba mi tykejte „. řekla jsem a usmála se.
” Tak dobrý. Pojďte ještě vám ukážu tu motorku „ řekla Meghan otráveně a obrátila se k odchodu a já ji následovala a ještě jsem slyšela jak říká Susan Robertovi ”Odkud ji znáš „?

Another me 2 \\cz\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat