Batgirl

87 5 2
                                    

Když jsem se probudila, bylo ráno. A byla jsem ve stejném oblečení jako včera. Sedla jsem si na postel a podívala se na budík. Vytřeštila jsem na hodiny oči, protože za dvacet minut jsem měla být v práci.

Vstala jsem a šla do koupelny. Tam jsem se umyla a vyčistila zuby. Na sebe jsem si vzala modré džíny a bílé tričko. Snídani jsem přeskočila a vzala tašku a helmu. Ještě jsem si zkontrolovala, jestli mám blok s odpovědmi od Bruce. Pak jsem  zamkla byt a šla do garáží.

Nasadila jsem si helmu a nasedla na motorku. Potom jsem si na něco vzpomněla. Zapomněla jsem se přemaskovat. Sakra. No to je teď jedno udělám to zítra. Přemýšlela jsem a nasedla na motorku. Nastartovala jsem ji a vyjela z garáží. Málem jsem se srazila s jedním autem když jsem vyjížděla z garáží kvůli spěchu. Zapomněla jsem, že mu mám dát přednost.

Jela jsem jen tři minuty, protože jsem celou dobu jela rychle. Nakonec jsem byla před kanceláří přesně v osm.
” Dobré ráno „ vešla jsem do kanceláře a pozdravila Susan a Roberta. Oni mě taky pozdravili a já si sedla za stůl. Z tašky jsem vyndala papír s otázkami a blok s odpovědmi.
” Jdu to jen odevzdat „ řekla jsem a vyšla z kanceláře.
Došla jsem k ředitelovým dveřím, kde seděla Meghan.
” Dobré ráno. Jdu za panem Duncanem „ řekla jsem jí.
” Pan Duncan tu ještě není. Nechte mi to tady „. řekla a podívala se na mě.
Položila jsem to na stůl a pokusila jsem se na ni usmát. Ale ona neprojevila ani nejmenší zájem.
Šla jsem tedy zpátky do kanceláře. Docela by mě zajímalo, když někomu řeknu, že jsem svá sestřenice, tak proč každý na mě zírá, jak na přízrak. Zeptám se Susan. Přemýšlela jsem.

Vesla jsem do kanceláře a sedla si za svůj stůl.
” Susan „ řekla jsem její jméno a ona se na mě otočila.
” Proč, když řeknu, že jsem sestřenice doktorky Chatterleyový, každý se diví „? zeptala jsem se.
” No „ začala Susan a přisunula se ke mně.
” Říká se, že tvoje sestřenice nezemřela na rakovinu „ řekla a sklopila zrak na můj stůj. A udělala dobře, protože se mi chtělo smát.
” Prý ji zabil Joker „ dokončila větu a podívala se na mě. Já se musela přestat smát.
” A jak „? zeptala jsem se.
” To nikdo neví. Ale zachránila Gotham, takže jsem jí všichni vděční „ přidal se Robert a já se na něho podívala.
” No a když zemřela, tak zmizela Batgirl. Takže si myslíme, že ona byla Batgirl. Ale kdo je Batman to nevíme „. řekla Susan a já se podívala zpátky na ni.

Another me 2 \\cz\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat