Cítila jsem jenom, jak jsem přivázáná ke židli s rukama za zádi. Měla jsem svěšenou hlavu a zavřené oči. Nic jsem neslyšela do chvíle než někdo zuřivě otevřel dveře a zase zuřivě zavřel. Otevřela jsem oči a hned mi do nich vniklo ostré světlo. Zvedla jsem hlavu s přivřenými oči k místu, kde jsem slyšela otevření dveří. Můj pohled padl na něho. Měl jako vždy úsměv na tváři, ale dnes tam hrál i úsměv blázna. Byl to on...Joker. Zrychlil se mi dech, jakmile jsem ho uviděla. "Co po mě chceš,,? zeptala jsem se a snažila se znít sebevědomě "Ty jseš Brownová,,? řekl "Sestřenice tý Chatterleyový,, usmál se ještě víc. "Víš chci ti vysvětlit, proč tvoje nebohá sestřenka zemřela,, řekl a se skřípáním židle si ji přisunul naproti mě, na kterou si sedl. "Nebylo to, protože mě nedokázala zabít. Ne to ne,, řekl a ztichl. Dlouho mlčel, jakoby zkoušel jestli poslouchám. "Všichni si myslí, že zemřela na rakovinu, nebo co. Ne byl jsem to já,, pokračoval a čekal jestli se naštvu. Ale nic takového nepřicházelo. Jenom jsem nad ním ohrnula nos. "Víš její rodiče...,, "Nic ti neudělali,, přerušila jsem ho. "Tak to se mýlíš Brownová. Její rodiče pracovali pro jeden gang, ve kterém jsem byl taky,, řekl a já pomalu vydechla.
To není pravda. Moji rodiče nikdy pro gang nepracovali. "Potom se zjistilo, že tvoje sestřenka byla v očekávaní a oni dva spolu utekli a vzali se,, řekl a usmál se. Nemohla jsem tomu věřit. Tohle si musel vymyslet. "Dostal jsem úkol je zlikvidovat, protože zrada se trestá. To se mi taky povedlo, ale pak jsem zjistil, že dítě už bylo na světě,,. řekl a znovu utichl. Byla jsem hodně naštvaná, ale pokusila jsem, aby to nebylo znát.
"Takže jsem si slíbil, že to dítě bude zlikvidováno taky. A to se mi povedl,,! rozhodil ruce do stran a začal se hlasitě smát. "Poslední dobou jsem slyšel štěbetat si vrabce, že Chatterleyová má sestřenku, tak jsem si řek...že se jí taky zbavím,, řekl a podíval se na mě vražedným pohledem. V tu chvíli mi všechno začalo dávat smysl. Myslela jsem si, že moji rodiče měli dluhy a...
Joker vytáhl nůž a pomalu přešel za mě. Dal mi nůž ke krku a něco mi říkal do ucha, ale já mu nevěnovala pozornost. I dechu, který smrděl až se dalo omdlít. Soustředila jsem se na svůj krk, kdy ucítím pronikavou bolest. To se, ale nestalo. A místo toho někdo rozrazil dveře až vylítli z pantu. Pohlédla jsem tam, jako bych věřila, že tam bude stát záchrana. A měla jsem pravdu. Stál tam on. Temný rytíř. "To jsi sem musel přijít zrovna teď,,? řekl Joker naštvaně a ještě víc mi přitiskl nůž ke krku. "Nech ji,, řekl Batman varovně. "A co když ne,, odpověděl Joker laškovně. V tom se na temného rytíře vrhli Jokerovi kumpáni. Joker mě obešel, aby se mi mohl dívat do očí, ve kterých měl vraždící vášeň a řekl "Najdu si tě a příště buď připravená,, zasmál se a pohodově odešel. Snažila jsem si rozvázat ruce, ale moc mi to nešlo.
Když všichni Jokerovi kumpáni leželi na zemi, přišel mi Batman na pomoc a rozvázal mi ruce. Stoupla jsem si naproti němu a řekla jsem "Děkuju,,. Nechtěla jsem mu koukat do očí a tak jsem si prohlížela svá zápěstí, kde byli otisky po provazu.
ČTEŠ
Another me 2 \\cz\\
AdventureDoktorka Chatterleyová teď pod jiným jménem Nicol Brownová se vydává jako novinářka do ulic Gothamu. Musí však dávat pozor na Wayna, ale i na Jokera. Shodou náhod odhalí tajemství, které jí pomůže odhalit to, co se dočtete v tomto příběhu... Nezapo...