9.Bölüm

47 59 3
                                    

Herkes yemeğini bitirmiş hatta çaydanlıkta nerdeyse çay bile kalmamıştı ama masaya oturduklarından beri çıt çıkmamıştı. Yavuz karşısında duran tahtaya aldığı notları, Cansu az önceki yaşadığı şoktan dolayı Sedat'a olan kızgınlığını, Sedat ise bir tarafta abisi yerine koyduğu Yavuz'u bir tarafta ise canından bile çok sevdiği ama aşkını bir türlü ilan edemediği Cansu'ya az önce yaşattıklarından dolayı kendini nasıl affettireceğini düşünüyordu.

Bahçede adeta ölüm sessizliği hüküm sürerken bu sefer sessizliği bölen Sedat oldu ve Yavuz'a dönüp "abi içeride elektrikle uğraşırken klasik bir tane mustang gördüm senin araba sevdiğini bilmiyordum." Diye sordu. Cansu ve Sedat bir cevap bekliyorlardı ama Yavuz gözlerini karşısındaki tahtaya dikmiş bekliyordu. Yemeğini bitirdikten sonra yaktığı sigaradan ilk yaktığı an haricinde hiç içmemiş sigara elinde filtresine kadar yanmış sönmüştü. Yavuz'dan hiçbir tepki alamayınca Cansu gözleri ile Sedat'a ne oluyor gibisinden işaret yaptı. Sedat sorduğu sorunun nereye vardığını düşünerek Cansu'ya sadece dudaklarını büzerek cevap vermekle yetindi.

Sedat'ın sorduğu üzerinden neredeyse yarım saat geçmiş olmasına rağmen hala Yavuz'dan bir tepki yoktu. Cansu bu sessizlikten korkmuş bir şekilde endişe ile bakarken Sedat'a dönüp dürtmesi konusunda uyarılarda bulunuyordu. Sedat içeride yaptığı şakadan ve sorduğu soru ile kötü hatıralara alıntı yaptığından korktuğu için başını hayır anlamında sallayıp başını öne eğdi. Cansu daha fazla dayanamayıp masanın başında oturan Yavuz'a doğru yaklaşarak elini omzuna koyup "abi iyi misin" diye epeyce yüksek bir tondan sordu. Cansu'nun bu sorusu Yavuz'un kendine gelmesine sebep olmuş olacak ki yönmüş sigaranın olduğu elini ağzına götürdü. Sigaranın bitmiş olduğunu fark edince kül tablasına bırakıp önündeki paketten yeni bir sigara yakıp soğumuş çayını bir dikişte içip boş bardağı Cansu'nun önüne uzattı.

Tazelenen sıcak çayından bir yudum aldıktan sonra Cansu'ya dönüp "ne dedin kardeşim?" diye sordu. Cansu "yok abi bir şey sormadım daldın da ondan omzuna dokundum" diye yalan söylemek zorunda kaldı bir yandan da yalanını çıkartmaması için Sedat'ı gözleriyle tehdit etti. "Dosyayı dikkatle okuyunca kafama takıldı siz de fark etmiş olabilirsiniz bu adamlar yanacak kadar orada sızıp kaldılarsa ya uyuşturucu kullanıyorlar yada aşırı derece sarhoşlardı. Şu ralli pilotu Deniz bunların sarhoş olduklarını onları babasına sürpriz yapacakları için yarıştan önce kendisinin getirdiğini söylüyor." Sedat araya girip "abi zaten yarış başlamadan birkaç saat önce İtalya'dan dönmüşler hava alanında Deniz almış onları Ahmet'in babasının doğum günüymüş o yüzden haberi yokmuş." Yavuz olayda karışıklığa mı yoksa Sedat'ın araya girmesine mi anlayamadıkları bir şeyden sinirle " Tamam orasını anladım da bu adamlar ayakta duramayacak kadar uçakta mı içmişler. Hadi inince içseler birkaç saatte bu kadar kafayı nasıl bulmuşlar?"

Cansu boşalan bardaklara semaverden çay koyarken "Abi hem Ahmet'in hem de Selim'in daha önce uyuşturucu kullanmaktan kaydı var. Belki madde kullanmış olabilirler." Diye açıklık getirince Yavuz bu seferde dosyadaki adli tıp raporunu açıp masaya koydu. "Kardeşim kusura bakma ama bu siktiğimin adli tıpbı ilk defamı yanmış ceset inceliyor hatırlayın demir eritme kazanına atılan erimiş cesedin incelemesinde bile kazana düşmeden önce uyuşturucu madde aldığını bulmuşlardı." Sedat masanın üzerindeki pakete uzanıp boş olduğunu görüne "abi ben bir arabaya gideyim bu bitmiş" diyerek elindeki paketi buruşturunca Cansu sandalyede asılı çantasından çıkardığı sigara paketini Sedat'a doğru fırlattı.

Sedat sigarayı yakarken bir yandan da "Abi malum bu vakayı ilk alan savcı dosyayı kapattı. Daha sonra bu savcının baktığı birkaç dosyada usulsüzlük bulunup açığa alınınca yerine atanan savcı tüm dosyaları tekrar açmaya başladı. Cansu kusura bakma ama abi bu karı tam bir psikopat göreve geldiği ilk gün emniyete yazı yazıp tüm şubelerin müdürleri toplantı yaptı. Sonrasında da Narkotik,Kaçakcılık,Tem,Güvenlik ve Asayiş şubelerin her biri için ayrı ayrı telsiz talep etti. Nöbetçi olduğu günlerde sabaha kadar emniyette dolanıyor. Emniyete gelmezse de şoförü ile birlikte dolanıyormuş birkaç vakadan bizden önce olay yerine gidip tanıkların iadesi almışlığı hatta çevredeki kameraların kayıtlarının alınması için hemen emir yazıp elimize tutuşturduğu bile oldu. Eski savcının usulsüzlük bulunan dosyaları haricindeki tüm dosyaları incelemiş bu dosyadan ne gördüyse bir tek bunu geri açtırdı."

FF NOKTASI #wattys2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin