15...

285 30 1
                                    

— Hadi yürüyüşe çıkalım diye bir fikir sundu Jennie Yoongi'ye.
— Önden bayanlar... diye elini uzattı Yoongi.

     Kız ve oğlan piknik alanından çıkıp yürüyüş yapmaya gittiler. Jimin hala kıza bakıyordu. Alttan süzmeye başlamıştı. Yüzünü iyice incelediğinde dudaklarına odaklandı ve dudaklarını hafiften yaladı. Gerçekten seviyor. muydu? Yoksa diğerleri gibi kullanıyor muydu?

— Ya napıyorsun?!
— Özür dilerim.
— İstemez özrünü! Tüm kolayı üstüme döktün diye isyan etti Jisoo.

Jisoo oturduğu yerden kalkıp gitti. Üstüne kolayı döken Jin ise arkasından gidiyordu. Ortam amma bir boşalmıştı.

— Yah. Kolasız kaldık be.
— Tamam hyung sinirlenme biz gider alırız.
— Biz?
— Rose ile.
— Oh beni yanlız bırakacaksınız öyle mi diye isyan etti Lisa.

    Jimin kızın elinden tutup kaldırdı ve az ileride olan bakkala gitmek üzere yola koyuldular. Hala elini çekmemişti oğlan ve kızın yüzü kıpkırmızı olmuştu. Az daha yürüdükten sonra bakkalın çatısı gözükmeye başlamıştı. İkisi de sadece susuyordu. Sonunda bakkala geldiklerinde Jimin, kolayı aldı ancak yan taraftaki dondurmacıyı görmesiyle birlikte kızı da oraya çekiştirmeye başladı.

— Neli istersin?
—Ne?
— Dondurmanı diyorum. Neli istersin?
— Vişneli olabilir.
— Tamam.

   Jimin kendisine de çikolatalı dondurma kıza ise vişneli dondurmasını alıp ona doğru uzattı ve yeşilliklerin arasında yürümeye başladılar.

— Gel şu bankta oturalım acelemiz yok basıl olsa.
—A-ama...
— Gel hadi bazen cidden fazla konuşuyorsun.

    Birlikte bank oturdular ve dondurmalarını yemeye başladılar.

— T-teşekkür ederim.
—Aman tanrım.
— Noldu?
— Hava o kadar sıcak ki yüzün kıprırmızı olmuş.

     Oğlum bu söylediği üzerine kız kafasını yereymiş ve ellerini yavaşça yanaklarına götürmüştü. Gerçekten de o kadar kızarıyor muydu?

— Bir dakika bana baksana bi.
— N-noldu?
—Dondurma bulaşmış.

      Jimin yavaşça kafasını yana çevirdi ve kızın yüzüne daha çok yaklaştı. Aralarındaki mesafe oldukça kısalmıştı.

— Temizleyebilir miyim?...

NOTİCE ME ~ JİROSE ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin