Hızla dondurmaya sarılan peçeteyi aldı ve ağızına bulaşmış olan dondurmayı temizledi. Neye uğradığını şaşırmış bir yüz ifadesi vardı. Sanki biraz erken olmuştu.
— Ah. Ş-şey üzgünüm. Hadi kalkalım kola ısınmasın.Kız kafasını aşağı yukarı doğru sağlamakla yetinmişti. Hala şoktan çıkamamıştı. Tekrar piknik alanına doğru yürüdüler ikisi de konuşmuyordu. Sonunda diğerlerinin yanlarına geldiklerinde Jisoo ve Jin olduğunu gördü. Fakat Jisoo'nun üstünde farklı bir kıyafet vardı. Belki de eve gidip üstünü değiştirmiştir. Sonuçta ev piknik alanına çok yakın.
— Ooo. Jimin Bey nerelerden geliyorsunuz?
— Ah saçmalama Jin. Malum sen kolayı döktüğün için yenisini aldık.
— Hmm.
Jimin kolayı masaya bıraktıktan sonra kendisi de Jungkook'un yanına oturmuştu. Kız ise Jisoo ve Lisa'nın yanına oturmuştu. Fakat Lisa kıza ölümcül bakışlar atıyordu. Sonunda kız dayanamayıp sordu.
— Hadi ama Lisa neyin var?
— Ne?! Neyim mi var? Hiç. Sadece beni 4 erkek ile yanlız bıraktın. Başka bir şey yok yani.
— Bak Lisa cidden özür dilerim.
— Hmm. Ben bunu düşüneyim bir.
Kız Lisa'yı düşünmeye bıraktı ve bir süre sessiz kaldı bir kaç dakika sonra da Suga ve Jennie gelmişti. Daha sonra hep beraber önceden hazırlanmış olan- Ne ara hazırladıklarını sormayın- kek ve böğrekleri çıkardılar. Jin ise bardaklara kolaları doldurmakla meşguldü.
DÖRT SAAT SONRA
Yemekler çoktan bitmişti. Bol bol konuşup gülüşmüşlerdi. Fakat 4 saat boyunca sanki Jimin'in aklında bir plan varmışçasına Kıza bakıyordu. Sonunda hava karardı. Ve herkes evlere dağılmak üzere ayrıldılar.
— Hadi ama. Çok güzeldi. Gül azıcık. dedi Lisa.
— Kendi adına konuş. Kafasına futbol topu gelen benim. dedi Jisoo.
Bir kaç dakika sonra eve varmışlardı. Bir o kadar bulaşık ve bir o kadar yorgunluk vardı. Kızların hepsi hiç bir şey düşünmeksizin kendilerini yatağın kollarına attılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTİCE ME ~ JİROSE ~
Romantik- En sevdiği renk mordur. Pek kızmaz ama içten kırılır. Herşeyini içine atar. Birine bağlandı mı kopamaz. Çok utangaçtır. O yüzden bazı şeyleri söyleyemez Kaç yıl oldu ama sen onu fark etmedin. Lütfen Jimin. Artık onu fark et. ...