Dylan yatağında rahat ve huzurlu bir uykuya dalmıştı. Arada bir gördüğü kabusları veya garip rüyaları bu sefer görmemişti. Yüzünde hafif bir tebessüm vardı.
Güneşin doğuşuna bir saat kala göğüsünde hissettiği yanmayla uykusundan uyandı. Bu seferki yanma hissi öncekilerfen kat be kat daha fazlaydı. Sağ eli direk göğüsüne giderken yüzü acıyla buruşmuştu.
Yanma hissi yavaşça azaldıktan ve etkisini yitirdikten sonra hemen üzerindeki tişörtü çıkarttı. Göğüsünde, kalbinin olduğu yerin tam üzerinde bir şey vardı. Biraz daha bakmaya çalıştı ancak karanlık yüzünden göremiyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra tişörtünü tekrar üzerine geçirmiş ve koridora çıkarak banyoya yürümştü. Banyoya girdikten sonra ışık elementini kullanarak etrafı aydınlattıktan sonra yüzünü yıkamış ve uykunun etkilerini gidermeye çalışmıştı.
Yüzünü kuruladıktan sonra tişörtünü tekrar çıkarttı ve bu sefer aynada incelemeye başladı. Göğüsündeki şey bir dövmeydi. On iki köşesi olan bir yıldıza benziyordu. Göğüsünün sol kısmının neredeyse tamamını kaplamaktaydı.
Yıldızın on iki kolunun hepsinde de anlamlandıramadığı şekiller vardı. Hepsi bir hayvanı andırıyor gibiydi. Yıldızın ortasında ise 'AX' harfleri bulunuyordu. Bu garip dövmeyr bit anlam verememişti. Elini dövmenin üzerine götürüp dokunduğu anda hiç beklemediği bir parlaklık yayılmaya başladı.
Birkaç saniye içerisinde ışık yüzünden gözlerini açamayacak hale gelmişti. Parlak ışık birkaç saniye boyunca tüm odaya hakim olduktan sonra yavaşça söndü. Gözünü açtığında dövmenin renginin değiştiğini fark etti.
Kırmızı, mavi, kahverengi ve beyaz renkleri baskındı. Her saniye değişiyor ve yerine başka bir renk geliyordu. Bu dövmenin ne olduğu ya da neye benzediği hakkında en ufak bir fikri yoktu.
'Elenora, bu dövme hakkında bir bilgin var mı?'
En sonunda dayanamamış ve Elenora'ya seslenmişti. Elenora'nın pek çok şey hakkında bilgisi vardı. Belki bu dövme hakkında ona yardımcı olabilirdi.
'Üzgünüm. Bende bunu ilk defa görüyorum.'
Elenora'nın yükselen sesi ile büyük bir hayal kırıklığına uğradı. Merakıds giderek artmıştı. Neden böyle bir dövme onun göğüsünde ortaya çıkmıştı? Aklında sorular ortaya çıkmıştı ve bunların cevabını bilmemek onu öfkelendirmeye yetmişti.
"Lanet olsun! Neden böyle şeyler benim başıma geliyor!? Neden sürekli böyle şeylerle uğraşmak zorundayım ki!?"
Yunruklarını sıkmaktan dolayı oarmakları ağrıyınca ellerini gevşetti.
Derin nefesler alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı. Son iki günde o kadar çok olay olmuştu ki kendisi bile neler olduğunu tam anlamıyla idrak edememişti. Kafası çok karışıktı.Sonunda sakinleşe bildiğinde tişörtünü tekrar üzerine geçirdi. Hızla banyodan çıkarken kendi odasının yanındaki odayı tıklattı. Kapının açılmasını beklerken sağ eliyle göğüsünün üzerine dokunuyordu. Ancak bu sefer önceki gibi bir ışık çıkmamıştı. Sadece hafif bir yanma hissediyordu.
Kapı henüz açılmamıştı. Elini tekrar kaldırıp tıklattı. Bu seferki biraz sesli olmuştu. Birkaç saniye sonra kapı açıldı. Kapının arkasından uykulu ve yarı kapalı gözlerini oluşturan sarı saçlı kız Dylan'a doğru baktı.
"Dylan? Bu saatte ne yapıyorsun? Bir şey mi oldu?"
Evelyn'in sözleri üzerinde Dylan onaylar bir şekilde başını salladı. "Ondan önce odana girelim. Koridorda olmaz. Kimsenin görmesini istemiyorum." diye uyardı. Evelyn hafifçe onaylayarak kenara çekildi ve Dylan'ın geçmesine izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet'in Düşüşü(Düzenlenecek)
FantasíaŞeytan Cennet'ten kovulduktan sonra Cehennem'de oldukça güçlü bir ordu kurdu. En büyük ordunun bile yanında küçük kalacağı bu devasa orduda efsanelere konu olmuş milyonlarca yaratık bulunuyordu. Yaratıkların yanı sıra öldükten sonra Cehennem'e gönde...