~ USA szemszöge ~
Szeptember 1.
És ezen szép reggelen végre kiszabadultam a szobámnak nevezett három napos börtönömből.
Bár azért azt sajnálom, hogy nem tudtam elmenni a nyár-záró buliba Texasékhoz (Í: Tudom, hogy ő egy állam, de most nem baj). Azt mondták, hogy rendesen kirúgtak a hámból. Volt pia, meg mindenféle, Neth (Netherland) hozott egy kevéske "szállítmányt" is. (Í: ha értitek mire gondolok ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ) )
Így jobban belegondolva lehet, hogy jobban jártam. Legalább nem leszek másnapos a suli első napján.Félreértés ne essék, nem vagyok stréber, de hoznom kell egy bizonyos szintet, hogy apám ne tegye ki a szűrömet otthonról... mondjuk az igazgatói miatt lemondhatok az új telóról.
Suliba beérve konstatáltam, hogy a szekrényem még mindig ugyanott és ugyanolyan szétesni készülő állapotban van, mint ahogy hagytam. Szenvedtem vele egy sort majd bementem a terembe. Sokan még nem értek be, de már így is hatalmas hangzavar volt. Minek ide 15 gyerek, mikor 8 is ugyanolyan kezelhetetlen...?
Leültem a tavalyi helyemre, elővettem a telefont és felnéztem Facebookra.
Tex: Mi a pálya? Beértél már? Nagyszünetben várlak. Mondandóm van.
Gyorsan válaszoltam neki egy okét, mert már kezdtek a többiek is beszállingózni, majd egy hangos ajtócsapással jelezte az ofőnk (Í: A személyét még nem gondoltam ki, ha valakinek van valamilyen ötlete, mondja!), hogy megérkezett és csend legyen!
- Na gyerekek! Először is névsorolvasás!
1. Ausztria - Ja!
2. Brazília - Sim!
3. Dél Korea - 나는 여기에있다!( itt vagyok )
4. Észak Korea - 그녀또한! ( ő is ) - kiabálta be Dél.
5. Greek - Ναι!
6. Hawaii - Ae!
7. Japán - はい!
8. Kína - 是!
9. Lengyel - Tak!
10. Magyar -Jelen!
11. Német - Ja!
12. Portugália - Sim!
13. Románia - Încă mai trăiesc! ( még élek )
- Már nem sokáig! - mormogta magának Magyar.
14. Russia - да!
15. USA - I'm here! ( itt vagyok )- Ezzen is túlvagyunk. Remélem jól telt a nyáriszünetetek, de sajnos le kell olvasszam az arcotokról a vigyort, ugyanis a 9. kutyakemény lesz! Év végén a következőkből kell majd vizsgát tennetek: irodalom szóbeli; nyelvtan írásbeli; matematika írásbeli és idegennyelv szó- és írásbeli.
Ezt a kijelentést hangos felháborodás követte az osztály részéről. Szerintem max. Németnek sikerül majd mind ötösre.
- Ilyenkor tudnálak sajnálni benneteket, de nem foglak. Ti is eléggé megnehezítitek az életemet...
~ Russia szemszöge ~
Kész. Meghaltam. Én ezekből tuti nem fogom letenni a vizsgát! Olvasni alig tudom a latin betűket, nemhogy írni! ... a ciril betűkön nőttem fel!
De ha ezen a sz@ron megbukok, valószínűleg nem engednek majd át 10.-be akkor viszont nem láthatom többet Merit.
Argh! Miért kell még a sulinak is megnehezíteinie a dolgom?~ Magyar szemszöge ~
Miközben az osztályt próbálta csitítani ofő, addig azt számolgattam, hogy átengednének-e az előző évi jegyeim alapján, ha a vizsga legalább 1/2 lesz... aztán abbahagytam az ezen való gondolkodást, mert úgyse jön össze.
~ USA szemszöge ~
Miután vége lett az órák felének nagyszünetben kimentem és megkerestem Texasékat.
- Hi bro!
- ¡Hola hermanoo!
- Hermano ... mit akartál mondani?
- Szóval egyrészt, hogy nélküled unalmas volt a buli, másrészt van az osztályunkban egy csaj aki elég feltűnően beléd van esve SŐT megkért engem, hogy kérdezzelek meg, hogy mi róla a véleményed.
- Ennyi? És ki a csaj?
- Írország.
- Aha. Semleges, de ha annyira akar felőlem járhatunk, neked viszont már most mondom, hogy nem nagyon jön be. Max. 1 hónapot adok neki.- Amúgy ő nem valami távoli rokonod?
- Nem. Ő apám egyik távoli rokona. Nekem már az se.~ Russia szemszöge ~
Szünetbe kimentünk a többiekkel az udvarra. Magyar és Német elkezdett veszekedni valamin, de nem nagyon érdekelt. Amét figyeltem. Valamiért mostanában egyre többet lóg Texassal.
Nem tetszik ez nekem. Nem hiába készült film 'Texasi láncfűrészes' címmel. Veszélyes csávó lehet, de csak próbáljon meg egy ujjal is hozzányúlni Améhoz. Majd én megmutatom neki milyen Szibéria.Még volt 3 óránk, de utána hazamentem. Apa sose szól bele a dolgaimba. Ezt bírom benne. Így a szikét sem teszi el szem elől, ami egyébként veszélyes, de ma pont kapóra jött. Egész nyár alatt 5-ször ejtettem sebet magamon. Erre eljött a suli és már az első napon vagdosok. Hurrá...
Levettem a kötést a kezemről és megnéztem a hegeket. Már mind beforrt. Hah. Akkor ideje egy újat csinálni...
Miután végeztem kicsit megkönnyebbültebben feküdtem be a kanapéba és bekapcsoltam a TVt. Megnéztem egy filmet, majd lefeküdtem. Hosszú nap volt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok itt a 3.rész ☺
A névsorolvasásnál ahova nem írtam semmit az mindig azt jelenti, hogy igen.
Segítsetek! Ki legyen az ofő? Csak akkor lesz folytatás ha erre kapok választ, vagy kitaláltam valami jót. 😜
Addig is pápá!
YOU ARE READING
Countryhumans
Non-FictionNem is tudom... ez az első irományom és lehet, hogy sz@r lesz, de legalább egy próbát megér. Inkább rajzolni szeretek, de azokat nem ide fogom kitenni (már ha kiteszem őket) Szóval elég shipelős típus vagyok... 😅 Aki ezt nem fogadja el az most ha...