11.

328 24 8
                                    


Október 4. péntek.

~Russia szemszöge~

Az egész hét tök nyugisan telt a keddi szituáció után. Azon kívül persze, hogy mindenkinek feltűnt, hogy Észak be se tette a lábát a suliba. Mikor rákérdeztünk Dél-Koreánál csak annyit válaszolt, hogy fogságot kapott. Hogy ezalatt mit értett azt senki sem tudta, de lehet nem is akartuk tudni. 

Mire észbe kaptunk máris péntek lett, ami azt jelentette, hogy itt a hétvége... és este itt a buli is, amire Ame meghívott. Bevallom izgultam. Sose voltam még ilyen "menőknek rendezett házibuliban". Nem igazán tudtam, hogy kell-e vinni valamit vagy, hogy ki kell-e öltözni, vagy mit is kell csinálni.

Kb. fél kilenckor végre rászántam magam, hogy elmegyek. Megkerestem valahol Texas címét (az Isten tudja, honnan van meg) és elindultam.               

Odaérve rájöttem, hogy tényleg szűznek számítok házibulik terén. Fények, pia, félhomály és minden sarkon vagy épp a szoba közepén is csókolózó párok. Én meg csak álltam, mint f@sz a lagziban.

Miközben lassan végigmentem a házon valaki kezembe nyomott egy vodkát. Meghúztam jó mélyen. "Bleeh ez de sz@r. Látszik, hogy nem az igazi erős orosz minőség." Gondoltam és az egyik random csávó kezébe nyomtam.

Bolyongásom közben egy csapatnyi ribi, akik már bűzlöttek a piától viháncolva letámadtak és próbáltak elcsábítani, persze sikertelenül.

- Bocsi lányok, nem most. - ráztam le őket egy finom lökéssel, mire sértődötten továbbálltak és a következő pillanatban már másik srác nyakában lógtak.

Egész idő alatt egyetlen személyt kerestem. USA-t.

Egyszer csak valaki háttal nekem jött. Megfordultam és kivel találtam szembe magam? Hát persze, hogy a házigazdával, Texassal.

- Hát téged ki engedett be, medve? - kérdezte méregetve.

- USA hívott meg. - feleltem fölényesen.

- Téged??? Hah! Szerinted ezt el is hiszem?

- Felőlem. Nem muszáj, de attól még nem változtatsz a tényen. - forgattam a szemeimet.

Ott akartam hagyni, mert megláttam Amét, de ő is meglátott ezért elindult felém.

- Hello. - üdvözölt egy félmosollyal.

Én csak biccentettem. Egyszerűen semmit nem tudtam kinyögni.

- Na? Milyen a buli.

- Hát... nem rossz.

- Aha. De azért lehetne jobb is, nem? - látszott rajta, hogy csak bosszantani akarja egy kicsit Texast.

- Kimegyünk az udvarra. Van kedved csatlakozni hozzánk? - kérdezte. Ez most vajon felkérésnek számít?

- Oké - feleltem.

- Szuper.

Egy bíztató mosolyt küldött felém, majd elindultunk a hátsó bejárat felé.

Odakint sem volt sokkal nyugisabb. Igaz, kissé frissebb volt a levegő, de itt is cigiző, meg ki tudja mit szívó velünk egykorúak voltak csak. Mindenki egyik kezében egy üveg pia, másikban egy csaj vagy épp egy pasi. Odamentünk a leghangosabbnak tűnő társasághoz és levágtuk magunk a földre.

Kicsit elbambulhattam, mert mire észbe kaptam Ame a vállamat csapkodva röhögött valamin, amit az egyik haverja mondott. Magamra erőltettem egy hamis mosolyt. Jó volt velük, de hiányoztak Magyarék. Nem ehhez a fajta társasághoz voltam hozzászokva.

...

Kb. fél 2 körül arra eszméltem, hogy én még mindig nem vagyok piás, de körülöttem már szinte mindenki az. Amén is látszott, hogy kezd fáradni. Aztán... aztán a vállamra hajtotta a fejét. Úgy tűnt bealudt. Nekem viszont megint felszökött a szívem a torkomba.

- Hah! Ez is kiütötte magát! XD - röhögött az egyik haverja.

- Nem kéne bevinni? Meg fog fázni. - kérdeztem.

- Mi vagy te? Az anyja? - kérdezték röhögve. Nem nehezteltem rájuk, mert látszott, hogy nincsenek a toppon ezért inkább nem válaszoltam, csak forgattam a szemem, majd felkaptam és bevittem az egyik szobába. Meglepően könnyű teste volt. Könnyű, de remekül kidolgozott...

Óvatosan letettem az egyik ágyra és megálltam mellette. Szép volt, csábító. Az ajkaimba kellett harapnom, hogy ne mozduljak rá.

- Egy kis csók nem árthat - suttogtam csak úgy magamnak.

Remegő kezekkel fordítottam magam felé arcát. Még így is - becsiccsentve és alvás közben - gyönyörű volt.

Végighúztam a hüvelykujjamat az ajkain. Aztán egy óvatos csókot nyomtam a párnácskáira. Elöntött a forróság. Soha semmi ehhez fogható puhaságot nem tapasztaltam eddig.

Felegyenesedtem és még egy kicsit néztem aztán kimentem a szobából. Nem szívesen hagytam magára, de ki kellett szellőztetnem a fejem, úgyhogy inkább hazamentem


~USA szemszöge~

Bevallom nem véletlenül hívtam meg Russiát a buliba. Kíváncsi voltam, hogy ő hogyan érez. Hátha ez segítene rajtam. Látni akartam, hogy milyen, amikor elködösíti az agyát az alkohol és nyíltan elkezd dumálni. Esetleg kicsúszott volna egy-két érdekesség - talán vallomás - is. Aztán kb. hajnali egykor rájöttem, hogy ez az ember irdatlanul jól bírja a piát és esélyem sincs rá, hogy leitassam. Heh. Kicsit lelombozott, úgyhogy áttértem a 'B' tervre. Mikor már láttam, hogy a többiek nem fognak emlékezni sokra ebből az estéből, azt tettetve, hogy kiütött a pia lassan Russia vállára dőltem.

Látszott rajta, hogy megleptem, de nyugodtan kezelte a helyzetet. Csak az volt a baj, hogy azokkal a részeg barmokkal volt körülvéve, akik ilyen állapotban le se szarják, hogy él-e vagy hal a másik. Elkezdték basztatni, amiért aggódott értem. Szerencsére nem a forrófejű fajának tűnt, így nem szívta mellre, inkább az ölébe kapott. Egy kicsit összerándultam. Hirtelen jött és ezzel majdnem el is árultam magam... szerencsére nem vette észre. Bevitt a házba, keresett egy üres szobát és letett az ágyra. Meglepett, hogy ilyen jól tájékozódott a lakásban, hiszen most először volt itt tudomásom szerint.

Mikor letett az ágyra és megállt felettem újra elfogott a préda-ragadozó érzés. Kiszolgáltatottnak éreztem magam és mintha egy vad csillogást láttam volna a szemében. Persze nem nyitottam ki a szemem, csak résnyire, hogy épp lássam őt. Aztán amikor lehajolt mellém összeszorítottam a szemem és vártam, hogy mit fog csinálni.

Hatalmas kezét az arcomra tette és lassan felemelte a fejem.

Amikor az egyik ujja az ajkaimhoz ért majdnem felnyögtem, de sikerült elfojtanom élvezetem jelét. Mondjuk azon én is meglepődtem, hogy mennyire élvezem finom érintését.

Aztán, amikor már nem csak az ujja, ha nem a szája ért hozzám egyrészt sokkot kaptam, de ugyanakkor egy eddig ismeretlen borzongató, de kellemes érzés járta át a testem. Rövid, óvatos csók volt, de elég volt ahhoz, hogy most már biztos voltam benne: szeretem.

Ilyen hatást még egyik lánynak sem sikerült kifejtenie belőlem, akikkel eddig együtt voltam. Vágyakozóan résnyire nyitottam az ajkaim, de amikor felállt és kiment szomorúan vettem tudomásul, hogy most be kell érnem ennyivel. Mikor már biztos voltam benne, hogy elment felültem és magam elé bámultam. Még csak most vettem észre, hogy milyen benyomással volt rám ez a röpke csók...

- Shit – suttogtam, majd a szoba magányában újra magam elé képzeltem Russiát...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na jó... lehet, hogy innentől kezdve ki kéne raknom a 18+-os jelzést... Ez a rész egy kicsit szaftosabb lett és ha nem bánnátok lehet a többiben is lenne egy-két ilyen jellegű jelenet. De csak, ha nem bánjátok. :/

CountryhumansWhere stories live. Discover now