ΚΑΛΈ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗ
ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΆΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΠΛΙΖ
Να ξέρεις ότι αυτή η ιστορία είναι αρκετά cringe στην αρχή,ίσως δεν σ' αρέσει καθόλου,BUT I SWEAR,κεφάλαιο με το κεφάλαιο φτιάχνει πολύ. Εύχομαι να αντέξεις και να την διαβάσεις.
Anyway,thanks for ur time!
.
.
.Should I post pictures of jk? ⬆️
...
Nataly's point of view:
Φόρεσα καλά εσώρουχα και πολύ διακριτικά ρούχα. Ίσιο μαλλί και φυσικά τις κόκκινες μου γόβες.
Ενταξει,ποτέ δεν είχα την αίσθηση της διακριτικότητας στο φουλ,αλλά προσπαθούσα.Σήμερα ξεκινούσαν επιτέλους τα γυρίσματα,μετά από 2..ίσως 2,5 μήνες..
Καλωσήρθατε στα γυρίσματα του Fifty Shades of Grey!
.
.
.Μπαίνω μέσα στ' αμάξι μου και τοποθετώ τον θερμό με τον καφέ πίσω από το χειρόφρενο,στην θέση του.
Βαζω μπρος και ξεκινώ για το πλατό.Δεν είχα γνωρίσει κανέναν απ' τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργαστώ.Μονο δύο σκηνοθέτες.
[...]
Καθώς οδηγούσα,οι σκέψεις μου διακόπηκαν από το τηλέφωνο μου.
Ωχ,η Lexy..
N-Ελα.
Έβαλα το ακουστικό στ' αυτι μου.L-Καλημεραα,που εισαι;
Ν-Στ' αμάξι,κατευθύνομαι προς τα γυρίσματα.Σημερα αρχίζουμε.
L-Τι;!Και γιατί δεν μου έστειλες να έρθω μαζί σου για συμπαράσταση;
Ν-Ευχαριστω για την εμψύχωση.
Της είπα ειρωνικά και γελασε.L-Νataly?
Ν-Ναι;
L-Δεν μου λες..ποιος είναι ο αλλος?Συμπρωταγωνιστης;
N-Δεν έχω ιδέα,έκπληξη ίσως?
L-Τι;Κι αν δεν σ' αρεσει;
N-Σιγά ρε,μια ταινία θα γυρίσω μαζί του και τέρμα.
L-Καλά..Εσύ ξέρεις!
Ν-Ελα,σε κλείνω!Πάρκαρα και κατευθύνομαι προς τον σκηνοθέτη!
L-Καλός ο σκηνοθετης;
Ν-Τρωγεται,δηλαδη-LEXY!ΚΛΕΙΝΩ!
L-Καλή επιτυχία βρε!
Ν-Ευχαριστω ευχαριστώ!Έκλεισα το τηλέφωνο και ένα χαμόγελο είχε μείνει στα χείλη μου.
Ειναι τρελή αλλά την αγαπώ.Περπατώ μέχρι τον ανοιχτό χώρο που έβλεπα καρέκλες και κάμερες παντού.Σε κάθε βήμα μου να ακούγονται τα τακούνια.Ηταν 10:30 το πρωί,και οι καφέδες όλων ήταν σε ένα μικρό τραπεζάκι.
Δεν τους μπερδεύουν?
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...