Bu bölümü EkremKaanAlbayrak adlı okuyucuma ithaf ediyorum.
Korku küçük çocuğun bedenini ele geçirmişti. Drake tek kelime edemiyordu. Ne yapacağını bilmeden bekliyordu. Ustasının söylediği gibi yemekhaneye gelmişti. Rosaleen çok sinirli görünüyordu. Drake, kolunda bir acı duydu. Baktığında ise Jack'i gördü. Jack, Drake'i kolundan tutmuş, bir yere doğru çekiştiriyordu.
"Kıdemli Rosaleen iki saattir seni bekliyor. Neredeydin?"
"be... be... ben... ustamın yanındaydım."
"Tamam. Acele etmeliyiz. Gerçekten çok öfkeli. Daha fazla sinirlendirmemeye dikkat et."
Konuşarak Rosaleen'in yanına gelmişlerdi. Rosaleen, kaşlarını çatmış, Drake'e bakıyordu.
"Şey, kıd... yani, Rosaleen teyze, ustamın yanındaydım. GEç kaldım. Sizi beklettiğim için özür dilerim. Görevi öğrenmek için müdürün yanına gitmiştik."
Rosaleen, hiçbir tepki vermeden, hareketsiz bir şekilde duruyordu. Drake'in içi titredi. Çok üşümüştü. Bir anda yemekhane buz gibi olmuştu. Herkes işini bırakmış, Rosaleen'e bakıyordu.
Aaaahh!
Nereden geldiği belli olmayan bir rüzgar Drake'i çok güçlü bir şekilde savurmuştu. On metre kadar uçup duvara çarparak durabilmişti. Bilincini açık tutmakta zorlanıyordu. Herkes olayı izliyordu. Rosaleen, Drake'in yanında belirdi. O kadar hızlıydı ki, her şey 1- 2 saniye içinde gerçekleşmişti.
"Sen... Sen bana ne dedin?"
Drake, son gücünü kullanarak ayağa kalktı. Aynı anda tekrar uçmaya başladı. Yine duvara çarparak durabilmişti. Kan kusuyordu. İç organları zarar görmüştü. Rosaleen az önce yaptığı gibi tekrar Drake'in yanında belirdi. Hırsını alamamıştı. Bu işlem 2 kere daha gerçekleşti. Bir süre sonra Rosaleen sakinleşti ve konuşmaya başladı.
"Bunu o aptal ustan mı söylemeni istedi? Onun öğrencisi olduğun belli oluyor. Ustan tanrı aleminde olsa da, senin bana karşı çıkacak kadar gücün yok. Ustana fazla güvenmesen iyi olur. Ayrıca, sadece kendi ustana değil, diğer ustalara da saygı göstermek zorundasın! Güçlünün güçsüzü her zaman ezdiği bu dünyada, sen kimsin ki benimle alay ediyorsun? Bunu unutma. Güçlü her zaman haklıdır. Adalet her zaman güçlüden yanadır. İyi bak çocuk, iyi bak. Ben hiç yara almadan, güçlü bir şekilde burada duruyorum. Sen ise ayaklarımın dibinde acınacak haldesin."
Öfkesini alamamıştı. Drake'e sert bir tekme attı, ve baskısını arttırıp göğsüne basmaya başladı. Drake bu kadar fazla aşağılanmaya katlanamadı. Son gücünü kolunda topladı ve Rosaleen'den kurtulmaya çalıştı. Bunu gören genç kadın çok fazla sinirlenmişe benziyordu. Çok şiddetli bir tekme daha attı. Ve baskısını arttırmaya devam etti. Drake'in göğsündeki bir kaç kemik kırılmıştı.
Ben en tepedeyim, sen ise dipte. İntikam mı alacaksın? Daha beni yenemiyorsun. Her şeyi biliyorum. Daha ejderha aleminde olan birini yenemedin. James'in, düşmüş tanrı aleminde olan birinin bile bulamadığı, amcanın katillerini böyle mi yeneceksin? Biz burada oyun oynamıyoruz. Her şey öyle basit değil. İntikam almak için çalışacaksın, güçleneceksin. Ustan yanında, James, Conner yanında. Peki onlar ne zamana kadar yanında olacak?"
Drake neler olduğunu anlamaya başlamıştı. Ama Ustasının neden böyle bir şey yaptığını bilmiyordu. Rosaleen'in söyledikleri canını çok fazla acıtmıştı. Ama hepsinin doğru olduğunun da farkındaydı. Güçlenmesi gerekiyordu. Kendini zorlayarak konuşmaya başladı.
"ba... ba... na... ustam..."
"Kapa çeneni! Benim söylediklerimi hala anlamıyorsun. Önemli olan bana yaptığın, ya da ustanın sana neden böyle bir şey yaptırdığı değil. Önemli olan güçlünün her zaman haklı olduğu. Seni geç kaldığın için de bu hale getirebilirdim. Bana teyze dediğin için, Yashar'ın öğrencisi olduğun için, senden pek hoşlanmadığım için. Bunlar sadece nedenler. Seni bu hale getirmemin gerçek nedeni güçlü olmam. Dediğim gibi, güçlü her zaman haklıdır. Güçlü olan birinin yaptığı bir şeye yanlış demek suçtur. Bu maalesef böyle. Bunları duymak üzücü olsa da hayatın gerçekleri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehr-i İblis: Karanlığın Çöküşü
FantasyBuzul mavisi gözleri göklerden bile daha berrak olan adam önündeki heyecan, korku ve endişelerini belli eden ancak krallıklarını koruma umuduyla dolup taşan orduya bakıyordu. Büyük, acı dolu ve kaybın bol olacağı bir savaş yine insanlığın kapısında...